Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laurie schreef:Ben je weer een beetje opgeknapt trouwens Lau?
Ik heb niet genoeg tijd om elke dag een alpacafoto te plaatsenAlthans, het plaatsen kost weinig tijd, het maken iets meer haha.
Ghostattack schreef:Hier verschilt het echt enorm per foto, de meeste zijn gemiddeld 80-90 likes en dan weer uitschieters dik boven de 100.
Waarschijnlijk is het algoritme van Instagram de oorzaak. Sommige posts worden bij volgers totaal niet op hun timeline geplaatst waardoor ze je foto dus missen en niet liken.
Horsenart95 schreef:Ghostattack schreef:Hier verschilt het echt enorm per foto, de meeste zijn gemiddeld 80-90 likes en dan weer uitschieters dik boven de 100.
Waarschijnlijk is het algoritme van Instagram de oorzaak. Sommige posts worden bij volgers totaal niet op hun timeline geplaatst waardoor ze je foto dus missen en niet liken.
Klopt, ik heb het idee dat het bereik veel instabieler is dan vroeger ofzo. Een paar jaar geleden kon ik vertrouwen op een bepaald aantal likes en een bepaald bereik. Nu krijg ik op de ene post bijv. 6k likes en de volgende dag 3k op de andere(I know, ik mag alsnog niet klagen)