iemand enig idee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Mondy_ schreef:Help !!! Ik heb donderdag een feest op het werk, maar moet daarvoor een lange avondjurk hebben. Nu zoek ik winkels (liefst amsterdam) waar ik voor een redelijke prijs dat kan vinden ! Bij de h&m ed vind ik de jurken vaak te flodderig of te strand achtig, ik zoek wat chiquers. Wie weet waar ik dat kan vinden ?
_Mondy_ schreef:_Mondy_ schreef:Help !!! Ik heb donderdag een feest op het werk, maar moet daarvoor een lange avondjurk hebben. Nu zoek ik winkels (liefst amsterdam) waar ik voor een redelijke prijs dat kan vinden ! Bij de h&m ed vind ik de jurken vaak te flodderig of te strand achtig, ik zoek wat chiquers. Wie weet waar ik dat kan vinden ?
Nog even een toevoeging, ik wil dinsdag een jurk gaan halen. Het liefst dus amsterdam, maar richting den helder kan ook
_MC_ schreef:Mensen! ik heb jullie hulp nodig! ik heb heel internet al afgezocht maar ik kan niets vinden wat ook maar lijkt op wat ik zoek. Ik ben op zoek naar kniekousen (dus tot net onder de knie) die lijken op voetbalkousen(dus met 3 van die horizontale strepen bovenaan) alleen dan in het wit met knal roze strepen...
iemand enig idee?
Chrissie schreef:_MC_ schreef:Mensen! ik heb jullie hulp nodig! ik heb heel internet al afgezocht maar ik kan niets vinden wat ook maar lijkt op wat ik zoek. Ik ben op zoek naar kniekousen (dus tot net onder de knie) die lijken op voetbalkousen(dus met 3 van die horizontale strepen bovenaan) alleen dan in het wit met knal roze strepen...
iemand enig idee?
Scapino?
Wij hebben ze hier wel liggen, geen idee waar ze vandaan komen