DonDon schreef:Hilli schreef:DonDon hoe is het met je zoontje nu?
Paardenspul is welkom hier hoor. De merrie haar kleur is donkerblauw/navy en mijn jonkie z'n kleur wordt donkergroen. Mijn jonkie is nog niet beleerd (volgend jaar pas) en heeft alleen nog maar borstels en een halster bijvoorbeeld. Paardenkoekjes gaan er altijd in
Wat lief dat je het vraagt!
Momenteel hebben ze urine, ontlasting, bloed, hersenvocht uit de ruggenmerg en slijm uit de neus op de kweek. Ook heeft hij vandaag een echo gehad voor de nieren. Hij zit nog steeds sinds maandag aan de antibiotica voor een urineweginfectie en een hersenvliesontsteking. Luca zelf knapt heel erg op. Hij is alert, kijkt veel rond en is wat vrolijker dus dat doet ons wel goed om te zien. Alleen het onzekere wat het nu precies is, is slopend. Uit de kweekjes lijkt nu steeds een kleinere kans dat het een hersenvliesontsteking is. Ook de urineweginfectie die ze dachten dat het zou zijn laat toch weinig groei zien op de kweek. Dus vandaar dat ze nu zoveel testen doen om te kijken of er een bacterie is. Als er niks uit komt is een virus waarschijnlijker. Wij hopen het laatste. Dus morgen afwachten en hopelijk mogen we in het weekend naar huis als alles goed is en de antibiotica kuur klaar is.
Jeetje, sterkte! Wat lijkt me dat naar, die onzekerheid