Heb je geen spijt? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heb je geen spijt? Cayenne schreef:Oeh spannend Nancy! Wat voor jurk was het, en was het wat je in gedachten had?

Volgens mij heb ik deze sluier (of eentje die er veel op lijkt) opgehad toen ik mijn jurk gevonden had. Ik vond hem ook erg zwaar. Heb week nadat ik mn jurk gevonden had nog gebeld naar winkel om te vragen of ik nog naar andere sluier kan kijken. Dan eentje zonder kant en iets mnder zwaar. Vind bij mijn jurk (La Sposa) eentje zonder kant mooier, wordt wel weer een lange sluier.
Heb hem nu twee keer opgehad tijdens het passen, maar kan me niet herinneren dat ik hem vond storen. Ik zal hem op onze bruiloft ook niet de hele dag op hebben hoor. Hij is best lang en daarbij vind ik het niet praktisch om tijdens het diner en het feest een sluier te dragen
) mij zou vragen.
CarolandRuud schreef:Cayenne schreef:Carol, wat vind je duur? Ik weet niet wat je budget is? Bij Ann & John in Eindhoven hebben ze ook een budgetwinkel
€ 1000,- is echt de max. Liever nog minder. Eigenlijk vind ik € 500,- al genoeg haha.
Eindhoven is helaas wel een eind weg voor ons.
Wow.... dan ben je niet helemaal wijs hoor....
Ik vind het dit seizoen niet heel veel soeps.

en dat was nog maar 1 ruimte
In het begin was ik overweldigd, maar het is steeds heerlijk rustig en je krijgt echt een mooie intieme beleving.
Dat is ook een Nicole Spose geloof ik.
Heb de aflevering al 2 keer opgenomen
(voor de zekerheid, stel je voor dattie per ongeluk word gewist)