Poepen en scheten..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nummus

Re: Poepen en scheten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 11:39

Het paard dat ik vaak rijd op de manege heeft vorige week in zijn drinkbak gepoept. Normaal doet ie dat niet, er zijn paarden die dat als gewoonte hebben, maar hij had het nu vast per ongeluk gedaan... :')

Wij hebben het onderste deel van de muur op de manege donkergroen, dus dan valt poep aan de muur niet zo op.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 13:51

Mijn vos, die besmeurt liefst eet- en drinkbak.
En als die uitgekuist is, dan krijg je plots -oeps- jeuk aan je hoofd, dus moet je met je hoofd aan een van de bakken krabben.
Hij heeft normaalgezien een witte bles, maar om die terug wit te krijgen moet ik er met de schuurkant van m'n spons op zitten.

De zachte scheten zijn voor m'n jong paard. Liefst zo'n vochtig scheetje met wat gedruppel bij, net als ik de achterbenen aan't bandageren ben. Uiteraard.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 13:58

Ik werd laatst door mijn min of meer vaste manegepaard gewaarschuwd dat ie moest poepen terwijl ik zijn achterhoeven aan het uitkrabben was. _O-

Best lief van 'm.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 14:03

Eigenlijk wel.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 14:04

Maar hij maakt ook echt wel dingen goed met je. Ik had een kopstoot van 'm gehad omdat hij uithaalde naar een ander paard en vervolgens uit frustratie met z'n rug bol omhoog kwam... :+
Na het rijden heeft ie me helemaal plat gelikt. _O-

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 14:11

Awww, hoe lief <3

Mijn kleintje (vijfjaars) had vandaag de pest in. Heeft deze winter eigenlijk stil gestaan, eerst geblesseerd en dan geopereerd, dus hij is nu sinds na de harde vorst (dus een 3 weken ongeveer) terug onder 't zadel.
't Was vandaag 4e dag op rij dat hij reed, dus heb 'm niet eerst aan de longe gepakt, hij gaat dat toch moeten leren.
En dat hij dan ook af toe eens moet wàchten op een commando, gaat er niet in.
Draven, zegtie, nee nee, galopperen! Mocht dus niet, ging hij bokbokbok de halve piste door, had hij er even niet op gerekend dat ik ging blijven zitten.
Was zijn volgende wraak piaffe/passage inoefenen :')
Morgen mag hij eens ruiterloos stuiteren in de piste, zal hem deugd doen!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 14:11

Heb je 'n bokriempje? :')

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 14:14

Nee, de discipline van regelmatig zonder stijgbeugels te rijden :P

Weetje, hij is jong, dat gaat er wel uit.
En daarna was hij superflink, hij maakt elke dag een grote stap vooruit, dus dat dat niet zonder moeilijke stukjes gaat weet ik ook wel.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 14:16

Oooh ja dat helpt ook wel ja. :') Heb ik alleen maar op een lekker zittend paard gedaan de afgelopen 10 jaar.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 14:22

M'n vos is daar goed voor ;-)
Deze zomer dat m'n jong paard ook maar eens leren aanvaarden, zal nog andere koek geven.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 14:24

Als ik het geld en de tijd etc. had, had je je vos inderdaad al lang verkocht hoor Opti. ;)

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 14:44

Grappig hoe iedereen dat zegt maar hij nog steeds te koop staat ^^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 22:24

Als hij nu zo'n 10cm kleiner was geweest....

Mijn hengst vindt het heerlijk om inde bak altijd voer een ander hoopje te gaan poepen (logisch), maar je dan de kans niet te geven om het op te ruimen. Hij moet en zal eerst alles wat hij geproduceerd heeft inspecteren met neus in het kakbakje eer je het kan opnemen en meenemen richting mesthoop.

Om dan te merken, als je terug bent, dat hij vrolijk hinnikind een nieuwe hoop aant leggen is :')

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 16:59

Niemand meer leuke verhalen? ;) Ik heb altijd zoveel lol om dit topic!

