[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amber_anne

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 14:36

Bij mijn vriend in de vriendengroep heeft er een een kind gekregen. Ze gamen elke vrijdag avond samen maar afgelopen vrijdag kon die vriend geen potje spelen want de baby was steeds aan het huilen. Hij was wel aan het meepraten via de headset dus iedereen heeft hartelijk gelachen om zijn leed.
Zijn vriendin lag op bed met een borstontsteking.

Leuk zo'n kind. En dan roepen ze allemaal voor het kind er is dat er niks gaat veranderen _O-

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 17:01

Amber_anne schreef:
En dan roepen ze allemaal voor het kind er is dat er niks gaat veranderen _O-

Ik hoor het ook wel eens inderdaad, dat mensen van tevoren denken dat er niks of weinig verandert. Dat vind ik altijd maar naïef gedacht. :=

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 17:08

Mews schreef:
Amber_anne schreef:
En dan roepen ze allemaal voor het kind er is dat er niks gaat veranderen _O-

Ik hoor het ook wel eens inderdaad, dat mensen van tevoren denken dat er niks of weinig verandert. Dat vind ik altijd maar naïef gedacht. :=

En vervolgens klagen dat het zo zwaar is... Kijk voor vermaak eens op het Viva-forum, man man, sommige mensen lijken echt niet nagedacht te hebben van tevoren.

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 18:20

Ik speel een online game met een groepje duitsers, het zijn inmiddels goede vrienden van me geworden.
Er zitten ook een paar vaders tussen. De meeste hebben alle klusjes rondom de kinderen netjes met hun vrouw verdeeld, echt kudo's wat dat betreft.
En hoewel iedereen echt wel respect en begrip heeft als iemand er even tussenuit moet om de huilende baby te voeden, kan het soms echt reuze irritant zijn als je uren en uren langer bezig bent met een raid omdat de een na de ander "even" weg moet om de kinderen te doen.
Overigens is het best wel grappig dat als het over kinderen/babies gaat er een collectief "aaawhh" opstijgt uit alle mannenmonden.
De enige twee die babies niet schattig en leuk vinden zijn de enige twee vrouwen in de groep (inclusief ik dus)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 18:26

Heerlijk.. ik hoor via m'n vriend altijd verhalen over iemand met tieners die dan tijdens een raid zijn drankkast proberen plunderen _O-

Dat vind ik dan wel weer humor. Maar denken dat je leven amper wijzigt met een kind.. dan ben je wel heel naïef hoor.

Ik was vandaag lekker naar de dierentuin. En nu met dekentje op de bank. Twijfel of ik nog thuisbezorgd langs laat komen of het bij brood laat. Heb het rijk voor me alleen, want door de treinstoring kan vriend niet naar huis komen :')

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 09:47

Is het ineens in de mode om je kind af te kammen waar kind zelf bij was. In de laatste weken nu al 2 keer meegemaakt... -O-

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 09:57

Das niet nieuw.

Ik heb in het verleden járen en járen zwarte piet gespeeld.
Met een kleine vaste groep, maar wel op vrij grote schaal, 40+ afspraken per jaar was geen uitzondering zeg maar.

Vooral huisbezoeken, soms bedrijfsbezoeken.

Je leert veel van die huisbezoeken...

En van de verplicht op voorhand bij ons in te leveren tekstjes over de kinderen (we kwamen altijd voorbereid)

Sommige ouders maken het echt gewoon een leuk positief feest.
Maar er waren er ook die alle opvoedfrustraties van het afgelopen jaar in die briefjes zetten. Of Sinterklaas daar wel even aandacht aan wou besteden....

(Nou nee,in de meeste gevallen. Hooguit een keer één hint op iets negatiefs, tegen tenminste 10 positieve dingen ofzo. En stonden er geen positieve dingen op dat briefje, dan waren we met onze groep handig zat om zelf positieve dingen te zien en te benoemen. Zout maar even mooi gauw op, ouders....
Overigens waren we wel echt redelijk populair, en ook bij dat soort ouders mochten we eigenlijk altijd het jaar erop weer komen. Heb best wat kinderen zien groeien zo, eens per jaar :j )

Overigens, en dat viel mij altijd op, bovenstaande stond volledig los van sociale status.
Heel fijne vrij arme gezinnen gezien, heel fijne rijke gezinnen gezien,
Enorm rottige arme gezinnen gezien en enorm rottige zéér rijke gezinnen gezien.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 10:23

Wish me luck...
Afbeelding

Burgers zoo inclusief schoolreisjes |( :P

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 10:27

Rùn, rùùùùn.....

De andere kant van t park op....

Hoewel ik moet zeggen dat ze van deze leeftijd soms gewoon netjes en fatsoenlijk kunnen zijn
Beetje afhankelijk van school en docenten.

