Rare mensen op marktplaats.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

annutjuuh

Re: Rare mensen op marktplaats.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 09:57

Ik heb haar al opgezocht, maar niets speciaals gevonden, alleen maar account op schoolbank. Maar daar kun je verder niet veel mee.

Flint05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 09:58

tribeworld schreef:
hier ook nooit problemen met mp gehad.
me oom wel die had er een paar jaar geleden puppy's op staan hoeveel telefoontjes die wel heeft gehad of ze gratis mochten want ze hadden geen geld enzo bijstand je weet het allemaal wel.
maar ondertussen kunnen ze wel een hond verzorgen en betalen.
me oom vroeg er ook niet veel voor alleen dokterkosten en alles wat daar bij kwam.

Wij hebben ooit pups op marktplaats gehad die ik er toen ze een week of 2 waren al opgezet had, belde er een kerel of hij het hele nest kon komen halen en dan zou hij ze wel bij een teef leggen waar de pups al van verkocht waren, hij noemde zich een honde fluiteraar!! No way dat ik hem die pups meegaf natuurlijk.

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 10:20

Flint05 schreef:
tribeworld schreef:
me oom wel die had er een paar jaar geleden puppy's op staan hoeveel telefoontjes die wel heeft gehad of ze gratis mochten want ze hadden geen geld enzo bijstand je weet het allemaal wel.
me oom vroeg er ook niet veel voor alleen dokterkosten en alles wat daar bij kwam.

Wij hebben ooit pups op marktplaats gehad die ik er toen ze een week of 2 waren al opgezet had, belde er een kerel of hij het hele nest kon komen halen en dan zou hij ze wel bij een teef leggen waar de pups al van verkocht waren, hij noemde zich een honde fluiteraar!! No way dat ik hem die pups meegaf natuurlijk.

Wat een mafkees :?

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 10:48

Hier ook een best gek verhaal...

Ik had een paard te koop staan...word gebeld en die man zegt : Ja hallo met ***** ik zag uw advertentie ..mag ik vragen hoeveel dat paard betekend voor je.. :?

Ik antwoord netjes, dat ik het nogal een vreemde eerste vraag vond en ik me af vroeg waar hij nou op doelde...

Zegt de beste man.. Als het paard je alles is, dan maakt het niet uit of je hem nou voor een paar duizend, een miljoen of gratis weg doet.. En ik zoek een vriend.. een vriend voor het leven..
niet alleen voor mijn andere paarden vriend..nee, voor ons samen..
Wij zoeken samen het geluk.. :wow: ...

Dus ik zeg, nou ik heb hier eigenlijk geen goed gevoel bij meneer..

Zegt hij..Nee ik begrijp dat het je wat overrompeld maar ik beloof dat hij voor altijd bij ons zal blijven..
Ik wil hem straks wel komen ophalen.. ( Okéééj..hij is nog serieus ook?) -O-

Ik zeg ; nogmaals, meneer, fijn dat u zulke beste bedoelingen heeft maar ik ben niet van plan mijn paard van de hand te doen aan u..

Gunt u mij dit paard niet?

Nou meneer, ik ken u niet maar ik vind dit nogal een vreemd gesprek zo..

Hij reed zo gezegd wel deze kant op om even te kijken.. belt hij na etenstijd weer..ik heb net een andere vriend gevonden, waarvan het baasje wél het beste met hem voor had...nee bedankt voor het vertrouwen..het hoeft niet meer.. Dag mevrouw >;)

:=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 10:51

Gister kwam iemand voor mn ipod, stond er net op en wou hem voor 50 hebben. Nou meneer wilde toch echt maar 40 bekijken. Er stond duidelijk in de advertentie IPOD USB kabeltje ipv de oplader zelf. Nou hij begon me toch te schreeuwen in het turks tegen zn vrouw of dochter, dat weet ik niet. Ook stond er in de advertentie dat er wel veel krassen op de achterkant waren. Meneer roept; beschadigingen en gaat gewoon weg? Was blij dat mn vriend t regelde.. _O-
En een andere man kwam een playstation spel ophalen, stond erop voor 15,- en hij kwam langs en gaf 20, bekeek niet eens of hij het deed. Nou best, ik even kijken voor 5 euro wisselgeld maar hij riep 'heeeee bedankt'en liep weg. Oke mij best. :))

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 10:53

Flint05 schreef:
tribeworld schreef:

honde fluiteraar, hondehandelaar bedoelde hij vast en dat had je niet goed verstaan :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 10:56

