Siersma schreef:Lowara wat vraag je hiervoor? Ik heb geen interesse hoor maar ben nieuwsgierig. Heb zelf een gratis oud strandhuisje voor mn zooi, komt qua grootte op hetzelde neer.
Ik heb er 200 voor gevraagd, zonder onderhandeling

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
silvericathy schreef:we hadden drie konijnen, helaas zijn er twee konijnen gestorven.... gevolg is dat een konijn alleen zit.
we willen voor haar een nieuw vriend(inne)tje halen.
gisteren een super advertentie tegen gekomen... twee kleine konijntjes tussen de een a twee jaar oud.... vrouwtje+ gecastreerd mannetje.
Het zou echt ideaal zijn.
Vol enthousiasme verkoper gemaild.
Verkoper reageert dat konijntjes er nog zijn....
Vervolgens is de advertentie verwijderd en reageert verkoper niet meer.
Ik ben benieuwd of er nog een reactie volgt.
Ik heb ruim 58 advertenties bekeken in een straal van 25 km. En er was maar een advertentie die geschikt zou zijn.
We willen geen baby konijn en ook geen groot konijn.
_mexx_lady_ schreef:Heeft hier iemand ervaring met het verzenden van een zadel en de kosten.
Ik gok dat zo een pakketje tussen de 5 en 10 kg weegt? Of zit ik hier verkeerd. Een aangetekend verzenden komt neer op een kleine 10 euro.
Maar hoe verzenden jullie dan? Een kartonnen doos met kranten? Vind ik maar weinig bescherming of kan het nog?
Stamper schreef:ElizeVdS schreef:Is marktplaats bij jullie ook stuk? Ik kan er wel op maar niet naar mijn berichten..
Hier ook. Denk dat ze bezig zijn want krijg ook hele oude berichten teruf.
Lowara schreef:Siersma schreef:Lowara wat vraag je hiervoor? Ik heb geen interesse hoor maar ben nieuwsgierig. Heb zelf een gratis oud strandhuisje voor mn zooi, komt qua grootte op hetzelde neer.
Ik heb er 200 voor gevraagd, zonder onderhandelingdat was inclusief 6 zadelsteunen en 8 hoofdstelhangers