Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

viefj12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 21:04

Eigenlijk lees ik normaal alleen mee met al jullie verhalen :D maar nu kwam ik dit plaatje tegen en moest ik toch echt even aan dit topic denken :') Afbeelding
Laatst bijgewerkt door viefj12 op 11-02-16 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 21:04

Britt_Sisi: hè bah, aan die twijfelaars heb je helemaal niks :n. Het is graag of niet en zoals in jouw verhaal loopt het van zijn kant niet van harte. Gewoon wegzwaaien die handel :evaw:

Britt_Sisi

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 21:06

Hij zegt dat hij geen apper is.. fine by me maar hij vraagt ook niet of ik wil afspreken terwijl hij na vorige date zei dat hij het leuk vond. Beetje tegenstrijdig.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 21:14

Supertof die gratis superlikes....... :')

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 21:26

Britt_Sisi schreef:
Hij zegt dat hij geen apper is.. fine by me maar hij vraagt ook niet of ik wil afspreken terwijl hij na vorige date zei dat hij het leuk vond. Beetje tegenstrijdig.

Iemand die écht wil, laat echt wel wat van zich horen :j

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 21:33

Ja dat dacht ik ook. Vandaar dat ik ook geen contact meer zoek.

Edit: en wie appt er precies nu? Hahaha yep. Hij

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 21:39

Britt_Sisi schreef:

Mannen... Je kan beter kippen houden :))

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 21:48

Yunaa schreef:
Britt_Sisi schreef:

Mannen... Je kan beter kippen houden :))

Of paarden :p

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 21:50

Haha viefj :')
Ik had vd week weer automatch van een tijd terug. Hij had me snel geonmatcht na mijn reactie :')

Vervelend zeg britt. Lastige mannen soms..

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 21:51

Oh hij heeft inmiddels al geappt. Goedzo! :D

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 22:15

Haha ja hij appt.. maar net als ik lekker met iemand anders in gesprek ben enzo.. :') fml..

Kippen, paarden, koeien, schapen allemaal makkelijker...

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 22:19

Blijkbaar zijn foto's met dieren op Tinder matchmakers.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 22:19

Britt_Sisi schreef:
Haha ja hij appt.. maar net als ik lekker met iemand anders in gesprek ben enzo.. :') fml..

Kippen, paarden, koeien, schapen allemaal makkelijker...

_O- _O-

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 23:08

Dan zet je al op je profiel "NO smoking" en nog rookt bijna iedere match _-:(

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 00:14

Volgensmij oordelen mannen gewoon op je eerste foto en kijken ze niet eens in je profiel :')

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 00:33

Oooh m'n tinderboy heeft mij al geappt! Ik wou eigenlijk morgen iets sturen, maar hij kon het niet laten :') Nieuwe date gepland!

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 01:11

Goed bezig!!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 09:14

Morgane: of ze hebben je profiel niet bekeken of ze dachten 'fack it zij is gewoon leuk' :D

Aight: jouw date is goed bezig!

damn ik wil dat het dinsdag avond is :')

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 11:07

Nou, mijn update van gister:
was gezellig. Lekker gegeten, lekker drankje gedronken.

Vriendelijke gezellige jongen, maar of het echt helemaal mijn type is weet ik niet.
ik denk dat die genoeg pit heef tom mij aan te kunnen, maar ik weet nog niet of het relatie materiaal is/kan worden :)
Maar gezellig was het dus wel, reden om andere dates af te zeggen is het niet :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 11:20

Mri schreef:
Nou, mijn update van gister:
was gezellig. Lekker gegeten, lekker drankje gedronken.

Vriendelijke gezellige jongen, maar of het echt helemaal mijn type is weet ik niet.
ik denk dat die genoeg pit heef tom mij aan te kunnen, maar ik weet nog niet of het relatie materiaal is/kan worden :)
Maar gezellig was het dus wel, reden om andere dates af te zeggen is het niet :)

dit was toch de jongen waar je zo enthousiast over was?
of zou die nog komen?

