Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

paxine

Re: Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 16:35

:') Nee....zou dat moeten denk je?.....
Ik bedoelde eigenlijk een amerikaanse vlag deken. De deken zelf is volbloed nederlands _O-

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 16:43

Dan zou ik het in 2 talen doen........... :')

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 16:44

Heb ook een mail binnengekregen :+ Ik heb een kickbox set van het merk Muay op marktplaats staan (de set heeft mij 180 euro gekost en is een paar keer gebruikt, alleen het elastiek onder de voet is een heel klein beetje ingescheurd. Heb voor alleen de scheenbeschermers 89,95 betaald).

Krijg ik de volgende reactie:
Beste S.L,
Je heb als setjes vanag 79.99 en op sportschool bieden ze voor 95 euro. Doe een goede bieding en dan kom ik ze halen. ik ga voor geel omdat een afwijkende kleur is t.o.v. standaard roo, zwart, blauw.
(letterlijk gekopieerd).
Heb als reactie maar terug gestuurd, dat ze best setjes verkopen, maar dat ik betwijfel of dat ook het merk is wat ik aanbied en dat de scheenbeschermers alleen al 89,95 waren en dat de set (handschoenen, scheenbeschermers én bandages) dan ook niet weggaat voor 95 euro en dat ze maar een bod moest doen.

Ben benieuwd wat ik terugkrijg :+

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 16:49

Had misschien ook kunnen reageren dat ze het dan vooral maar daar moesten kopen want dat jij het voor die prijs niet weg doet :P

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 16:51

Ja dat zei ik ookal tegen mijn moeder, dat ze dan voor 95 euro maar die set van de sportschool moet kopen :j

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 16:54

Ik vind dat zo irritant als mensen al beginnen met 'Ik kan het in de winkel voor dat en dat kopen!' Kijk gewoon of je het samen eens kunt worden over een prijs en als je dat er niet voor wilt geven, koop je het gewoon in de winkel :P

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 16:58

Maar daarmee zakken wel veel mensen met hun prijs ;-)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 17:04

Ik zeg het ook wel eens hoor! Dan vraag ik wat de bodemprijs is voor een bepaald artikel en dan noemen ze een prijs, waarvoor ik dat product inmiddels zelf praktisch nieuw in de winkel kan kopen! Laatst met Rituals kopjes, vroeg ik wat ze ervoor wilden hebben. Ze wilden alleen verzenden en inclusief verzenden zou ik dan meer kwijt zijn dan wanneer ik ze in de winkel zou halen... Tsja, waarom zou ik ze dan kopen? Later had ik tenminste een echte goede deal, 6 kopjes met 4 van die thee schoteltjes voor de nieuwprijs van 1 kopje!

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 17:22

Ik had ook een mooie. 7 dekjes, in goede staat sommige zelfs bijna nieuw. Niet gewassen. Ik vraag 80 euro excl. in totaal, iets meer als 10 euro per dekje, leek me een mooie prijs, aangezien de nieuwprijs zo'n 20 euro gemiddeld was. Krijg ik een bod van 25€ :')

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 17:27

Wat een biedingen weer :=

Toch goed nieuws : een super verkoop-ervaring. Superleuk contact, direct geld gestort (ging trouwens om een ijslanderhoofdstel die wegmocht voor een tientje). Vandaag een erg vriendelijke mail gehad dat ze er super blij mee is. En ze sloot af met 'Nogmaals bedankt en misschien tot een volgende aankoop!'. Dus toch nog eerlijke en fijne mensen op de wereld :D

Lianne97

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 17:29

dan had ik terug gestuurd dat ze daarvoor wel 2 dekjes mocht kopen:P

robunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 18:58

ik heb op speurders een minihengstje te koop staan voor de eigenaar van mijn verzorgpaarden(hij is zelf al wat op leeftijd en niet zo handig met internet) dus een meid had gereageerd dat ze het hengstje voor een vriendin wilde kopen,als verjaardags cadeau,in overleg met de ouders van haar vriendin,het was dinsdag toen ik haar berichtje kreeg en haar vriendin was vrijdag jarig, dus er zat wel haast achter,ik haar het nummer van de eigenaar gegeven,hadden ze voor donderdag afgesproken,dus die man staan wachten en wachten ,zijn ze niet gekomen, en ook niet te bereiken, en nooit meer wat van gehoord helaas... hengstje staat nog steeds te koop...

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 19:11

Ik ga alles er zo maar weer opnieuw opzetten, hopelijk verkoop ik nog wat!

paxine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 22:07

Zoooo deken is verkocht.
Helaas voor jullie geen rare of grappige verhalen :D
Ik kreeg een bod, ging akkoord en het was geregeld!
Zo zouden er meer mensen moeten zijn haha!

