Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 13:54

Selina schreef:
Eulogy schreef:
Ja die laatste hoor je heel vaak :') Toen ik klein was waren we in Frankrijk en zochten we een hotel om snel te overnachten. We bleven maar rond rijden waarop ik heel geirriteerd naar een bordje voor "hotel de ville" wees en zei "wat doen jullie nou moeilijk, dat is toch een mooi hotel?" :')

-gaat googlen wat hotel de ville betekent-
Aha :+

Ik moest ook even googlen, ik dacht: "dat is toch ook gewoon een hotel?" -O-

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 14:03

Ik voel me wat eenzaam sinds ik uit huis ben, want ik ben best veel thuis, omdat m'n studie niet veel contacturen heeft. Ik mis m'n huisdieren zou graag een kat willen, maar m'n vriend wil dat nog niet, dat vind ik erg lastig, maar hij lijkt het niet te begrijpen, omdat hij nooit huisdieren heeft gehad.. en ik durf er eigenlijk ook niet meer over te beginnen, omdat ik bang ben dat hij vindt dat ik zeur..

UhNee

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 14:14

Confession: ik snap echt niet dat sommige bokkers nog geen ban hebben gekregen :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 14:17

vuurneon schreef:
Amandavd schreef:
Confession: Ik ben een enorm zeikwijf, 100% klager en ik vind het heerlijk! :D

*\o/*
Gefeliciteerd, u bent een mens :D

YES!!! *\o/* <3

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 14:56

UhNee schreef:
Confession: ik snap echt niet dat sommige bokkers nog geen ban hebben gekregen :')

Precies dit.

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 16:21

UhNee schreef:

Check :D

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 17:02

Confession: ik slaap alweer drie dagen met een warmte deken aan. Vind het zo lekker om in een warm bed te liggen, ook al is het nog prachtig weer buiten! :j

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 17:06

Confession: Ik eet alweer sinds augustus chocolade pepernoten Y)(^)

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 17:10

ik heb medelijden met de volgende examinator die ik ga krijgen
die komt dus de auto niet uit voor ik slaag
en gaat het wel degelijk ontgelden ben het zat :x

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 17:12

sterreke98 schreef:

oaaaah waar heb je die vandaan?!

confession: totdat mn relatie uitging kon ik niet alleen thuis zijn, nu moet ik wel als mijn ouders een avondje weggaan :') en het valt toch wel mee... gelukkig

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 17:18

Mensen die beginnen met 'zoals jullie wel weten'

Nee ik onthoud dergelijke info niet, ik weet niet welk paard je hebt, dat je ome henkie roze gips heeft en dat de buurvrouw van de zus van je zwager's oom de klompendans doet in haar blote kont!

Vertel nou maar gewoon je verhaal zonder 'zoals jullie wel weten" :')

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 17:26

Ik ga zo voor het eerst sinds 2 a 3 jaar weer paard rijden. Ergens ben ik bang dat ik het niet meer kan. Dat ik niet meer zo goed weet hoe ik moet opzadelen en dat ik gigantisch af ga. Aan de andere kant heb ik vanaf mn 7e totdat ik stopte eigen ponies gehad en nu ga ik op een manage rijden, dus ben ook bang dat het te makkelijk is oid (lekker arrogant...)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 17:27

xMyrth schreef:
sterreke98 schreef:

oaaaah waar heb je die vandaan?!

confession: totdat mn relatie uitging kon ik niet alleen thuis zijn, nu moet ik wel als mijn ouders een avondje weggaan :') en het valt toch wel mee... gelukkig

Jumbo, een kilo chocopepernoten voor 3,89 :')
Totally worth the money.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 17:58

Whoops verkeerde topic :D
Laatst bijgewerkt door ElSea op 21-09-15 18:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 18:06

Houden jullie er rekening mee dat het niet de bedoeling is om andere bokkers en/of topics te bespreken hier?

