Bliss komt bij ons in de familie ook voor.. Zou geen naam zijn wat ik zelf zou uitkiezen, maar het past wel echt helemaal bij ze.. Kindje is geboren met 24wk geloof ik? En woog 750g ofzo? En is ondertussen al bijna 2 jaar oud en doet het goed! Dus hun hebben haar de naam Bliss gegeven , wat ik wel toepasselijk vindt
IvysToeter
Geplaatst: 11-10-13 14:41
Konstantine schreef:
Rehab.
Krijg gelijk het nummer van Amy Winehouse in m'n hoofd
vuurneon
Geplaatst: 11-10-13 14:42
_Nadia_ schreef:
Rehab is een Arabische naam, spreek je ook niet zo uit als het Engelse woord.
In het Nederlands is het ook rehabilitatie, dus de link blijft vrees ik
Konstantine
Geplaatst: 11-10-13 14:45
IvysToeter schreef:
Konstantine schreef:
Rehab.
Krijg gelijk het nummer van Amy Winehouse in m'n hoofd
Dat had ik ook gisteravond
Blue_Eyes
Geplaatst: 11-10-13 15:24
_Nadia_ schreef:
Rehab is een Arabische naam, spreek je ook niet zo uit als het Engelse woord.
Is de Arabische vorm van het Joodse Rachab, inderdaad
Urielle
Geplaatst: 11-10-13 15:33
Roosch schreef:
een Angel (een Demon ben ik nog niet tegengekomen trouwens)
Zelf heet ik Feline. Hoor vaak dat mensen het zo'n bijzondere en mooie naam vinden, vind er zelf alleen niets bijzonders aan, je hoort het steeds meer.
Mijn moeder werkt in de schilderswijk (Den Haag) op een crèche en daar hoor je ook de gekste namen (combinaties) voorbij komen. Twee zusjes, de ene A.pril en de ander M.ei.
En N.elinho (neelienjo). Zo zal mijn zoon heten als ik een donker kindje krijg, haha. Blijf dat een mooie naam vinden maar zou dat nooit aan een blank kind geven.
Ja geweldig In mijn klas zit er een meisje en zij heet Gae.lle (kajel) Vreselijk vind ik Ook een Xan.der ( puppykennel ) verder zitten er een paar echte vlotte toffe namen bij St.ef ,W.out , Br.am ,Am.ber , Moo.n , W.ard . Art.hur , Li.es ,J.ulie . J.ef Lu.cas , Joo.st Bj.arne , Si.mon Jord.y , 1 naam bij ons is echt verschrikkelijk!!!!! Cath.arina