Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Achterom schreef:Smee__ schreef:Ohja hier hebben ze het vorige week ook gewoon voor de deur gezet terwijl ik niet thuis wasIk woon gelukkig op een rustige etage in de flat maar erg netjes is het niet
Hier doen sommige bezorgers het ook als je wél thuis bent. Even aankloppen is blijkbaar teveel moeite
MyWishMax schreef:Heeft 1 van jullie ervaring met vertraging van pakket? Zou vanochtend geleverd worden, maar ze kwamen niet. Later stond er sorry voor de vertraging, we proberen voor 22 uur langs te komen. Nu staat er we hebben het bezorgmoment niet gehaald, sorry. Houd t&t in de gaten, je nieuwe bezorgmoment vind je hier.
Maar er staat niksbehalve het tijdvak van vanochtend. Komen ze dan niet meer vandaag? Dus geen nieuwe dag of tijd... Beetje jammer, want zit vanaf half 9 vanochtend te wachten en nu heb ik geen idee meer.
boyca schreef:Is het niet zo dat je de leverenacier/winkel hier op aan kan spreken.
Ik heb het ook gehad met een pakje die naar een depot is gebracht in Den Haag terwijl ik gewoon wel thuis was.
Heb de leverancier gebeld dat ik dat dus niet ging doen. Deze heeft de zending opnieuw verzonden met post.nl en voila de volgende dag gewoon in huis.
Het pakje in depot gaat dan retour afzender
Mirre1415 schreef:Dhl frustratie
Pakket zou vandaag bezorgd worden. Niet aangekomen en staat nu op het ophaaldepot. Kan het maandag ophalen![]()
![]()
Wacht er al een eeuwigheid op
Yinthee schreef:Mirre1415 schreef:Dhl frustratie
Pakket zou vandaag bezorgd worden. Niet aangekomen en staat nu op het ophaaldepot. Kan het maandag ophalen![]()
![]()
Wacht er al een eeuwigheid op
Bij dhl kun je toch zelf een ander bezorgmoment/locatie kiezen? Tenminste ik wel altijd. Gisteren zouden ze bijv. ook een pakket komen brengen, gemist, dus naar servicepunt, vanaf maandag 18:00 ophalen... kon in de app gewoon kiezen voor opnieuw thuis laten bezorgen en zelf de dag en tijdblok selecteren..