De jas is een voor-najaarsjas. Is een waterdicht jasje zonder voering. Maar wel wat zwaarder van kwaliteit dus wel warm voor de echte zomer. Kleur is ook echt mooi roze. Niet te hard of te zoet.
Moet zeggen dat ik makkelijker leuke kleding voor mijn zoon kan vinden maar niet voor mijzelf. Al een tijdje op zoek naar een winterjas en constant mijn maat uitverkocht. Voordeel van de overstap naar maatje 86. Nieuwe setjes maken Groene broek van H&M, name it trui en zijn adidasjes
Mazzel voor mijn beurs... de nieuwe collecties van P&P en LH kunne mij nog niet bekoren.
Zo benieuwd naar Mingo! De plaatjes die ik voorbij heb zien komen zien er leuk uit. Ik hoop dat er een legging en korte broek is in het motiefje dat bij deze collectie zit.
Oeh volgens mij ken ik die groene broek, is hij gevoerd Caro? Heel fijn broekje! Kleur is sowieso Staat leuk samen!
Mooi jasje Laura, kan ze nog even mee vooruit.
Ik ben wel een beetje uitgeshopt in de sale en de nieuwe collecties koop ik uit principe niet voor nieuwprijs. er wordt hier wel hard gegroeid dus kleren staan anders en er komen weer nieuwe setjes bij. Samen met de stoffen die onderweg zijn moet ik mezelf daar maar even mee zoethouden. Kleuren van LH vind ik wel weer mooi trouwens! Eens kijken straks wat ze er mee gemaakt hebben.