Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
x_Lys schreef:Chris je bent fantastisch!
De blazer hierbij:
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 2150_n.jpg
De maat is 38/40. Eventueel wil ik dingen opmeten hoor. Ik heb hem nooit aangehad. Het was wel een dure blazer voor de primark! 40 euro! Vond dat echt duur haha. Maar voor 30 euro mag die zo weg. Echt nog nooit gedragen! Ik heb zelf ook geen tieten
dat is denk ik het grootste probleem. En ben ook nog klein beetje bezig met afvallen dus dan past het gewoon echt niet meer. Ik ben zelf wel erg smal gebouwd ook. Zonder inderdaad veel vrouwelijke vormen
Droomster schreef:Oooh goeie! Dan ga ik ook zekers tussen de bikini's kijkenJa, volgens mij zitten dat soort pads in bijna alle bikini's wel bij de primark! Geen nipplegate
marjolein_el schreef:[naam] schreef:Ik hoorde dat ze in Zaandam die zwarte gympies voor 3 euro niet meer hebben? Of hebben ze die inmiddels wel weer?
Ik heb nieuwe nodig, die van mij zijn stuk gegaan
Die van mij doen het echt nog super goed! Valt me nog reuze mee de kwaliteit van Primark. Overmorgen ga ik ermee rugby'en, kijken of ze dat overleven.
xDramaQueen schreef:ze hadden ze in rdam ook niet meer.. de zwarte schoentjes, mega balen! skessa, die bruine tas op de 2de foto rechts heb ik in t koraalroodvind het een erg fijne tas
Eydis schreef:Skessa hoe zit dat bloemenjurkje op de 3e foto? Valt hij goed?