School wil echt liever geen klachten van t park, want teveel en ze zijn niet meer welkom ;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 10:39

Ik was gisteren in de hornbach en daar was een groep jongeren verstoppertje aan het doen…

Heb je dan geen opvoeding gehad of?

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 10:44

MarlindeRooz schreef:
Ik was gisteren in de hornbach en daar was een groep jongeren verstoppertje aan het doen…

Heb je dan geen opvoeding gehad of?

Fijn tussen de heftrucks...

Irritant én gevaarlijk.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 11:23

Lijkt me echt superleuk :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 11:24

Is dat geen Beekse Bergen? Dan kan je ze gewoon bij de leeuwen uit de bus laten stappen... even doorbijten en dan heb je rust _O-

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 11:29

idinn schreef:
Is dat geen Beekse Bergen? Dan kan je ze gewoon bij de leeuwen uit de bus laten stappen... even doorbijten en dan heb je rust _O-

Die leeuwen ja, dat even doorbijten }>

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 11:37

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 11:48

moeshie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 12:03

Rivendell schreef:

Nou, ik hoef geen kinderen en kan me flink ergeren aan irritante/luide exemplaren maar dit soort artikels staan daar helemaal los van. Waarom erger jij je hieraan? Het gaat hier immers over het ontkrachten van taboes, en het tegengaan van een absurd en debiel schoonheidsideaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 12:04

Ik snap niet dat je je lijf vrijwillig zo naar de grootjes helpt :+

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 12:29

moeshie schreef:
Nou, ik hoef geen kinderen en kan me flink ergeren aan irritante/luide exemplaren maar dit soort artikels staan daar helemaal los van. Waarom erger jij je hieraan? Het gaat hier immers over het ontkrachten van taboes, en het tegengaan van een absurd en debiel schoonheidsideaal.

Waar staat dat ik me erger?
Ik vond het een mooi voorbeeld van hoe een zwangerschap je lichaam vernield

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 12:35

Tja, mooi vind ik het niet maar dat is ook niet belangrijk. Van mij hoeft niemand zich daar wat van aan te trekken :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 12:38

Ik zit er zelf ook niet op te wachten, maar vind ook niet dat vrouwen zich ervoor hoeven te schamen. Net als dat mensen zich niet hoeven te schamen voor operatielittekens, littekens als gevolg van zelfbeschadiging etc.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 12:42

lovelyfiefy schreef:
corinep schreef:
Net zoals fotoboeken :D

[ Video ]

ik vind fotoboeken wel ook super leuk.
maar deze vrouw vind ik ook altijd erg leuk _O-

ik heb zelf ook 2 of 3 bananendozen vol met fotoboeken van vroeger.
Zitten nu nog in een doos, maar wil die uiteindelijk wel in me boekenkast plaatsen als die af is

Jij hebt tenminste je eigen fotoboeken staan, bij mij op zolder staan doooooozen vol fotoboeken van mijn schoonouders. Want zij hebben er geen plaats voor en wij wel :') Heb hen op voorhand gezegd dat ik hulp verwacht als we ooit verhuizen, anders laat ik alles staan haha. Want ze hebben letterlijk heel hun loods leeg gemaakt en naar hier overgebracht :')

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 12:45

Tancreda4 schreef:
Wish me luck...
[ [url=m/kb3Gap.jpg]Afbeelding[/url] ]

Burgers zoo inclusief schoolreisjes |( :P

Ik ben gids in een nationaal monument, een Fort uit oorlogstijd.
Komen ook veel scholen/klassen op af haha. En de scouts enzo. De meeste groepen gedragen zich, maar ik merk dat dat heel erg van de leerkracht/leiding afhangt.

Bij mij is het simpel - ik ben gids, geen opvoeder. Als je je niet gedraagt, bel ik de beveiliging en mag je fijn vertrekken :') Nog nooit moeten doen trouwens, maar ik doe het ook nog niet zo lang haha.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 12:48

Mkango schreef:
Ik zit er zelf ook niet op te wachten, maar vind ook niet dat vrouwen zich ervoor hoeven te schamen. Net als dat mensen zich niet hoeven te schamen voor operatielittekens, littekens als gevolg van zelfbeschadiging etc.

Eens. Ik vind sommige best wel heel erg mooi eigenlijk! Maar ik hou ook wel van niet-perfecte lichamen. Ik vind vitiligo bij mensen bijvoorbeeld ook prachtig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 12:56

Captain schreef:
Mkango schreef:

Eens. Ik vind sommige best wel heel erg mooi eigenlijk! Maar ik hou ook wel van niet-perfecte lichamen. Ik vind vitiligo bij mensen bijvoorbeeld ook prachtig.
Same. :j Je lichaam vertelt toch in zekere zin je levensverhaal, en dat is niets om je voor te schamen.