Kunnen de personen die mij en rebecca hebben trouwens de (bokt)namen wel even op de doos zetten? Komen op hetzelfde adres.. Maakt rebecca niet perongeluk mijn secret santa open
Jessica_1998
Geplaatst: 21-10-16 23:35
Santigo_ schreef:
Brrrr voor mij geen snoep. Vind maar zo weinig lekker, allemaal veel te zoet Warme sokken zijn wel fijn, heb altijd koude voeten. Vooral sokken met pinguïns erop in maat 39
Hier ga ik volledig in mee, maar er mogen ook andere dingen op de sokken staan of gewoon geen print hahaha
ontherun
Geplaatst: 21-10-16 23:38
Tsja... die pinguins... vriendje vindt mij altijd een pinguïn als ik koud heb, schijn dan ook zo te staan, met mijn armen strak langs mijn lijf Dus sindsdien heb ik iets met pinguïns... En zeg ik elke keer veel te vrolijk: kijk! pinguinsokken!
Als je overal jouw emailadres invult Dott, krijg jij alle lootjes en weet je dus precies wie, wie heeft. Maar ik vermoed eigenlijk dat het een heel stuk méér werk is, ipv minder. Random.org ken ik niet.
En misschien een simpel idee maar als je bij de lijst gewoon bv 5 optelt??? (Of ander getal) dan krijgt nr1-nr 6 , nr2-nr7 etc is makkelijk te controleren