Juliettex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 22:11

mijn pony staat te koop & er zat spoed achter,
nu kwam er een vrouw mailen.
die leek alles goed voor elkaar te hebben,
zou hem komen ophalen, maar kwam niet opdagen.
zo na veel gespamt te hebben bleek het een meisje van 9 te zijn, die niet mocht van de ouders..

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 22:40

Het is maar goed dat dit topic bestaat, anders zou ik serieus twijfelen aan het onderhouden van 'contact' met bieders. Het is blijkbaar tegenwoordig echt normaal om te bieden en na een mailtje van mijn kant helemaal niets van je te laten horen. Ben er schijtziek van zo langzamerhand :(

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 23:30

Wat een verhalen allemaal zeg! ik verkoop eigenlijk nooit iets via internet wel een keer een shetlanderhengstje. Ik vroeg er 100 euro voor ( 75 euro was mijn bodem) beestje is nu al een half jaar verkocht maar blijkbaar hebben die meiden mijn email bewaard want ik krijg werkelijke smeekbedes of ze hem gratis mogen hebben!

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 10:52

Ik dacht mijn keuken verkocht te hebben, zondag waren er mensen komen kijken.
In de flat die mijn vriend gekocht heeft zit een nieuwe bruynzeel keuken.
Hij staat te koop voor €200 en hadden een paar biedingen gekregen.
Iemand wilde komen kijken omdat hij zijn eigen keuken graag wilde uitbreiden.
Het was dus niet de juiste kleur dus hij ging eerst kijken hoeveel de frontjes voor de kasten zouden kosten.
Kregen we later bericht dat de frontjes voor 6 kasten ongeveer €1500 zouden gaan kosten (geloof er eerlijk gezegd vrij weinig van) en daarom bood hij maar €125.

Het is niet mijn probleem dat de frontjes zo duur zijn (als het al zo is).
Lijkt mij ook dat je dan nog eerder voor een nieuwe keuken gaat of een andere mooie tweedehandse..

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 12:48

ik had vorige week ook iets raars;
had rond januari een pony te koop staan, en die is in februari verkocht. netjes alle advertenties eraf gehaald en klaar.
belde er vorige week een vrouw die informatie vroeg over de pony :?

Ehm.. mevrouw.. waar heb je dit telefoonnummer vandaan, en welke advertentie ( misschien was ik er per ongeluk eentje vergeten natuurlijk)
Een of ander wazig verhaal over google en bokt.
ik later checken.. staat niets op hoor :=

en maar doorvragen over de pony, en of ik niet meer brave kleinere pony's te koop had, en vooral.. of de pony er toch niet echt nog stond ( duh.... als ik aangeef dat de pony in februari verkocht is, ligt hij hier niet ruim 6 maanden later nog in een lade :+ )

zelfs na enkele malen te hebben aangegeven dat ik gewoon een particulier ben die er toevallig eentje te koop had staan toendertijd, bleef ze doorvragen naar meer brave pony's :? kwartje leek niet te vallen geloof ik.

raarste mysterie vind ik nog steeds hoe ze aan de informatie en mijn mobiele nummer is gekomen, pony staat NERGENS meer aangeboden, en al helemaal niet in combinatie met mijn nummer

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 13:00

Zadel te koop die hieronder staat.
Krijg ik als pb de zin;
ik bied 150,kaal

Verder niks erbij dus heb maar terug gestuurd;
dat is te weinig.

Zij korte tekst dan ik ook :+

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 13:18

Waarschijnlijk duidt het 'kaal' op de inhoudt van het mailtje...... :')

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 13:26

Kentaro schreef:
Waarschijnlijk duidt het 'kaal' op de inhoudt van het mailtje...... :')

:D

niek_aaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 13:39

...ik had er vandaag 1....die is echt de slimste thuis....
Een jasje van mijn dochtertje.....mooi 1 winter nauwelijks gedragen....
ik had erbij gezet "weinig gedragen daarom vaste prijs 12 euro" Krijg ik een mail
" voor die prijs wil ik m wel, maar dan het spijkervestje erbij" _O- _O- _O- _O- goed geprobeerd...
Ik nog heeeeel serieus gemaild.....u bedoelt dat u de jas voor 9 euro wil en het vestje voor 3?...... *\%/*

Ja, dat klopt mailt ze weer. :D :D :D Sorry, jasje is vaste rijs 12 euro :D :D :D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 13:42

Je had beter kunnen mailen (weet niet de prijs van het spijkerjasje?!), dat is goed, tesamen komt dat op ..... }>

niek_aaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 13:49

....ja, dat heb ik idd overwogen, maar wilde t aan haar niet eens meer verkopen....
Ik koop idd ook wel ns wat op Marktplaats, maar dan iets gratis erbij willen....nee hoor, t kost al bijna niks op MP.
Je hebt ook wel ns heel aardige mensen. Ik had kussens voor mn dochter gekocht, zat er een aardig briefje bij gericht aan mijn dochter.