Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oomens schreef:EskeGirl schreef:Had ook wel medelijden met de spin, die is na de val op 6 pootjes weggekropen
Had je hem ook nog twee poten uitgetrokken dan? Dat valt dan wel weer onder martelen vind ik.
Ricie schreef:Nou bij mensen weet ik dat over dat lekprikken niet, maar heb geleerd dat het bij paarden ook met de kleur te maken kan hebben. Als ik het goed heb dat lichte paarden sneller dazen etc aantrekken als donkere paarden.
saddledancer schreef:Ja maar daar kan die spin toch verder ook niets aan doen? Die heeft er ook niet voor gekozen om.spin Te zijn, en die gaat daar niet expres zitten om je bang Te maken.
Britta31 schreef:Op dit moment woont er een spin boven in mijn klamboe.We hebben haar Charlotte genoemd.Spinnen blijven hier lekker zitten.En waarom steken muggen de ene persoon meer dan de ander als je samen bij elkaar bent.Net als mijn ruin die lekgeprikt wordt door de dazen en mijn merrie bijna niet.
BalouArera schreef:Waar komt het 'gezegde' vandaan dat katten 9 levens hebben?
LisannePruts schreef:Ik heb voor het eerst in mijn leven 1/2 gaatjes ik mijn hoekkiezen (heet dat zo) nu moet er geboort worden. De tandarts assistente zegt dat een verdoving daar geen pijn doet/je er niks van voelt. Klopt dit? (Verdoving wordt dan in die hoeken gezet dus niet ij gehemelte oid)