edit: oh ik denk dat je paard Daisy heet nav je profiel haha oeps

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DaisyDarling schreef:Hey meiden, vraagje;
Ik moest nog een kerstcadeautje voor het vriendje, want toen we in A'dam waren vond ie natuurlijk niets leuk. Nu hebben ze inmiddels sale bij Desingual, een merk waar ik echt gék op ben en ik vond daar deze trui.
Normaal is het altijd een beetje een duur merk, maar in de sale is het zooo goed te doen.
http://www.desigual.com/nl_NL/herenkled ... rs-27J1100
[ Afbeelding ]
Is die een beetje leuk? *voor een 1.88 lange vrij bleke jongen met zwart haar, die zelf echt níets leuk vind*![]()
Want dan bestel ik hem gewoon en dan moet ie verder niet zeuren.
Ik heb zelf best wel zo'n kak/bootjes smaak, dus dit is echt helemaal mijn ding
Tessaaa schreef:Leuke trui hoor, ik zeg doen!
Micha: je outfit is niet helemaal mijn stijl. Een sheer blouse stinkt bij mij eigenlijk niet snel nee. De episode kennen wij wel in NL, maar of we er ook 1 hebben? Misschien in Amsterdam oid.
iiAMKAYLEiGH schreef:ik twijfel echt onwijs, hoe is dit ?
- lang zwart shirt.
- grijze sjaal.
- uggs.
- aztec print legging..
[ Afbeelding ]
Gianti schreef:Net uit eten geweest. Voor mij doen wat gewaagder gekleed. Jurkje heb ik hier ooit al geplaatst, met lippen. Kregen een tafel in het midden. En toen ik mijn jas uit deed stond iedereen te starenwat voelde ik me ongenakkrlijk, liefst jas aam getrokken. Komt een vrouw aan lopen, en zei dat ik zo!n leuk jurkje aan had. YEAHHH
altijd leuk
Gianti schreef:Net uit eten geweest. Voor mij doen wat gewaagder gekleed. Jurkje heb ik hier ooit al geplaatst, met lippen. Kregen een tafel in het midden. En toen ik mijn jas uit deed stond iedereen te starenwat voelde ik me ongenakkrlijk, liefst jas aam getrokken. Komt een vrouw aan lopen, en zei dat ik zo!n leuk jurkje aan had. YEAHHH
altijd leuk