Ik weet echt niet waar dit vandaan kwam. Als ik een beetje in kan schatten hoe zijn bankrekening eruit zag dan was dit niet omdat hij grandioos geld tekort kwam ofzo, en ook qua energiebesparing heb ik niet echt het idee gehad dat hij in die hoek helemaal doorgedraaid was... En daarbij weet hij ook dat het bij mij thuis ook gewoon koud is en dat ik extra vesten en dikke sokke draag. Het was een ontzettend bijzondere man, met bijzondere visies op het leven, maar niets wat tè bizar was ofzo.
Het bizarre voor mij is ook dat we het vlak daarvoor over de wetgeving rond verkrachting en abortus hebben gehad, dat zijn voor mij veel meer onderwerpen waarop je kan besluiten dat iemand helemaal gestoord is...
Ik zou er naar zo'n ontploffing wel klaar mee zijn hoe leuk je hem ook vindt. Als je hiermee door zou gaan dan ga je bij alles wat je zegt denken owjee kan ik dat wel zeggen, das ook niet gezond.
Wow als iemand om zoiets onnozel al ontploft.. Daar durf je toch nóóit meer je mening tegen zeggen uit angst voor zijn reactie?
luxx
Geplaatst: 06-12-22 21:59
Waarom wil je nog vrienden zijn met zo iemand?
Ik zou überhaupt niet meer erachteraan gegaan zijn maar ik ben vissen van sterrenbeeld en ik zou heel hard weg zwemmen wanneer iemand me zou blokkeren maar dat is heel persoonlijk en ik heb er wel bewondering voor wanneer iemand dat wel doet (kan). Nog vrienden willen blijven begrijp ik dan weer niet zo goed, en daarom vraag ik me af waarom je dat zou willen
capopjekop
Geplaatst: 06-12-22 22:02
Ik probeer niet door te slaan in wantrouwen maar ik vind dat wel een behoorlijke rode vlag. Het ontploffen om niks en de manier hoe hij er vervolgens mee omgaat. Daar mis je weinig aan.
Vrienden zijn zou ik ook niet willen met zo iemand. Het is nou niet echt een respectvolle manier van omgaan met mensen en met zo iemand ga je onbewust toch op je tenen lopen. Moet je niet willen
Ik was laatst weer even een weekje wat actiever op Tinder, maar een gesprek op gang houden is al een hele klus. Het is echt dramatisch.. Of het worden eenzijdige interviews of ze werken snel even een vragenlijstje af en dat is dan het 'gesprek' Dodelijk saai..
Suzanne F.
Geplaatst: 06-12-22 22:20
Bizar. Je kan het niet eens zijn met iemand. Maar zo uit je panty en dan gaan blokkeren??? Dat is zo onvolwassen. Gewoon zielig eigenlijk. Wees maar blij dat je daar nu vanaf bent en niet later.
Je gaat sowieso je partner toch niet blokkeren op alles kom op zeg is hij 12? Begrijp dan ook niet waarom je vrienden wilt blijven met iemand die zo is..
Jeetje Vjesta wat balen en wat een rare reactie Over een tijdje zie je wss in dat, hij het gewoon niet is maar snap dat het nu allemaal erg verdrietig voelt.
present
Geplaatst: 07-12-22 10:26
Wat verdrietig Vjestagirl. Klinkt als iemand met serieuze uitdagingen op het gebied van persoonlijke ontwikkeling en/of mentale gezondheid. Ik ben niet iemand die vind dat alles en iedereen maar 'normaal' moet zijn, maar dit gedrag is naar jou toe oneerlijk en beschadigend en om die reden niet ok. Van iemand die zo extreem reageert is het onrealistisch om te verwachten dat hij dit in de toekomst niet meer gaat doen. Dat wil niet zeggen dat hij verder geen mooi mens kan zijn, maar weet waar je aan begint als je met hem om blijft gaan en pas vooral goed op jezelf.
wat een hele vreemde reactie. Zeker als het zo uit het niets komt. Daar kun je goed naar van worden. Bedenk alsjeblieft dat dit niks met jou als persoon te maken heeft. Zodra de gevoelens vanaf jouw kant ook gekalmeerd zijn is het makkelijker om dit te bekijken vanaf een afstandje. Ook dan is het makkelijker om te oordelen of dit nou echt 'hem' was of dat het een fling was.