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 17:01

oh, verhalen genoeg :P

M'n vos vandaag had in de modder gerold, dus z'n staart was ook een zielig hoopje prut.
Dus ik hef die om om die met de sproeier uit te wassen, besluit hij er van te profiteren dat ik z'n staart omhoog hou en lekker alles te laten vallen dat valt.
Er is een reden waarom ik 'm stinkie noem, en 't is niet omdat hij roosjes kakt :Y)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 17:02

Oooh ik heb er wel weer eentje. :D :D

Persoon X en ik gingen een keuken inbouwen bij een klant. Persoon X tilt de afzuigkap in z'n voegen maar zette daarbij zoveel druk dat ik ook een prrrrrrrrrrrrrrrt hoorde. Ik grinniken, totdat ik de stank rook en naar buiten vluchtte om daar niet meer bij te komen van het lachen.
Ik ging pas helemaal stuk toen de klant de keuken binnen wandelde en aan persoon X vroeg waarom ik buiten zowat dood ging van het lachen.. "Gewoon, een luchtig geintje."

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 17:41

Whaha, blijft heerlijk dit topic!

Ik heb er ook nog eentje. Vrijdag ging ik spontaan ff de stad in met een vriendin, maar waar we eigenlijk wat wilden gaan drinken was het super rustig, dus gingen we door naar de volgende tent. Dat was een beetje bar/dancing achtig iets en mijn vriendin wou dansen. Wij liepen naar achter en toen rook ik al zo'n vieze meur... Wij dus ff onze jassen opgehangen, drankje besteld en lekker gaan dansen. Na een minuut of 20 kwam er weer zo'n meur voorbij drijven, maar ik hield wijselijk mijn mond. Zegt mn vriendin opeens keihard door die bar heen "Jemig wat een stank zeg!!" en begint uitgebreid met haar handen te wapperen, waarop alle meiden om ons heen ook op beginnen te letten en uiteindelijk de hele dansvloer met de handen stond te wapperen en naar adem stond te happen, hahaha. Ik verdenk een van de meiden ervan die voor ons stonden, want die gingen opeens heel snel aan de bar staan en waren opeens heeeeul druk in gesprek, terwijl eentje echt een heel rood hoofd kreeg!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 20:53

Opti, is dat nou dat paard dat je aan mij probeerde te verkopen? En als ik het geld had zou ik 't nog doen ook...

Ik fietste vandaag achter paard en wagen aan, en onze Tank tilt ineens die enorme vlag van een staart op, er lijkt niks te komen, vervolgens rolt die wagen verder en fiets ik bijna met mijn geleende fiets door zo'n vieze weide-poep... Bleeeeh!

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 10:28

Haha! Wat een verhalen ook weer allemaal! :) Volgens mij dacht paard: Nu hoef k niet meer zelf m'n staart op te tillen, wat handig ;)

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 10:32

Ja, nemurin, dat is m'n vos.
De smoelen die hij er soms bij trekt ook, heb elke dag wel eens de slappe lach op stal :')

Beetje gemakzucht, dat paard van me :P

Oh: paasmaandag, ik stel 't nieuwe liefje voor aan m'n grootouders.
Dus we zitten aan tafel, een hapje en een drankje, en m'n liefje besluit te verschuiven in de leren stoel.
Maakt dat natuurlijk zo'n kei-hard scheet-geluid, dus ik keek al beschuldigend.
(Ook al weet ik best wel dat't de stoel is)
Zegt m'n schoonbroer "Zeg man, beetje beleefder he. Ik kom hier al 7 jaar en doe dat nog steeds niet aan tafel"
M'n liefje: :o "maar ... 't was de stoel?"

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 10:37

_O-
Wij hebben ook zulke stoelen inderdaad. En om een of andere reden maken mijn broeken altijd het duidelijkste geluid.
Of ben ik gewoon wiebeliger dan mijn broertje.

nikkialexJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 22:04

Eigelijk hea, Is dit best wel een ranzig topic, Dat we hierover gaan discusseren haha

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 19:52

Ranzig maar leuk. :D

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 12:14

Nemurin schreef:
_O-
Wij hebben ook zulke stoelen inderdaad. En om een of andere reden maken mijn broeken altijd het duidelijkste geluid.
Of ben ik gewoon wiebeliger dan mijn broertje.

This helemaal leuk als je van die werk kleding hebt met van dat geplakte letters er op.
En dan op zo'n stoel zit..
Maakt helemaal zo'n knetterend geluid. -O-

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 17:20

Mijn vriend mag geen mcdonalds van mij eten haha. Hij gaat daar zo enorm van stinken! Ging bijna KO van die geur en meneer maar lekker wapperen met die deken... +)
Ook kruiden kunnen zijn darmen niet echt tegen, terwijl bijna alles wat we eten met kruiden is. Hij kan er af en toe wat van, echt verschrikkelijk af en toe. Kijkt dan ook nog heel onschuldig alsof hij het niet was.