Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Ik sta daar dubbel in. Kwa cijfers kan het best dat het toeval is. Maar waarom lijken het juist de mensen te overkomen vrij kort na de enting. Dat wegzetten als cijfermatig is er niks aan de hand is niet verstandig. Dus blij met het tijdelijk staken voor goed onderzoek.
Ik zie het als er wordt een persoon per dag aangereden gemiddeld in een stad. Opeens is die ene persoon gemiddeld bijna altijd op kruispunt X de pineut. Is er dan niets aan de hand kwa gemiddelde of moet er eens goed naar kruispunt X gekeken worden
moonsparkle schreef:Ik dacht trouwens ook gelezen te hebben dat het voor twee weken was gepauzeerd, maar nu lees ik op tt dat de Jonge hoopt dat het over enkele weken weer verder kan gaan met AZ
[ [url=m/1mrEjJ.png]Afbeelding[/url] ]
Popstra schreef:Famke Halsema wist net te beweren dat je in een supermarkt veilig bent kwa besmettingen.
En in een stem lokaal nog veel veiliger....
Dat van die supermarkt vind ik nogal een bewering. Zijn we daar nou echt zo veilig?
Popstra schreef:Famke Halsema wist net te beweren dat je in een supermarkt veilig bent kwa besmettingen.
Dat van die supermarkt vind ik nogal een bewering. Zijn we daar nou echt zo veilig?
lenaa_tje schreef:Wat wil je dan het blijven doen met een demissionair kabinet? Dat is goed voor het draagvlak.
elnienjo schreef:lenaa_tje schreef:Wat wil je dan het blijven doen met een demissionair kabinet? Dat is goed voor het draagvlak.
Dan hadden ze niet op moeten stappen. Het opstappen is toch een hele schijnvertoning omdat ze gewoon weer terug zullen komen.
In Belgie zitten ze ook wel 'ns jaren zonder regering. Vind het niet zo boeiend eerlijk gezegd. Ze blijven doorwerken aan de coronacrisis en andere zaken komen later wel weer.
elnienjo schreef:lenaa_tje schreef:Wat wil je dan het blijven doen met een demissionair kabinet? Dat is goed voor het draagvlak.
Dan hadden ze niet op moeten stappen. Het opstappen is toch een hele schijnvertoning omdat ze gewoon weer terug zullen komen.
In Belgie zitten ze ook wel 'ns jaren zonder regering. Vind het niet zo boeiend eerlijk gezegd. Ze blijven doorwerken aan de coronacrisis en andere zaken komen later wel weer.
lenaa_tje schreef:[
Goed signaal naar de mensen die in de schuldsanering zitten met dank aan de regering. Nee opstappen was de enige optie.
elnienjo schreef:lenaa_tje schreef:[
Goed signaal naar de mensen die in de schuldsanering zitten met dank aan de regering. Nee opstappen was de enige optie.
Geld overmaken naar de dedupeerden was de enige optie, maar die stellen ze nu volgens mij juist uit. Of heeft iedereen inmiddels die beloofde 30.000 op z'n bankrekening staan?