Het blijft hier nog niet liggen. Laten we dat vooral zo houden!
aerdenhout1
Geplaatst: 16-12-10 18:11
Wie start nr 14. We zijn al bijna weer zover. Deze is wel heel snel gegaan zeg! iefke, gelukkig ben je toch minder vreemd dan ik dacht!!!! Jeetje 14 dagen!
Laatst bijgewerkt door aerdenhout1 op 16-12-10 18:13, in het totaal 1 keer bewerkt
iefke
Geplaatst: 16-12-10 18:12
En als het zo doorgaat met sneeuwen zitten we vanavond aan de 100. Inderdaad, aan wie de eer?
Hier is het gestopt met sneeuwen. Er ligt vooral sneeuw op het gras, parkeerplaatsen en tuinen. Op de weg niet, maar dat is vast door de grote hoeveelheid zout. Er zijn wel enorm veel plassen en verstopte putten, dus ik hoop niet dat dat gaat opvriezen.
zap
Geplaatst: 16-12-10 18:24
Jaaa, hier is die verschrikkelijke regen ook eindelijk overgegaan in sneeuw
Het blijft nu ook al liggen en slipte al weg met de auto... De straten zijn hier en daar nog wat bevroren van de afgelopen dagen en dan nu die sneeuw erover en het is helemaal gladjes
Alwiene
Geplaatst: 16-12-10 18:26
Hier inmiddels ook weer echte sneeuw die blijft en het is dus weer wit
aerdenhout1
Geplaatst: 16-12-10 18:27
Zouden we korting krijgen als we met z´n allen naar een warm oord gaan? HIHI KLM meteen uit de problemen, heel bokt reist af!
hier bij ons in garrelsweer, dit ligt in groningen heeft het de hele ochtend geregent, en wat later op de missdag rond 14.00 gesneeud tot een uur of 4. het blijft allemaal wel liggen, hoop dat het niet te veel op gaat vriezen, want dan is het spekglad bij ons op het erf. ook al hebben we gestrooid. door de regen is dat er wel wat af gespoeld.
realmagic
Geplaatst: 16-12-10 18:31
Wij hadden heel de dag regen maar. Hier in gouda sneeuwt het ook al even eerst bleef het nog niet liggen maar inmiddels ligt er alweer een laagje ben blij dat ik vanochtend nog even (in de regen dat wel) gereden heb,zie het somber in voor de rest van de week.
hier vallen echt grote vlokken, mijn vriend is nog niet thuis, zal wel druk zijn op de weg..
Zelfs hier ligt nu een wit laagje. Kwam thuis en er was niks, loop door de schuur naar buiten om te voeren en het was wit. Volgend jaar kruip ik op 1 december onder de dekens en kom 1 maart weer tevoorschijn. Winterslaap is zo gek nog niet. Vandaag de paarden maar op stal laten staan, moet over een uurtje weer weg en wist niet of ik ht pad anders ijs/sneeuwvrij moest maken en met die regen in een bevroren buitenbak is ook niet alles.