Uhm,... willen sommige mensjes wat meer ontopic blijven, anders wordt het wéér een HK en daar zijn wéér heel veel mensen dan op tegen *buienradar geeft toch niet echt iets aan*
Dacht dat het nog steeds HK was Hier is het zonnetje ook weg, de hele ochtend heeft het geregend, plekweer
Als ik niet beter zou weten zou ik haast denken dat het straks gaat onweren.. De lucht die deze kant op komt is heel erg donker!
Ik hoorde het net rommelen, YES, regen! Kijk ik op Buienradar.. pietepeuterig wolkje maar. Stelt niks voor en het gaat er nog langs ook.
SteffiiY schreef:we krijgen vanavond onweer Hoe weet je dat? Ik kan op Buienradar niets ontdekken. Een beetje regen zou wel heel fijn zijn.
Zon, en hij is weer weg. Zon, en hij is weer weg. Zon, en hij is weer weg. Vind het eigenlijk wel lekker zo, hihi
Heerlijk weertje vandaag . Beetje bewolking en wat wind maar verder helemaal prima .Alleen mag het nog steeds regenen hier. Gister 4 druppels.
De thermometer hier op kantoor geeft nu al 27 aan.Lekker man, zonder airco. NOT. En het is niog geen 10 uur, moet je nagaan!
Hier is het ook al behoorlijk warm,sluier bewolking,maar wel lekker windje.Temperatuur in de schaduw [op het noorden] nu 27 graden.