Ooit een gevangene geschreven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 00:26

Yeahhh literaaaa :D you go girl !!

Trouwens.. sssstt we hebben spionnen. }:0

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 00:27

Oh echt? Nou ja, was te verwachten. Geeft ook niks, de meningen die we hier kenbaar maken zijn in het ander topic niet nieuw geloof ik :D

Anoniem

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 00:28

Jij had wel een prachtige reactie daar net. Chapeau.

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 00:30

Mavelle schreef:
Haha, komt het door het doodstraffen topic?

Niet helemaal. Ik wilde het al veel langer (ik geloof dat ik hier ooit al gepost had of dat van plan was) maar ik was toen nog minderjarig. Ik woonde ook nog bij mijn ouders en die denken ongeveer hetzelfde als de voorstanders van de doodstraf uit het doodstraftopic, dus die zouden het niet zo'n fantastisch idee hebben gevonden.

Maar door het topic en een pb (:D) dacht ik er weer aan. :)

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 00:31

Leuk in elk geval dat je het wilt doen :) Want ja ja, het is echt waar, je krijgt een brief terug van een MENS :wow: En ouderwetse brieven krijgen is gewoon erg leuk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 00:37

Littera schreef:
Mavelle schreef:
Haha, komt het door het doodstraffen topic?

Niet helemaal. Ik wilde het al veel langer (ik geloof dat ik hier ooit al gepost had of dat van plan was) maar ik was toen nog minderjarig. Ik woonde ook nog bij mijn ouders en die denken ongeveer hetzelfde als de voorstanders van de doodstraf uit het doodstraftopic, dus die zouden het niet zo'n fantastisch idee hebben gevonden.

Maar door het topic en een pb (:D) dacht ik er weer aan. :)

Haha. Geendank. Trol :+ :+ :+

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 00:51

:D
Ik ga het morgen even op mijn gemak uitzoeken.

Die executieblog is trouwens heftig, zeg. Ik heb hem net helemaal teruggelezen en ik ben er stil van... heel veel sterkte aan de Bokker die daar nu zit. :(:)

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 00:52

Tja, nam de rest in dat topic maar even de moeite om het te lezen.. Misschien zouden ze dan dingen wat minder gekleurd zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 00:54

Ik moest huilen bij haar blog..

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 01:05

Mavelle schreef:
Tja, nam de rest in dat topic maar even de moeite om het te lezen.. Misschien zouden ze dan dingen wat minder gekleurd zien.

Ja inderdaad... maar een aantal staat simpelweg niet open voor een andere mening, dus ik denk niet dat we daar nog uit gaan komen.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 01:06

Haha ja, de pot verwijt de ketel..

Nanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 08:30

Isegrim, heb je Jamie al ontmoet? Hoe is het met jou?

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 08:45

Zojuist Isegrimms blog gelezen, heftig zeg!
Het andere topic heb ik niet bekeken, ook geen behoefte aan, als iedereen het zo zwart wit ziet.
Zelf vind ik soms ook dat wat iemand heeft gedaan vreselijk is, maar om diegene nu direct te vermoorden.
We zijn tegen dierenleed, bont en weet ik veel, maar mensen moeten koste wat t kost dood en aan de schandpaal.. Bah!

Mijn tekening naar Monty kwam ik ook zojuist tegen, oops :o

Ik heb trouwens op ID channel, iets over de doodstraf gekeken. Al het bewijs tegen die man was verzonnen en nep :r . Hij zou ook de doodstraf krijgen totdat iemand weer in de zaak dook. Het bewijs bleek gewoon totaal nep!
Ongelofelijk vind ik dat.. Gewoon om maar een dader te hebben.
Ik zal even voor jullie opzoeken hoe die docu heet.

Edit: http://investigation.discovery.com/tv-s ... ey-now.htm

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 10:00

Ja Tallie1979 is ooit met een gevangene getrouwd, maar ik weet niet hoe dat afgelopen is!