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 11:27

Hihi vind het echt leuk om jullie verhalen mee te lezen.

Ik moet echt uitkijken dat ik me niet te veel mee laat slepen door mn gevoelens. Vertrouw die roze wolk namelijk voor geen meter, ben ik al te vaak te hard vanaf gedonderd :') Maar hij geeft me gewoon echt een goed gevoel. Helaas heeft hij me nu wel aangestoken met zijn verkoudheid...dus dat mag hij nog even goed gaan maken O:) :j :o

Smurflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 12:20

Natuurlijk is het eng om je kwetsbaar op te stellen, maar als je het niet doet dan mis je een heleboel! Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 15:09

Weet je... Als een kerel je na een date niet uit zichzelf een berichtje stuurt, amper reageert op die van jou en moeilijk doet over nog een keer afspreken (niet zelf met het initiatief komen als je wacht, hij heeft het oh zo druk, ontwijken etc)... Then he's just not that into you. Heel hard, en niet fijn om te horen.. Maar als iemand echt wilt dan is er altijd wel een moment om je te zien. Als je echt een leuke date hebt gehad hoor je niet te kunnen wachten tot je weer bij iemand kan zijn. Ik heb echt ondervonden dat een tweede date binnen een week moet komen, anders verwaterd het contact en is er waarschijnlijk een rede waarom hij/zij niet kan of wil afspreken.

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 15:46

Ik denk ook dat ik mezelf druk zit te maken om niks hoor. Hij heeft direct weer iets gestuurd toen hij thuis was gekomen van de date. Hebben tot nu toe dagelijks contact gehad, maar er is nog geen datum geprikt voor een tweede date. Maar heb hem ook al de kans gegeven om eerlijk te zeggen als het niks was geweest. Ik kan iig niet wachten tot ik hem weer kan zien, maar toch twijfel ik of het wederzijds is. Ben gewoon een onzeker schaap met dit soort dingen. En misschien zelf wel een beetje overdonderd doordat ik dus zo snel gevoelens voor die vent heb gekregen :')

Edit: haha sorry zit te reageren op iets dat niet voor mij bedoelt was hahaha never mind :')
Laatst bijgewerkt door Evel_Knievel op 12-02-16 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 16:06

Emmaa_ schreef:
Weet je... Als een kerel je na een date niet uit zichzelf een berichtje stuurt, amper reageert op die van jou en moeilijk doet over nog een keer afspreken (niet zelf met het initiatief komen als je wacht, hij heeft het oh zo druk, ontwijken etc)... Then he's just not that into you. Heel hard, en niet fijn om te horen.. Maar als iemand echt wilt dan is er altijd wel een moment om je te zien. Als je echt een leuke date hebt gehad hoor je niet te kunnen wachten tot je weer bij iemand kan zijn. Ik heb echt ondervonden dat een tweede date binnen een week moet komen, anders verwaterd het contact en is er waarschijnlijk een rede waarom hij/zij niet kan of wil afspreken.

Ik voel me hier ook door aangesproken. Maar het is bij mij een beetje anders gelopen als jij beschrijft. Want ik kreeg nog voor dat ik thuis was al een appje dat hij het gezellig vond.
Ook is het zo dat hij een zware periode doorgegaan is en dus niet gericht op zijn telefoon zoals de meeste van ons wel zijn. Ik kreeg dan ook niet het idee dat die niet meer met me af wilde spreken. Hij had ook van te voren al gezegd als dat zo was hij dat meteen zou zeggen en er niet om heen zou draaien. We hebben ook echt nog 3 weken geappt na de date alleen neemt hij geen initiatief. En of dat hij zo is of dat hij er geen zin in heeft weet ik niet. Maar jouw aanname geldt niet voor iedereen denk ik. :)
Nu is de keuze aan mij of ik er zin in heb om nog eens met hem te daten aangezien ik wel van het appen ben en ik me er aan irriteer dat hij dat niet is.