Oh en een tijdje terug hadden we een advertentie voor een tv op staan. Nouja niemand reageerde dus een nieuwe advertentie voor 35,- ipv 50. Kregen we een belletje, meneer werkte in het buitenland maar wou precies dezelfde tv als hij daar had, hij kwam uit Amsterdam en zou m wel ff komen ophalen, moest dan wel vandaag want hij ging morgen weer weg. Voor vijftig euri zei die, nou prima kom maar hoor meneer. Hij zou om acht uur komen, met het openbaar vervoer.. Ik helemaal uitgelegd hoe het met bushaltes etc zat, komt hij uiteindelijk toch met de auto. Om acht uur zou hij er echt zijn. Half tien nog niemand? Ik bellen, is hij helemaal verdwaald. Mijn vriend ging even uitvoerig beschrijven hoe hij er kon komen, en om half 11 was hij er dan toch _O-. Dus hij bekijkt de tv, die sluiten we gewoon aan op het stopcontact maar dan heb je natuurlijk niet gelijk zenders, daar heb je die kabel voor nodig. Nou daar schrok hij toch even van, want dan kon hij ook niet onderweg naar huis kijken? Nou dat leek me logisch. := Toen kwam er een speciale tv tas tevoorschijn (zo noemde hij hem haha) en daar werd hij netjes ingelegt. Meneer zou bellen wanneer de tv het zou doen, en hij zou niet bellen als hij het niet zou doen. Hij zei het echt precies zo, terwijl t eigenlijk natuurlijk omgekeerd is? :') Nooit meer een belletje gehad maar wel vijftig euro. :Y)

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 11:04

Haha sommige verhalen... Ik heb ook wel eens iets grappigs meegemaakt, niet met marktplaats of verkopen. Maar past toch wel een beetje in dit topic:

Paar jaar terug had ik mijn oude computerscherm (zo'n groot ouderwetse) buiten in de voortuin gezet, vlakbij de stoep. Met een briefje erop: "Gratis mee te nemen, scherm doet het".
Dat scherm heeft denk 2 weken in weer en wind gestaan, niemand nam het mee (terwijl normaal gesproken genoeg aasgieren hier in de buurt rondlopen).

Uiteindelijk was ik het zat en heb het briefje eraf gehaald. Dezelfde middag was het scherm weg :').

nicole_hetty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 11:17

toen ik mijn merrie nog maar net te koop had mailde er een meisje om het paard.
ze zei dat ze 17 was en heel veel ervaring had. ( mijn paard is niet de makkelijkste) om de leeftijd maakt het mij niet uit maar ervaring is wel belangrijk.
over de mail klonk ze heel geschikt en serieus.
dus ze zijn wezen kijken... eenmaal aangekomen zag ik gelijk dat ze geen 17 was... dit bekende ze, ze was 14.
maar goed leeftijd vind ik niet belangrijk, dus we gingen naar het paard.
ze stond een beetje stuntelig bij het paard en snapte niet wat ik bedoelde met 1 kennigheid van het paard... uiteindelijk heb ik het paard opgezadelt en zijn we naar de bak gegaan.
ik heb los gereden. ze liep best braaf maar vond het wel spannend.
toen wou ze er zelf op ( uit voorzorg had ik het paard aan de longeerlijn) het is een heel gevoelig paard.
dit had ik haar eerlijk verteld.
ze gaat er op zitten en pakt de teugels vast en geeft mijn paard toch een rotschop :?
paard in de stress en gaat als een speer door de bak heen. ze kreeg haar niet terug.
en breef maar met die benen knijpen en de hand vast houden...
ik haar helpen met hoe ze het beter kon doen. ze luisterde voor geen meter...
na een kwartier zei ze wil je dat paard even stoppen? uhm jij zegt dat je kan paardrijden dan kun je een paard ook zelf wel stoppen toch?
uiteindelijk weer afgestapt, en ik legde haar uit dat ik het niet een goed idee vond dat mijn paard naar haar zou gaan. zegt ze ik wil dit paard kopen. dus ik zeg dat gebeurt niet want ik wil geen boze gezichten krijgen.
meisje hier voet bij stuk dat ze haar wou kopen. ( bood zelfs al 1000 euro boven de vraagprijs B-) )
gelukkig ben ik er niet op in gegaan en is de koop niet door gegaan... :evaw:
achteraf bleek ook dat ze alleen maar op manege paarden had gereden...

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 15:52

Alja schreef:
probeer http://www.opgelichtopinternet.nl eens, hun hebben mij vorige week ook zeer goed geholpen :)

Daar kun je echt heel goed terecht. Zijn net pitbulls ;-)

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 16:46

Heb via marktplaats transport beschermers gekocht van iemand.
eerst geboden op advertentie, zij ging akkoord, dus direct geld overgemaakt!
zegt ze: Zaterdag gaat het mee op de post! Veel plezier ervan!
Momenteel is het dinsdag en heb ik nog niks binnen. al 2 keer mails gestuurd of ze toevallig de track code heeft, Geen enkele reactie terug!

