Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xRoosss

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 11:04

Jaa Mango en Costes vind ik ook echt geweldig <3 beide winkels zitten sinds kort ook in Enschede, wat het daar nu nog beter shoppen maakt. Er moet alleen nog een Pull&Bear, Bershka en Forever21 komen en het is echt een top winkel stad *\o/*

Zag laatst bij de Costes deze broek http://www.costesfashion.com/print-skinny-assorti-284912 ze hadden het echt heel leuk op de paspop gecombineerd. Helaas geen tijd gehad om te passen maar binnenkort ga ik even terug.

Vind dit shortje bijvoorbeeld ook echt prachtig en gekleed voor de zomer http://www.costesfashion.com/pocket-short-offwhitewit-288396

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 11:06

Heeee dat zijn mijn shortjes :D Draag bijna altijd zulke shorts, zijn zo fijn! Heb maar 1 jeans short die 'wel fijn' zit, maar die broekjes zijn echt i-de-aal <3

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 11:22

Nou daar komt ie dan. Mijn vakantie op Ameland outfit. T vest wil eigenlijk qua kleur net niet bij de rest maar mijn antraciete versie (k heb 'm in 4 kleuren :') ) was gister zo vol zand gewaaid dat ik een halve zandbak was haha. Ik ben nooit zo gedurfd qua kleding omdat ik nogal moeite heb met mijn bouw een het vinden van iets wat goed zit. (Kort bovenlijf, lang onderlijf en brede heupen en schouders)
Afbeelding

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 11:29

Afbeelding
Outfitje van gisteren. Hele dag naar een bevrijdingsfestival geweest! Broek is van costes en nu al favoriet. En dat voor 35 euro!

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 11:43

Frummels schreef:
Ben vooral benieuwd naar de jas. Hopelijk is hij zo als ik denk dat hij is haha (ik hoop op een ruimvallend los dun stofje)

[ [url=m/hHDS3G.png]Afbeelding[/url] ]

Ik lees al een heel tijdje mee maar nooit eigenlijk iets gepost :o

Deze jas heb ik in het roze gekocht, valt wel wat groter.
Stof is niet heel erg dun is wat suède achtig maar wel heerlijk fris. Jas heeft wel behoorlijk wat lengte !

:)

Fijne jas, alleen stoor ik me zelf wat aan de flapjes op de schouder }:0

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 11:56

Leuk outfit CCCCC!

Ik heb zojuist schoenen besteld bij Loavies..
Hoop dat ze passen; heb namelijk soms 35,5, soms 36...
Moet ook even kijken of ze niet te hoog zijn.. :P

Afbeelding

En vandaag komt mijn bestelling binnen van Boohoo, ben benieuwd!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 12:17

Qua shoppen heb ik het persoonlijk niet zo op de Vero en Only. Pull & Bear vind ik ook maar zelden leuk, Mango en Zara is de pasvorm vaak niet mooi voor mijn bouw. Ik shop vooral ontzettend veel bij de Monki, vind dat ze daar hele leuke dingen hebben met een voor mij fijne pasvorm voor een kleine prijs. Verder loop ik altijd de H&M wel even binnen en anders koop ik veel tweedehands. Als ik echt iets heel specifieks zoek wat ze bij 'mijn' winkels niet hebben ga ik nog wel eens langs de Only of de Vero, maar behalve 1 specifiek soort broek van de Vero die me heel goed zit heb ik er echt al heel erg lang niks gekocht

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 12:41

Zara en H&M vind ik ook niet mooi bij mij staan.. Verder koop ik regelmatig bij G-star, Tommy Hilfiger, Vero Moda/Only en the Sting :)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 12:45

Bij de Sting zie ik wel altijd leuke dingen, ga er ook altijd naar binnen, maar heb er nog nooit iets gekocht geloof ik :')

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 12:53

Ik probeer ook zo min mogelijk bij de primark/ H&M etc. te kopen. Heb ook het plan een long-term-kwaliteit kledingkast op te bouwen. Only en Vero Moda kom ik echt nooit.. Zara nog wel eens, Bershka en Mango af en toe.

Voor broeken zweer ik bij Urban Outfitters, verder ben ik gek op de Monki en de BikBok. Verder deel ik vrij veel uit m'n kast met m'n moeder, alleen combineren we het heel anders. Maar zij heeft mooie spullen, want uiteraard ook een ander budget dan ik :=

Eleiomane, leuke combi op zich, maar had er een ander (effen) shirt onder aan getrokken, omdat je nu al zo veel blauw tinten combineert.

