Ik ga ook binnen kort, zal wel Hoofddorp worden denk ik, vorige x in Londen aardig geshopt, dus ben benieuwd wat ik hier mee neem
Inderdaad een stuk duidelijk hoe het komt dat Primark goedkoop is Ga het binnenkort even tegen mams zeggen die had echt der vooroordelen
hmm half uurtje er vandaan.. opzich wel dicht bij had even gegoogled, ben echt zóoo slecht in topo ..
Saskiaatje schreef:Yvie_Juudje schreef:Heeft Primark eigenlijk weleens uitverkoop?Vind je 't nog te duur?......
zal maar naar bed.ben er morgen rond half 11 als het goed is Hoop dat ik slaag voor 'n bikini en zomerjas..
Saskiaatje schreef:Yvie_Juudje schreef:Heeft Primark eigenlijk weleens uitverkoop?Vind je 't nog te duur?Stiekem wel, haha. Nee vroeg het me eigenlijk gewoon af
Ze hebben wel uitverkoop ja.Soms als je binnenkomt hangt er een rek gelijk vooraan en daar hangen dan de uitverkoopsdingen .
Heb alles een maatje groter genomen ivm zwangerschap. Kan Prima Zal volgend jaar dan wat ruimer zitten, maar dat geeft niet.Links paars/lila, rechts donkerblauwStrapless geelBloemen zijn schuifjes voor in je haarGoude sandaaltjshttp://www.mijnalbum.nl/Foto-3P8PRQWT.jpgGoud riempje
Die onderbroek is leeeuk, met die giraffen.. Vandaag is het er niet van gekomen, denk dat ik vrijdag maar (weer) is ga Die hadden ze 2 weken geleden nog niet . Heb toch gratis OV dus het kost me niets haha.
Leuke dingen!die bloemen ook die hadden ze niet in hoofddorp..Het was echt een stuk drukker dan vorige keer, heb ook niet zo veel gekocht maar 35 (?) euro uitgegeven
Mijn aankopen:Had graag het witte broekje in nog 2 kleuren gewild, maar helaas hadden ze vrijwel alleen wit