Mijn confession van vandaag; heb in de stad wat dingetjes gekocht die ik totaal niet écht nodig had met als excuus dat ik tijd had tussen 2 afspraken in, maar ik had met mn 2e afspraak afgesproken dat ik evt eerder kon komen, rotsmoes dus :x

En nog iets; mensen die heel vervelend fietsen (enorm slingeren e.d.) snij ik vaak heel aso af als ik ze heb ingehaald, in de hoop dat ze het afleren oid. :=

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 18:11

Gracezellaa schreef:
Ik ga zo voor het eerst sinds 2 a 3 jaar weer paard rijden. Ergens ben ik bang dat ik het niet meer kan. Dat ik niet meer zo goed weet hoe ik moet opzadelen en dat ik gigantisch af ga. Aan de andere kant heb ik vanaf mn 7e totdat ik stopte eigen ponies gehad en nu ga ik op een manage rijden, dus ben ook bang dat het te makkelijk is oid (lekker arrogant...)

Paardrijden is als fietsen :) :D Komt goed joh!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 19:14

Ik zag net de reclame van andrelon op TV, met een reclame voor "verleidelijk kort" haar. Nu ga ik helemaal stuk om die "Huisvrouwen met lekker kortpittig haar" facebook. :') Vind dat zo vreselijk dat haar. :o

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 19:19

MarlindeRooz schreef:
Ik zag net de reclame van andrelon op TV, met een reclame voor "verleidelijk kort" haar. Nu ga ik helemaal stuk om die "Huisvrouwen met lekker kortpittig haar" facebook. :') Vind dat zo vreselijk dat haar. :o

Heb je wel eens op Youtube gezocht naar 'Rookvrouw Joke'? Ook mooi.

Confession dus: ik lig plat om zulke dingen, terwijl ik weet dat het humor is waar bij mensen voor banketstaaf worden gezet, en ik het totaal niet leuk had gevonden als iemand een filmpje zoals dat maakte over mijn moeder ofzo :') Nu heeft mijn moeder geen kortpittig kapsel, fjoe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 19:36

Even off topic , maar jullie beseffen je toch wel dat er blijkbaar een zelfs voor mij nog onbekende leeftijd is dat 99% van de vrouwen het haar erafknipt?

Dan gelijk mijn confesion : ik ben nu 44 maar moet er nog altijd niet aan denken, als dus mijn tijd gekomen is om mijn haar te kortwieken, ook al draag ik het grotendeels in een staart...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 19:41

Ik heb altijd een beetje het idee dat er een bepaald moment is waarop vrouwen besluiten om compleet seksloos te worden :o nooit meer make-up, een kortpittig kapsel, ANWB windjassen en bergschoenen en het is afgelopen :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 19:42

Vaak gaat het gepaard met een onverzorgd uiterlijk. Of blijven hangen in de modetrends van 10 jaar terug. Witte leggings enzo. :')

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 19:44

Spijkerrokjes maken de witte legging dan wel weer heul sexy natuurlijk :)

Als ik later zo eindig mag iemand me echt slaan :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 19:45

Of een legging in dezelfde kleur als de puntjes van je stekeltjes. {:}

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 19:50

ohjajoh6 schreef:
Even off topic , maar jullie beseffen je toch wel dat er blijkbaar een zelfs voor mij nog onbekende leeftijd is dat 99% van de vrouwen het haar erafknipt?

Dan gelijk mijn confesion : ik ben nu 44 maar moet er nog altijd niet aan denken, als dus mijn tijd gekomen is om mijn haar te kortwieken, ook al draag ik het grotendeels in een staart...

Ja, ik denk er regelmatig over na _O- Ik ga het zo lang mogelijk proberen lang te laten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 19:54

Haha zo vreselijk allemaal :') Mijn moeder had altijd kort haar, echt het grootste deel van haar leven omdat haar haar te dun was om er iets anders mee te doen. Stond haar overigens ook wel echt en het waren niet van die stekeltjes of zo :+

Toen ze na haar chemo (borstkanker) "nieuw" haar kreeg was het totaal getransformeerd en ineens heel mooi dik :') Dus bij haar is het juist andersom, op haar 54e is het nu ineens lang :')