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 16:51

TLNLSDB schreef:

Ik had een paard te koop staan...word gebeld en die man zegt : Ja hallo met ***** ik zag uw advertentie ..mag ik vragen hoeveel dat paard betekend voor je.. :?

Ik antwoord netjes, dat ik het nogal een vreemde eerste vraag vond en ik me af vroeg waar hij nou op doelde...

Zegt de beste man.. Als het paard je alles is, dan maakt het niet uit of je hem nou voor een paar duizend, een miljoen of gratis weg doet.. En ik zoek een vriend.. een vriend voor het leven..
niet alleen voor mijn andere paarden vriend..nee, voor ons samen..
Wij zoeken samen het geluk.. :wow: ...

Dus ik zeg, nou ik heb hier eigenlijk geen goed gevoel bij meneer..

Zegt hij..Nee ik begrijp dat het je wat overrompeld maar ik beloof dat hij voor altijd bij ons zal blijven..
Ik wil hem straks wel komen ophalen.. ( Okéééj..hij is nog serieus ook?) -O-

Ik zeg ; nogmaals, meneer, fijn dat u zulke beste bedoelingen heeft maar ik ben niet van plan mijn paard van de hand te doen aan u..

Gunt u mij dit paard niet?

Nou meneer, ik ken u niet maar ik vind dit nogal een vreemd gesprek zo..

Hij reed zo gezegd wel deze kant op om even te kijken.. belt hij na etenstijd weer..ik heb net een andere vriend gevonden, waarvan het baasje wél het beste met hem voor had...nee bedankt voor het vertrouwen..het hoeft niet meer.. Dag mevrouw >;)

:=

Vage kerel!!!! :=

Nou ben benieuwd. Vanavond komt er een vrouw kijken naar de hometrainer. Ik hoop dat ik er dan van af ben. Had een bod gekregen van iemand anders. Ik mail dat het akkoord is, krijg ik een email met daar in zijn telefoonnummer. Ja dáhag! Jij wil die hometrainer toch? :roll:

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 16:56

Adamootje, ik zag je hometrainer ook voorbij komen, dacht al dat ik te laat zou zijn _O-

Ik heb nog steeds geen reactie gehad van degene die op mijn advertentie heeft geboden. Heb net gemaild of ik het bod kan verwijderen.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 17:14

nicole_hetty schreef:
toen ik mijn merrie nog maar net te koop had mailde er een meisje om het paard.
ze zei dat ze 17 was en heel veel ervaring had. ( mijn paard is niet de makkelijkste) om de leeftijd maakt het mij niet uit maar ervaring is wel belangrijk.
over de mail klonk ze heel geschikt en serieus.
dus ze zijn wezen kijken... eenmaal aangekomen zag ik gelijk dat ze geen 17 was... dit bekende ze, ze was 14.
maar goed leeftijd vind ik niet belangrijk, dus we gingen naar het paard.
ze stond een beetje stuntelig bij het paard en snapte niet wat ik bedoelde met 1 kennigheid van het paard... uiteindelijk heb ik het paard opgezadelt en zijn we naar de bak gegaan.
ik heb los gereden. ze liep best braaf maar vond het wel spannend.
toen wou ze er zelf op ( uit voorzorg had ik het paard aan de longeerlijn) het is een heel gevoelig paard.
dit had ik haar eerlijk verteld.
ze gaat er op zitten en pakt de teugels vast en geeft mijn paard toch een rotschop :?
paard in de stress en gaat als een speer door de bak heen. ze kreeg haar niet terug.
en breef maar met die benen knijpen en de hand vast houden...
ik haar helpen met hoe ze het beter kon doen. ze luisterde voor geen meter...
na een kwartier zei ze wil je dat paard even stoppen? uhm jij zegt dat je kan paardrijden dan kun je een paard ook zelf wel stoppen toch?
uiteindelijk weer afgestapt, en ik legde haar uit dat ik het niet een goed idee vond dat mijn paard naar haar zou gaan. zegt ze ik wil dit paard kopen. dus ik zeg dat gebeurt niet want ik wil geen boze gezichten krijgen.
meisje hier voet bij stuk dat ze haar wou kopen. ( bood zelfs al 1000 euro boven de vraagprijs B-) )
gelukkig ben ik er niet op in gegaan en is de koop niet door gegaan... :evaw:
achteraf bleek ook dat ze alleen maar op manege paarden had gereden...

goed dat je voet bij stuk hield!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 17:19

joyce_eddy schreef:
Heb via marktplaats transport beschermers gekocht van iemand.
eerst geboden op advertentie, zij ging akkoord, dus direct geld overgemaakt!
zegt ze: Zaterdag gaat het mee op de post! Veel plezier ervan!
Momenteel is het dinsdag en heb ik nog niks binnen. al 2 keer mails gestuurd of ze toevallig de track code heeft, Geen enkele reactie terug!

