Was al niet leuk om op de scooter het dijkje van Papendrecht naar Alblasserdam te rijden en dat is nog niet eens direct aan het water. Wil dus niet weten hoe het nu zou zijn op de scooter over de moerdijkbrug.
Dat lijkt me ook geen pretje Denk dat je er wijs aan hebt gedaan om aan je eigen kant te blijven
Marcella
Geplaatst: 29-11-13 16:21
En moet eigenlijk ook nog 2 rivieren over (papendrechtse brug en moerdijkbrug). En ben net een maandag en dinsdag niet lekker geweest. Het is hier nu trouwens gewoon aan het hozen nu.
Regen, windvlagen, hagel, 6 graden maar voelt als heul koud................ Ik heb thuis de kachel aan gedaan, kaarsjes aan, gordijnen gaan zo dicht en dan lekker kneuterig op de bank.....
Vanaf een uur of 3 bleef het zo goed als droog.Heb de zelfs de zon héél effe gezien en blauwe stukken lucht.Nu nog steeds droog!Eigenlijk dus best lekker weer vanmiddag gehad,ik was er blij mee.
Vanmiddag op de wei begon het me toch te stormen opeens.Heel veel bladeren door de lucht heen en verderop in het weiland een soort van windhoosje met bladeren.Het duurde maar kort,maar was best heftig.
Nouja onderweg naar de manege zag ik dikke wolken en was ik blij dat ik in de auto zat. Toen ik er in kwam waren er stukjes waar ik nauwelijks vooruit kon kijken door de regen.
en velen met jou dejavu! Ik ben de gek die echt stapel is op sneeuw. Echt... stápel. Ik kan niet wachten tot het gaat vriezen en sneeuwen. Zo heerlijk en zo mooi die verse witte deken over de wereld!