CCCC leuk, al ben ik niet zo van de zebra print.

Kelly, ai chique :D Heel mooi zijn ze!

Ik ga dus deze zomer alleen maar op boerderijen werken, kortom, heb absoluut geen nieuwe kleding nodig. Zo jammer :')

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 13:06

Ik ben juist zo'n held dat ik eindelijk van de effen shirts af ben :') ik heb jaren geen enkele print gedragen haha. Maar blauw klopt hoor , ik ben gewoon beperkt qua kleding op vakantie, had er eigenlijk m'n grijze vest bij aan willen doen maar die is nu in de was :')

Ik heb zojuist een nieuw vest gekocht van Weird Fish. Nooit van gehoord, maar hij zat zo goddelijk haha. Zal d'r straks nog ff n foto van maken :)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 13:50

Afbeelding
<3

Zat 1 rok & 1 jurkje tussen dat tegenviel, maar iig 2 heerlijke knielange rokken <3 en m'n voorraad witte shirts is ook weer aangevuld :))

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 14:00

Mooi Lau <3 het rechter item met de streepjes is dat ook een rok? De stof ziet er vanaf de foto mooi uit :D Vind alleen de ketting niks.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 14:01

Ja, dat is ook een rok, knielange kokerrok :D
Wit shirtje erop, Allstars eronder... <3

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 14:09

Mooooi Lau! Dingen die ik waarschijnlijk zelf niet zou dragen omdat ik me er niet comfortabel in voel, maar ik wel heel mooi vind. Staat je vast top :D En die combi klinkt goed!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 14:15

Wat een leuke spulletjes <3 vind die sandaaltjes erg leuk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 14:35

Leuke dingen Lau! <3

Ik heb net mijn kast opgeruimd, alle verwassen shirtjes, verwassen hemdjes, ondergoed, schoenen etc. eruitgehaald en weggedaan. Moet nog eventjes een beetje zuinig aan doen de komende tijd, maar daarna mag ik helemaal los gaan van mezelf. :D Ik wil o.a. 2 nieuwe broeken, 1 paar nieuwe schoenen, een bikini, ondergoed, basic zwarte hemdjes en nog een stuk of 5 leuke t-shirts/bloesjes/whatever scoren. :Y)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 15:03

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 15:05

Wie weet nog een goede site voor all stars?
Ik zocht op sarenza, maar daar zijn geen zwarte met witte zool voor vrouwen

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 15:56

Yeah!Heb mijn bestelling binnen. Zo blij mee. Alleen zoek ik nu een soort van tshirthemdjurkje :+. Weten jullie of de sting ook een wat langer model verkoopt? Meestal haal ik daar mijn shirtjes. De legerblousejurk is namelijk doorzichtig :+

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 16:04

Mijn outfit van vandaag :D

Afbeelding

Broek is drie jaar oud en vond ik achterin de kast, zo blij dat ik er nog gewoon in pas *\o/* shirtje van JoshV, jasje van ModeMusthaves en schoenen zijn van Bronx.

Origineel: veel uit het topic hebben hun Allstars van Spartoo weg, daar krijg je ook nog vaak korting met bepaalde codes :)

BloemBloem: zou het zo niet weten, maar de Sting heeft ook een webshop. Misschien kan je daar een kijkje nemen.

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 16:05

Leuke outfit!

Ik heb ze besteld via zalando, had ook nog een kortingscode. :)

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 16:05

O echt? Dat wist ik niet, ga gelijk kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 17:23

Mooooooi Roos!! <3 <3

De zomer komt eraan, dus ik dacht, ik ga even een kleine, zomerse bestelling plaatsen:

Afbeelding

Maar het is wel heel erg droevig zo. :')

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 17:30

Leuk Roos! Ben zelf niet zo van de bling op je shirt, maar dat is persoonlijke smaak haha

Wat een leuk vest Eleionomae!

Superleuke aankopen Laura! Dat witte shirtje ziet er superleuk uit, heb je daar een link van?

Haha Rebecca dat is wel een beetje zwart zo :')

Ik heb ook weer het een en ander in mijn winkelwagen liggen bij de H&M. Twijfeltwijfel...