Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 23:49

Sonja89 schreef:
DeMolenhoek schreef:
Alvast iedereen heel erg bedankt voor de steun. Hij is net ingeslapen. Hij was supersnel weg. Dierenarts zei dat hij duidelijk op was.

Nogmaals veel sterkte, de komende tijd zal niet makkelijk zijn gok ik zo :(:)

Nee, gaat niet makkelijk zijn. Is al het 2de paardje dat wij verliezen :(

cobiie

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 23:51

Sterkte Molenhoek met het verlies.

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 23:59

Ben blij dat de geurtjes je meevallen DeMolenhoek!
Als je paard zo snel is gegaan is het wel een extra bevestiging dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Maar het blijft natuurlijk vreselijk om die moeilijke beslissing te maken...

Ik wil trouwens zooo graag BBW bestellen maar ik denk dat ik tot de lente moet wachten, die winterse geurtjes zijn echt mijn ding niet... :(

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 00:24

demolenhoek, dikke knuf :(:)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-15 00:32

Ook hier een dikke knuffel voor jou DeMolenhoek. Ik heb vanavond nog aan jou en je paardje gedacht. Wat moet jij je rot voelen :( Je hebt de beste keuze voor je paard gemaakt als ik het zo hoor maar het blijft altijd een hel waar je doorheen moet gaan. Sterkte.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 00:37

Alwiene schreef:
Ik vind die Pumpkin Souffle echt een groot succes!! Heerlijke geur en flink aanwezig ook zonder dat ik de kamer hoef te verlaten om hem weer te ruiken. Jammer dat ik er niet nog meer van besteld had haha.

@WME, zie je wel je hebt me weer een geur gestuurd die jij lekker vindt hahaha doe volgende keer nou eens iets wat jij niet lekker vindt LOL

Dan zou de pumpkin soufflé afvallen want die vind ik lekker.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 00:42

waxmeltsenzo schreef:
Alwiene schreef:
Ik vind die Pumpkin Souffle echt een groot succes!! Heerlijke geur en flink aanwezig ook zonder dat ik de kamer hoef te verlaten om hem weer te ruiken. Jammer dat ik er niet nog meer van besteld had haha.

@WME, zie je wel je hebt me weer een geur gestuurd die jij lekker vindt hahaha doe volgende keer nou eens iets wat jij niet lekker vindt LOL

Ja, maar je draait de theorie om, het gaat er niet om of ik de geuren vies vind die jij lekker vindt, ik ben benieuwd of het klopt dat ik de geuren lekker vindt die jij vies vindt :P Bij de blueberry delight klopt het in ieder geval en laatst noemde je er nog één die jij niet geweldig vindt die ik ook lekker vond, maar ben ff kwijt welke dat was.

Ach wat ik echt niet lekker vind kan ik vast iemand anders weer blij mee maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 00:56

Afbeelding

Nou, dan ook maar even een foto van onze afscheidsshoot 4 weken terug. Ik had een slecht voorgevoel. 3 dagen na de shoot is hij in sneltempo achteruit gegaan.

Iedereen nogmaals immens bedankt voor de steun. Ik vind gelukkig veel rust in het feit dat hij snel is gegaan. Dat zegt genoeg en bevestigd dat ik de juiste keuze heb gemaakt.

En bij deze terug on topic. Ik krijg morgen mijn elektrische brander!

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 08:23

Molenhoek ook van mij heel veel sterkte. Dit soort beslissingen zijn nooit leuk om te maken.

ontopic :) Ik ben super blij met mijn electrische branders. Toch fijner dan die met een waxinelichtje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 08:51

Wel, ik ben razend benieuwd om te testen morgen met de GC!

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 09:11

Sterkte, DeMolenhoek, ondanks dat het de juiste beslissing was blijft het lastig zoiets.

Jullie maken me jaloera met al die foto's.. Mijn pakje zat gisteren helaas niet bij de post -O-

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 09:12

Alwiene schreef:
Alwiene schreef:

Ja, maar je draait de theorie om, het gaat er niet om of ik de geuren vies vind die jij lekker vindt, ik ben benieuwd of het klopt dat ik de geuren lekker vindt die jij vies vindt :P Bij de blueberry delight klopt het in ieder geval en laatst noemde je er nog één die jij niet geweldig vindt die ik ook lekker vond, maar ben ff kwijt welke dat was.

Ach wat ik echt niet lekker vind kan ik vast iemand anders weer blij mee maken.

Pink sugar vind ik niet echt vies maar geen favoriet
Wiskey on the rocks vind ik wel vies

Strawberry cheese cake mwah
Frosted pumpkin mwaaaahhh

Maar sommigen vinden we gezamelijk lekker Jack Frost bijvoorbeeld en de pumpkin souffle.
Ik koos voor Tulpen omdat het een wat zwaardere bloemen lucht is en dat zijn de woodland en de whiskey on the rocks uiteindelijk ook ;) alleen die zijn ook parfummerig. In tegenstelling tot de pure tulpen.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 09:28

@ demolenhoek: sterkte.

