Een collega zegt net tegen me dat er zoveel vorst komt, dat we alsnog kunnen schaatsen... Maar zie dat op geen enkele weersite terug
gohya
Geplaatst: 08-02-13 10:16
Hier heeft het héél licht gevroren,nu vallen er wat kleine verdwaalde sneeuwvlokjes. Nu zeggen ze maandag veel sneeuw.En zo schuiven ze het steeds maar op,en komt er uiteindelijk nix.
djuulsie Dat zegt de Telegraaf. [Die komen elke dag in de Efteling denk ik.]
Volgens mij komt er een echt kwakkel-weekje aan, overdag iets boven nul, 's nachts net iets onder nul (behalve de eerste dagen, dan iets meer vorst). Dus van schaatsen zal het vrees ik niet komen.
Ik heb net 2 tellen buiten gestaan en wil eigenlijk gewoon naar buiten! Ik kreeg meteen een wintersportgevoel. Niet omdat het zo koud is, maar het is die frisse lucht met een stralend zonnetje... Héérlijk! Ik ga zo lekker weer blackfoto's oefenen! (maar nu zonder deken!)
Paar goede hagelbuien vanaf 12 uur gehad. Even uurtje les gehad en droog kunnen rijden en nu een giga sneeuwbui maar zie alweer blauwe lucht aankomen........
betrekt hier nu, hoop zo dat de sneeuw wegblijft, helemaal klaar mee..
_Marinke_
Geplaatst: 08-02-13 16:01
Hier sneeuwt het wel weer (de hele dag zijn het al korte buitjes van best wel dikke vlokken en dan is het weer even droog en dan sneeuwt het weer). Het is wel echt koud!
Ben ook helemaal klaar met de winter, laat de paardjes maar verharen, bloemetjes opkomen, vrolijke vogeltjes die druk in de weer zijn, lammetjes die geboren worden.. Ja laat die lente maar komen!