Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:wauw heb mijn hoesje voor ipod binnensupersnel!
Kan iemand dit voor mij vertalen naar het duits:
Ik heb het hoofdstel nog steeds niet vervangen. Heeft u enig idee wanneer ik het kan verwachten?
Ik heb het al eerder gevraagt, maar dnek dat google translate het vaag heeft gedaan, kreeg er namelijk geen antwoord op
Cowgirltjuh schreef:Ik meld me ook!
Sinds een week Ebay ontdekt hihi
Ik zoek nog:
- Neppe uggs
- een mooie muurquote/spreekwoord/tekst
- neppe Hermes -Birkin bag
- en vooral: heeft iemand hier ervaring met clip-on extensions?
Dus als iemand iets van deze vier weetplease shoot!
Ik blijk totaal niet handig met zoektermen te zijn haha
deedee19 schreef:Waarom is het toch zo dat zodra je mailt je ineens binnen een paar minuten antwoord krijgt?? Ik heb nu reactie van de verkoper met een bericht van de Deutsche post...Citaat:Ladies and Gentlemen,
We have received your investigation request and initiated the necessary investigations.
Your shipment has been forwarded on 10.10.2012 to Holland. For further editing your investigation request was forwarded to the destination post office. Accordance with international agreements is the provision postal companies in international postal traffic for a period of several weeks to respond to your request. We will inform you immediately of course, the result achieved as soon as we receive a response. If this shipment meantime still reach the receiver or come back to you, we would be grateful for a short message at the below telephone number.
Dan nog dan zou hij toch allang hier moeten zijn of zie ik het verkeerd??
xManon_ schreef:lifaya schreef:wauw heb mijn hoesje voor ipod binnensupersnel!
Kan iemand dit voor mij vertalen naar het duits:
Ik heb het hoofdstel nog steeds niet vervangen. Heeft u enig idee wanneer ik het kan verwachten?
Ik heb het al eerder gevraagt, maar dnek dat google translate het vaag heeft gedaan, kreeg er namelijk geen antwoord op
Wat probeer je te zeggen? Dat je het nog niet ontvangen hebt?
Nouka schreef:De pijn .... op je bovenlip vooralIk hou het wel bij m'n suikerhars
Heb deze toch maar besteld, kon het niet laten
http://www.ebay.com/itm/230856585684?va ... 1438.l2649