maureen16 schreef:ik kom ook kijken in dit topeic. ik woon in het oosten. wat word er verwacht dan?Zware onweersbuien met windstoten tot 90 kmpu.Edit, Putten is niet echt het oosten van t land Meer richting de grens
Ik was net buiten om de nijnen te voeren en het is inderdaad echt niet koud. Laat de zomer maar komen
Joolien schreef:Zondag wordt er trouwens zwaar weer verwacht in het oosten van het land Goed Horen we wel vaker dus zal het meemaken, of niet natuurlijk
Nou zo te lezen ben ik op tijd weggegaan uit Noord-Nederland. Hier is het rond de 15 maar zonnig en de zon heeft al een aardige kracht. Dus uit de wind is het ontzettend warm!
S_uus schreef:Joolien schreef:Zondag wordt er trouwens zwaar weer verwacht in het oosten van het land Goed Horen we wel vaker dus zal het meemaken, of niet natuurlijk Klopt, t is afwachten of de buien tot ontwikkeling komen, ben benieuwd Edit: de voorspellingen zijn afgezwakt helaas. Er is nog wel kans op onweersbuien maar die zijn aanzienlijk kleiner geworden.
Zon en bewolking wissen elkaar af maar wat een heerlijke temperatuur zeg Het is echt heerlijk buiten.