dat ik vandaag niet langs ben geweest bij me pony omdat ik alweer in bed lig,en de hele tijd moet overgeven!en gisteren hoorde ik dat ik niersteen heb, gaat echt niet goed met mij!
Heb vandaag eens een keer niets te klagen behalve de wind dan misschien, maar daar heb ik nu ook geen last van...
djuulsie schreef:Heb vandaag eens een keer niets te klagen behalve de wind dan misschien, maar daar heb ik nu ook geen last van...Zal volgende week voor jou dan toch beter worden, dan deze week.
Dat mag ik hopen, zo'n week kan ik echt niet nog een keer aan... dan ga ik echt onder mn deken liggen huilen...
xMarloes schreef:die jankbuien...en het gevoel alsof ik totaal niet belangrijk ben!!!!Ik weet (helaas) wat je bedoelt.
Ik ga echt nooooit maar dan ook nooooooooooit meer met mijn ouders naar de divoza . Echt zulke . wil je echt niet meemaken.
xMarloes schreef:die jankbuien...en het gevoel alsof ik totaal niet belangrijk ben!!!!Natuurlijk ben je wel belangrijk!
Marloes; iedereen is belangerijk dus jij ook. En wie moet anders mijn timeline op twitter vol tweeten? ~~Van de wind. De hoesteritus en het feit dat ik Vampire diaries Ontwaken en de Strijd uit heb Oh en jongens, werd ik over het algemeen ook niet zo blij van vandaag
Ik wordt vandaag gewoon even nergens blij van, bah. Gelukkig is de dag gauw voorbij, en hoop ik dat het morgen een stuk beter wordt!
Ik heb, afgezien van mij te lange dag, niets te klagen. Vandaag was lang en vermoeiend maar ik heb toppers van collega's die een hoop goed maakten.
Bedenk nog iets..Ben zo verkouden als wat, wordt ik ook niet vrolijk van. Leuk joh winters... Wordt er spontaan depri van.
Van de hoofdpijn die ik al twee weken lang heb, en de oorpijn die sinds een week op komt zetten. xMarloes schreef:die jankbuien...en het gevoel alsof ik totaal niet belangrijk ben!!!! Tuurlijk ben je wel belangrijk!