Dit vind ik nog niet zo verdacht hoor, volgens mij bezorgen ze op maandag alleen pakketjes waarbij de eerste poging op zaterdag niet gelukt is, dus geen pakketjes die zaterdag op de post gegaan zijn. Dus het zou vandaag moeten komen, dag is nog niet om en een dagje vertraging komt ook wel eens voor natuurlijk. Dat je geen antwoord krijgt, tja, misschien toevallig even niet thuis/op internet. Ik zou nog niet meteen het ergste denken in ieder geval :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 17:56

vind het ook niet echt verdacht en misschien is het wel verzonden met dhl, dan duurt het altijd langer dan met tnt!

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 17:58

Is niet heel verdacht hoor!

Het kan ook zijn dat die mensen niet heel de dag op de computer zitten..

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 19:31

TLNLSDB schreef:

Ik zou echt zoooo hard gaan lachen :D Wat knap dat je dat gesprek zo beleefd en serieus deed nog :')

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 21:25

Ik heb net een week op en pakketje zitten wachten via postnl, dus voor alle kopers: raak niet in paniek als het wat langer duurt en de track en trace code niet werkt. Die had ik namelijk een week geleden al gehad en die is vandaag pas geactiveerd!

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 23:06

Heb ik weer... Ik heb een pakket kleding verkocht, 40 stuks kleding voor 15 euro( excl. verzenden). Ik heb van tevoren alles goed gecontroleerd of alles netjes was, er zat 1 shirtje bij met een vlek onder een kraag, verder was naar mijn weten alles schoon en netjes. Nu krijg ik een mailtje dat ze niet tevreden is, er 10 kledingstukken met vlekken tussen zitten. Hoe we dit gaan oplossen...

Ik ga dit niet oplossen, ik weet 100% zeker dat ik schone kleding heb verstuurd. En voor die 15 euro kan ik al helemaal niets natuurlijk, ze heeft nog geen 40 cent per kledingstuk betaald. De nieuwwaarde van het pakket ligt wel tegen de 300 euro gok ik zo....

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 23:11

saroanda schreef:
Heb ik weer... Ik heb een pakket kleding verkocht, 40 stuks kleding voor 15 euro( excl. verzenden). Ik heb van tevoren alles goed gecontroleerd of alles netjes was, er zat 1 shirtje bij met een vlek onder een kraag, verder was naar mijn weten alles schoon en netjes. Nu krijg ik een mailtje dat ze niet tevreden is, er 10 kledingstukken met vlekken tussen zitten. Hoe we dit gaan oplossen...

Ik ga dit niet oplossen, ik weet 100% zeker dat ik schone kleding heb verstuurd. En voor die 15 euro kan ik al helemaal niets natuurlijk, ze heeft nog geen 40 cent per kledingstuk betaald. De nieuwwaarde van het pakket ligt wel tegen de 300 euro gok ik zo....

Zeg dat je zelf de kleding hebt nagekeken op vlekken en dat je op dat ene shirt na verder geen vlekken in de kleding hebt ontdekt.
Je zou haar er nog een foto van laten maken, maar dan alsnog denk ik een beetje van tja zoveel kledingstukken voor 15,- dan gooit ze die maar gewoon weg als ze ze niet wil hebben.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 07:58

Of je stuurt haar een envelopje wasmiddel............ _O-

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 08:25

Kentaro schreef:
Of je stuurt haar een envelopje wasmiddel............ _O-

_/-\o_ :')

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 10:57

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 11:24

Rumpleteaser schreef:
Wasmiddel :=

Hier weer iemand die niet op komt dagen -O-

Weet het goed gemaakt, ga m'n fiets gewoon hier bij zetten (ff spammen ;) ):
[WN-EV] [MARKT] (Western) markt @ Lone Star Western Stable 10 juni

Wat leuk! Het is dus ook voor niet Western spullen? Aangezien ik geen Western rijd en alleen engele uitrusting nodig heb :) misschien (ik weet niet of dat mag hoor) kun je het topic dan ook nog ergens anders neerzetten dat ook Engels rijdende mensen hun kasten gaat uitspitten! Of op de bokt markt :)