Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 09:15

Kan toch :)

Ik kan zelf achter de schermen meekijken bij een webshop dus ik weet dat lang niet iedere webshop zo mislukt met klanten omgaat, en weet helaas dus ook uit ervaring vanuit de fysieke winkel dat niet iedereen ik een fysieke winkel zo leuk en vriendelijk met klanten, retouren en service omgaat..

Hier vind de kabouter het winkelen ook prachtig trouwens en kan 'm ook gerust op het KDV, bij opa en oma en bij z'n vader laten als ik zou willen winkelen; ik vind het zelf echter onzin. Gemak dient de mens :+

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 09:21

Ik shop bij beide :)

Webwinkels voor de makkelijke dingen, even snel, lading bestellen, kiezen, kijken en retourneren. Toegang tot alle merken die er zijn.

Ik woon in een dorp (naja met stadsrechten haha) met als leukste winkel The Stone (en een soortgelijke kleinere, waar ik gewerkt heb)
Er is 1 kinderzaakje, heel leuk, leuke eigenaresse, noppies, z8, dirkje voor de hele kleintjes.

Iets verderop, zat vroeger een V&D, nu zowaar H&M, met mama en kinderafdeling. Verder niet heel veel spectaculairs.

Wil ik meer keuze, moet ik eigenlijk Rotterdam in, maar daar heb ik een hekel aan haha

Bijna alles wat ik koop is uit het dorp, of dan eea online. Of bestel het online en haal het op haha

Merk wel dat naarmate de kast voller raakt, ik gelukkig kritischer word mrt kopen voor de kleine haha

Trouwens, toddler en tees is heel fijn! Broekje van Imps za/zit een scheurtje. Ze had m niet meer op voorraad, laatste artikel, sale. Heb m niet hoeven betalen en wel mogen houden. Heel netjes!

Pinda_Dipje

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 09:53

Ik koop ook fysiek in de winkel of via de webshop. Met beiden goede ervaringen, maar ik merk wel dat we spullen vanuit de webshop sneller retourneren als het toch niet helemaal ons ding is.

Hier kunnen we ons babymeisje ieder moment verwachten. Buik is flink aan het rommelen maar het zet nog niet door jammer genoeg :j Ondertussen vermaak ik mezelf ook maar met het zoeken naar leuke kinderkleding.... Afgelopen week nog een heel lief roze setje van mijn moeder cadeau gekregen. <3

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 10:24

Ik koop bij beide, wat ze niet in een winkel in de buurt hebben koop ik online. Ook kleding voor mezelf het liefst in de stenen winkel, maar heb gelukkig een aantal goede winkels in de buurt!

*edit*
Super mooi dat gebreide spul trouwens, ik hou er van <3
Laatst bijgewerkt door Pantykous op 29-08-17 10:29, in het totaal 1 keer bewerkt

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 10:26

Spannend Pinda! Nog even en dan kun je je kleine meisje in de kleertjes hijsen (en in je armen nemen <3 )

Wat een leuke aankopen en webshops komen er weer voorbij!

Ik hou wel van het snuffelen tussen de babykleertjes in een fysieke winkel, maar nu ben ik toch ook veel online aan het zoeken omdat ik hier in de winkels in de buurt steeds maar dezelfde merken tegen kom.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 13:29

Hier sowieso weinig stenen kinderwinkels, ik shop wel enkel daar waar je gratis kunt retourneren en met Paypal kunt betalen.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 19:17

Ik zou het liefst in fysieke winkels shoppen maar zijn er niet in de buurt.

De merken die ik wil zijn alleen online en niet bij ons in de buurt.

Had liever willen passen. :j

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 21:32

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 21:41

Jeetje, Panty, wij vinden echt dezelfde dingen leuk. Die salopette heb ik vanochtend besteld voor mijn gup, maar dan in het groen :))

Verder niet zoveel bijzonders op babykleding (kinderkleding inmiddels, zitten in maat 98) gebied. Ik heb in zijn huidige maat zoveel gekregen van buurjongetjes, neefjes en vriendjes dat ik eerst maar eens de herfst afwacht en dan kijk wat ik mis. Ik vind een setje of 15 op voorraad echt zat, ben niet zo'n verzamelaar als jullie :D

Waar ik wel naar op zoek ben zijn leuke boxershort in maat 98. Gup heeft besloten dat hij geen rompers meer aan wil (die inderdaad een beetje strak beginnen te zitten), zet een keel op als ik die aan doe. We zijn ook al bezig met zindelijksheidstraining, dus het mag ook wel. Grote jongen <3

Suggesties?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 21:42

Gup heeft bjorn borgs over zijn luier :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 21:45

Bij de zeeman, hema en wibra kom je om in de boksers. Normale onderbroeken voor jongetjes daarentegen... ik vond het een beetje vroeg om m'n kind met 'stoere bink' op z'n boxer te laten lopen.

