Oh ik zie de foto al, mooi! welke kleur was dit ookal weer?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
upendo schreef:Over cases openen, ik had twee weken geleden gemaild dat ik een item niet ontvangen had (toch 11 dollar), kreeg ik terug: wacht nog een week. Okee, prima, ik wacht wel.
Ik stuur 7 werkdagen later een berichtje: ik heb het nog steeds niet ontvangen, wat nu?
Drie dagen stilte.. Toen was ik het zat, ik open een geschil, tien minuten later antwoord van de seller.. Dat ze gaan refunden...
Volgens mij doen ze het er ook wel eens om. Wachten tot die 45 dagen voorbij zijn zodat de koper niks meer kan..
upendo schreef:Hahaha, ik had 'm voor de zekerheid een maat groter besteld, maar een maat kleiner had ik ook gepast ja, valt gewoon zoals het in de maattabellen staat, ik had nu een L besteld terwijl ik normaal 36/38 heb, deze valt ook wel groot bij me, maar dat was ook de bedoeling, nieuw leefvest zeg maar!![]()
Dit is de lightblue/royal.
SteffiiY schreef:upendo schreef:Hahaha, ik had 'm voor de zekerheid een maat groter besteld, maar een maat kleiner had ik ook gepast ja, valt gewoon zoals het in de maattabellen staat, ik had nu een L besteld terwijl ik normaal 36/38 heb, deze valt ook wel groot bij me, maar dat was ook de bedoeling, nieuw leefvest zeg maar!![]()
Dit is de lightblue/royal.
Jij weet vast wel of hij ook bij de eskadron royal kleur past?
karlijn1985 schreef:Ossie: dat is goed nieuws! En het geld terug stortten is wel zo netjes.
Ik kan dus ook geen geschil openen via Paypal. Heb nu toch via Ebay een bericht gestuurd naar de verkoper, ook al staat ie niet meer geregistreerd, berichten sturen kon gaf de site aan.
Baal echt, ten 1e was het een kado voor de kerst, nu weten we helemaaaaaal niets te geven.
Ten 2e was het een tasje van 17euro. Niet iets van 1 dollar ofzo..
Dacht dat je altijd goed zat door met Paypal te betalen enz. Maar blijkbaar niet!![]()