Zebrastreep schreef:Dat ik geen zin heb om te koken en met name geen zin in het snijden van de uien. Wat heb ik daar toch een gruwelijke hekel aan.
Heb je een glazen pannendeksel en een hoodie?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:MarliesV schreef:Gewone panty scheelt een laagje en daarmee ook gelijk warmte. Als een thermolegging niet past.
Panty past altijd, anders zou je niet kunnen ademhalen met je broek aan als hij zo strak
Heb geen panty en als ik wat koop staat nieuw ondergoed op 1. Maar hoe dan ook geen geld voor.
Roodvos schreef:Zebrastreep schreef:Dat ik geen zin heb om te koken en met name geen zin in het snijden van de uien. Wat heb ik daar toch een gruwelijke hekel aan.
Koop zoete uien (zijn wel duurder, zal dus ook wel niet mogen)
Gebruik een goed scherp mes.
Snij onder de afzuigkap.
Laat de kraan lopen.
Was de uien even af en snij ze nat.
Koop een hakmolen(tje)
Zet een duikbril op zodat je geen tranende ogen krijgt![]()
Luxorvalkje schreef:Ik heb even gegoogled en ik heb dit ding. De Turbo chef van Tupperware. Ui snel gesneden, geen vieze handen, geen traanogen.
Zijn vast ook goedkoper te krijgen van andere merken.
Rytir schreef:Avalanche81 schreef:Je doet je hoodie op en de deksel voor je gezichthet werkt heel goed
Ik heb wel eens mijn full face snorkel masker opgedaan toen ik heel veel uien en pepers moest snijden. Werkt heul goed (en gelukkig woon ik alleen)
fleurtjeuh schreef:Ik heb mega veel last van uien..
Heb zelfs last bij prei..
Plop1997 schreef:fjordjes schreef:Ik heb lenzen in en dat werkt ook prima tegen tranende ogen
Ik laat mijn vriend altijd de uien snijden, hij heeft ook lenzen en nooit ergens last van.