@Mavelle: ik heb gisteren mijn tony een brief gestuurd om hem te vertellen dat zijn broertje een brief zal krijgen van jou :P
Maar ik denk dat hij je brief wel waardeert ook al duurt het even!

Ja Nant, ik heb dat ook ooit gelezen zo iets! verschrikkelijk!

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 10:38

pimaude schreef:
sssstt we hebben spionnen. }:0

Ik ben er ook een }> Nee haha, heb hier al eerder gereageerd en zit erover na te denken als ik ouder ben ook te gaan schrijven. Lees wel mee hier want vind het toch wel interessant. Heb vooral voor isgerim (?) heel veel respect! Heel veel sterkte en laat Jamie (?) weten dat we allemaal mee leven!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 10:40

Welkom. :)

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 10:43

Hoe oud waren jullie toen jullie begonnen met schrijven? En wat is de reden dat jullie begonnen zijn? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 10:47

Ik was 18, 3 maandjes geleden de eerste brief uit de deur gedaan. De reden was dit topic, ik zocht vriendschap, wou mijn Engels op peil houden en vind het enorm interessant om een stukje van een ander land te leren kennen.

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 10:59

Ik was 21 (bijna 22) toen ik begon met schrijven.
Ik ben begonnen door een ander topic op bokt (een penpal topic) heb er zelf nog zeker een half jaar over nagedacht en had een lijstje gemaakt van gevangenen die ik wilde schrijven, totdat ik (hier geloof ik?) las over gevangenen die nog geen post hadden ontvangen, toen ging ik kijken en zijn profiel sprak me echt direct aan.
De foto's, zijn schrijfstijl alles eigenlijk, hij was ook bijna jarig toen, dus ik stuurde hem een verjaardagskaart met een brief en kreeg echt een onwijs enthousiaste lange brief terug.

Ik ben echt heel blij dat ik voor hem heb gekozen.

Mijn ouders en familie vragen ook vaak hoe het met mijn 'gevangene' gaat :j super tof!
Hij heeft zelfs een schilderij voor mijn broer gemaakt. _/-\o_

Voor je engels is het zeker weten goed. :j

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 11:01

Ja het lijkt mij ook best wel leuk als ze blij zijn dat jij schrijft, ze hebben dan wel iets fout gedaan maar contact met de buitenwereld lijkt me dan alsnog geen overbodige luxe.
En leuk dat je familie ook goed reageert, kan me voorstellen dat sommige mensen het toch raar vinden dat je een gevangene schrijft.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 12:04

Oei SteffiY, dan zal ik 'm bliksemsnel op de post doen :P Zaten ze nou bij elkaar in de gevangenis of allebei ergens anders?

Ik was geloof ik net 22 toen ik begon met schrijven. Bij mij weet geloof ik alleen mn vriend het. Niet dat ik me er voor schaam, maar zo vaak krijg ik ook weer niet post van Tomika en als ik dan bij mn ouders ben hebben we wel andere dingen om over te praten :P Overigens denk ik niet dat ze er negatief tegenover staan.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 12:07

@Mavelle: nee ze zitten ergens anders, ze hebben wel regelmatig contact met elkaar :j
(Ik vind het nog steeds raar dat zijn broertje ook Tony heet, mocht hij toch anders heten dan hoor ik het wel :P )

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 12:10

Ik vind het ook raar :') Misschien zijn ze wel niet echt broertjes maar gewoon hele goede vrienden. Of hebben ze alleen dezelfde vader. Kan me niet voorstellen dat een moeder allebei haar zoons Tony noemt, voor mannen is dat weer wat anders denk ik :P

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 12:11

Ja ik vind het ook raar, zover ik van hem weet is het zijn volle broer..
Hij verteld eigenlijk nooit zoveel over zijn broer, dus vandaar dat ik er ook niet veel vanaf weet.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 12:20

Volgesmij is ze er nog steeds mee getrouwd maar ze woont nog wel I Nederland :)