Zijn vriendin lag op bed met een borstontsteking.
Leuk zo'n kind. En dan roepen ze allemaal voor het kind er is dat er niks gaat veranderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mews schreef:Amber_anne schreef:En dan roepen ze allemaal voor het kind er is dat er niks gaat veranderen
Ik hoor het ook wel eens inderdaad, dat mensen van tevoren denken dat er niks of weinig verandert. Dat vind ik altijd maar naïef gedacht.
moeshie schreef:Nou, ik hoef geen kinderen en kan me flink ergeren aan irritante/luide exemplaren maar dit soort artikels staan daar helemaal los van. Waarom erger jij je hieraan? Het gaat hier immers over het ontkrachten van taboes, en het tegengaan van een absurd en debiel schoonheidsideaal.
lovelyfiefy schreef:corinep schreef:
ik vind fotoboeken wel ook super leuk.
maar deze vrouw vind ik ook altijd erg leuk![]()
ik heb zelf ook 2 of 3 bananendozen vol met fotoboeken van vroeger.
Zitten nu nog in een doos, maar wil die uiteindelijk wel in me boekenkast plaatsen als die af is
Tancreda4 schreef:Wish me luck...
[ [url=m/kb3Gap.jpg]Afbeelding[/url] ]
Burgers zoo inclusief schoolreisjes![]()
Mkango schreef:Ik zit er zelf ook niet op te wachten, maar vind ook niet dat vrouwen zich ervoor hoeven te schamen. Net als dat mensen zich niet hoeven te schamen voor operatielittekens, littekens als gevolg van zelfbeschadiging etc.
Captain schreef:Same.Mkango schreef:Ik zit er zelf ook niet op te wachten, maar vind ook niet dat vrouwen zich ervoor hoeven te schamen. Net als dat mensen zich niet hoeven te schamen voor operatielittekens, littekens als gevolg van zelfbeschadiging etc.
Eens. Ik vind sommige best wel heel erg mooi eigenlijk! Maar ik hou ook wel van niet-perfecte lichamen. Ik vind vitiligo bij mensen bijvoorbeeld ook prachtig.