Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisette0 schreef:Ligt het dan aan mij dat ik niks van dat kind versta? Wat zegt ze?
beatje schreef:Lisette0 schreef:Ligt het dan aan mij dat ik niks van dat kind versta? Wat zegt ze?
Ik verstond het ook niet.
Vind die Facebook filmpjes ook zo irritant van een 6 jarige die de wereld toespreekt hoe ze zich moeten gedragen.werd bij ons op de tv ook een paar maal uitgezonden. Daar word ik een soort van dwars van. Terwijl ik me eigenlijk netjes aan de richtlijnen houd.
beatje schreef:Lisette0 schreef:Ligt het dan aan mij dat ik niks van dat kind versta? Wat zegt ze?
Ik verstond het ook niet.
Vind die Facebook filmpjes ook zo irritant van een 6 jarige die de wereld toespreekt hoe ze zich moeten gedragen.werd bij ons op de tv ook een paar maal uitgezonden. Daar word ik een soort van dwars van. Terwijl ik me eigenlijk netjes aan de richtlijnen houd.
__Sannne schreef:Ik vind reclames met kinderen sowieso poedersuiker.Oh en inderdaad van die FB ouders... Geen enkele schaamte, elke poep en scheet van het kind moet op het internet. Lekker tokkie. Ook erg leuk voor het kind als ie later ouders is.
Magrathea schreef:Mars schreef:Oo kinderen ik reclames, bleh.
‘Papa wat doe jij voor een beter milieu?’
Hou je mond joh kleine hypocriet, over 5 minuten sta je om een Happy Meal met plastic speeltje te zeuren
Ja want een kind snapt de impact van McDonalds en plastic speeltjes