Wat mij opvalt is dat etensgeurtjes door veel worden gewaardeerd. Zelf hou ik daar niet zo van. Kruidige geuren zijn ook niet echt mijn ding. Maar merk wel dat ik wat meer merken moet gaan proberen als ik de reacties zo lees.

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 09:38

Wat een prachtig uitziend paard DeMolenHoek. Een sterke en toch zachtaardige uitstraling. Erg mooie foto!

Ik kwam straks beneden en rook een prettige, subtiele Woodland lucht. Fijn om zo de dag te beginnen! Vandaag ben ik vrij en vanavond gaat mijn vriend trainen, dus ik mag een waxje kiezen dat hem niet lekker lijkt en mij juist wel :D

De vriezertruc werkt trouwens ook, heb het schaaltje van de brander eventjes in de vriezer gehad en kon de wax er daarna zo uit wippen. Handig!

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 10:02

DeMolenhoek: onwijs mooie foto! Super mooi paard ook!
Hopelijk geeft het je wat rust dat ie zo snel is heen gegaan.

Nou ben ik ook wel benieuwd naar de pumpkin soufflé

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 10:04

Mooie foto DeMolenhoek!
En nogmaals sterkte :(:)

Ik heb French Autumn van GC in mn brandertje
<3

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-15 10:09

Prachtige foto DeMolenhoek, wat fijn dat je nog een shoot hebt gehad :(:)

Gisteren kreeg ook ik een pakketje van WME *\o/* De Very Cinnamon is pittig zeg!
Pumpkin Soufflé vond ik in het cupje niet zo lekker, echt een bakluchtje. Maar Brandy Butter <3
Zelfs vriendje kwam snuffelen, héél raar :Y) Maar die begon gelijk "fireball! Fireball!" te roepen toen hij Very Cinnamon rook :')

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 10:14

Raja schreef:
Ik heb French Autumn van GC in mn brandertje
<3

Oh die heb ik ook besteld...ben zo benieuwd!
Als het goed is komt mn pakketje vandaag !!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 10:16

Lisitano schreef:
Prachtige foto DeMolenhoek, wat fijn dat je nog een shoot hebt gehad :(:)

Gisteren kreeg ook ik een pakketje van WME *\o/* De Very Cinnamon is pittig zeg!
Pumpkin Soufflé vond ik in het cupje niet zo lekker, echt een bakluchtje. Maar Brandy Butter <3
Zelfs vriendje kwam snuffelen, héél raar :Y) Maar die begon gelijk "fireball! Fireball!" te roepen toen hij Very Cinnamon rook :')

Daar ruikt die ook naar naar die vuurballen kouwgom haha ik vind hem in de brander wel echt lekker ;)
En de pumpkin souffle in de brander verrassend echt heel lekker.

Brandy butter vind ik echt niet lekker, zat er nou nog vino Caliente in?

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 10:26

BrankaZ schreef:

Wat mij opvalt is dat etensgeurtjes door veel worden gewaardeerd. Zelf hou ik daar niet zo van. Kruidige geuren zijn ook niet echt mijn ding. Maar merk wel dat ik wat meer merken moet gaan proberen als ik de reacties zo lees.

Ik vind etensgeuren echt vreselijk. Ik heb nog een tart van YC liggen gingerbread maple en wat vind ik dat ding stinken :=

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 10:31

Ik vind etensgeuren ook echt vreselijk!!!
Zo was iedereen helemaal weg van Lemon Pound Cake van Village Candle.
Ik ga zowat over mn nek van die geur!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 10:34

Selka schreef:
BrankaZ schreef:

Ik vind etensgeuren echt vreselijk. Ik heb nog een tart van YC liggen gingerbread maple en wat vind ik dat ding stinken :=

Etensgeuren vallen tot nu toe hier wel in de smaak. Alleen de appelcrumble van WME niet..

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-15 10:34

BrankaZ schreef:

Ik vond dat eerder echt heel erg lekker, maar gebaksluchtjes staan me nu op een of andere manier steeds vaker tegen.
Behalve Raisin Bread van YC <3
Als je echt de koek ruikt vind ik het snel vies.

Maar zoete geuren, zoals marshmallow, jelly beans en de suikergeuren vind ik echt vreselijk lekker.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 11:12

Ik hou ook niet van etensgeuren. Raisin Bread is de enige die ik wel okee vind, maar dan van PS en niet die van YC. Die van YC vind ik te overheersend.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 11:21

Ik heb nog de appelcrumble van WME die ik moet branden...ik ben eigenlijk ook niet echt van de etensgeuren hoor.
De strawberry cheesecake was wel ok maar niet super ofzo.

Edit : geuren als marshmallows enzo en idd suiker achtige geuren trekken me wel weer.