Uiteindelijk wel bij de hema normale onderbroeken gevonden en dus groot ingeslagen. Later als ie groot is mag ie zelf bepalen of hij z'n kont een bijnaam geeft. :+

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 21:49

Anoniem schreef:
ik vond het een beetje vroeg om m'n kind met 'stoere bink' op z'n boxer te laten lopen.

:')

Hij heeft 's nachts nog een luier om, dan lijkt een boxer iets steviger te zitten. Ik heb nu een aantal boxertjes gehaald bij de Hema. Maar het viel me op dat alle merken waar ik normaal zijn kleertjes van koop, geen ondergoed in hun collectie hebben zitten (wel rompers, maar niets voor grotere kindjes).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 21:50

Ik moet zeggen dat de onderbroeken hier ook nog prima en goed strak zitten, dus dat scheelt dan weer :')

Edit: en gebruik ze vooral om hem aan 't gevoel te laten wennen en om 'm ook 1 of 2 uurtjes per dag gewoon zonder luier rond te laten wandelen. Al vraag ik me soms wel af of ik niet te snel wil maar ja op het kdv zijn ze al begonnen

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 21:54

Kaka schreef:
Jeetje, Panty, wij vinden echt dezelfde dingen leuk. Die salopette heb ik vanochtend besteld voor mijn gup, maar dan in het groen :))

*\o/* *\o/*

Valt mee met hoeveel ik heb, wil wel dat alles goed gedragen wordt.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-17 21:58

Panty: die trui had ik ook al een keer in mijn winkelwagentje liggen. Vond die egeltjes zooo cute.

havermout

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 22:14

Ik heb laatst boxers gekocht van retour. Blijven heel goed zitten en kwaliteit lijkt tot nu toe goed. Heb ook boxers van Hema. Ook prima. Ik hou niet van dat super/Spider-Man ondergoed dus kan bij deze merken prima slagen

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 22:15

Wanneer gaan jullie over op onderbroeken/boxers? T heeft gewoon nog rompers aan

havermout

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 22:16

Echt heel schattig die trui met egeltjes!

Hier met 2jr ongeveer overgestapt. Vond t nu in de zomer ook fijner en het echte 'baby' is er ook af

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 22:29

Gup is anderhalf. Hij heeft zelf besloten dat hij klaar is met rompers, ze zitten duidelijk niet lekker meer. Hij heeft nu PB rompers in maat 94 en ik zou natuurlijk nog een keer 98 kunnen kopen. Maar hij is ook heel druk met zindelijkheid, de wc is retefascinerend, pun intended, op het moment. Wil constant op het potje zitten, begint het aan te geven als hij plast, dus ik wil hem binnenkort een tijdje zonder luier laten lopen. Ik vind een onderbroekje dan ook makkelijker dan een romper.

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 06:35

Hier Hema en zeeman. Blijft lang goed over het algemeen en leuke printjes

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 07:43

Leuk jurkje van Prenatal, nu nog een leuk legging achtig iets erbij zoeken.

Afbeelding

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 09:22

Hier zoekt papa ook wel kleertjes uit, dit heeft hij meegenomen uit LA voor de nieuwe spruit, t-shirt met korte mouw is niet heel handig voor een baby die midden in de winter geboren wordt :Y) maar vind het zo leuk dat hij er ook mee bezig is dat ik er wel een witte romper met lange mouwen onder aan doe, dan kan ze het wel aan.

Afbeelding

Overigens had hij geen pyjama's meegenomen bij de Gap. Ze hadden alleen zonder knoopjes bij de hals en ml had onthouden dat ik dat niet fijn vond. Dus ik ga hier zelf wel wat shoppen. Oshkosh hadden ze maar klein een beetje bij de buy buy baby en volgens hem was het voor meisjes veeeeeel te tuttig. Ik heb mezelf maar uitgenodigd om mee te gaan naar LA de volgende keer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 09:39

Oooh die romper is echt geweldig!!

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 10:29

Ik meld me hier ook, moeder van 5 meiden, dus genoeg te shoppen :D

Leuke kleertjes hierboven zeg !

Zie hier vaak Imps and Elfs langs komen en vroeg me af hoe de pasvorm daarvan is ?

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 10:41

Wat leuk mizzmontana!

Limoen, ik zou denk ik gaan voor een wit gemêleerde legging. Of eventueel een maillot?