Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rintah schreef:goh, was primaklus toen nog niet ingevoerd ofzo?? echt slecht van je leidinggevende dat hier niet strenger op gelet werdt en het zo lang duurt met wisselgeld....
leuk trouwens als je een keertje in lange rij staat (bij gamma of karwei) en er steen er een paar van personeel bij infobalie te kletsen en wordt niemand geroepen om bij te draaien.. keertje primaklus roepen en dan zijn ze waarschijnlijk heel snel weer aan het werk![]()
maaikj schreef:Rintah schreef:goh, was primaklus toen nog niet ingevoerd ofzo?? echt slecht van je leidinggevende dat hier niet strenger op gelet werdt en het zo lang duurt met wisselgeld....
leuk trouwens als je een keertje in lange rij staat (bij gamma of karwei) en er staan er een paar van personeel bij infobalie te kletsen en wordt niemand geroepen om bij te draaien.. keertje primaklus roepen en dan zijn ze waarschijnlijk heel snel weer aan het werk![]()
Ik weet niet hoe het in die filialen van Gamma en Karwei gaat, maar als een klant dat hier zou doen dan vertik ik het echt om een kassa extra te laten openen. Ik vind dat geroep door een winkel heel namelijk wel flink respectloos. Want in mijn Karwei filiaal, zijn we op dit soort momenten met een klant bezig..
unihorses schreef:tja....
tegen mij schreeuwen door de winkel hee, gaperd ja jij daar ! mijn karretje gaat niet open ( hoort niet eens bij mijn deel ) ja, hoor je me of moet ik langzamer praten? ik wil mijn muntjes wisselen voor 1 die wel in het karretje past kan je dat? of moet ik naar iemand anders? dus ik nou, wij wisselen niet ga maar naar de supermarkt...
Vjestagirl schreef:unihorses schreef:tja....
tegen mij schreeuwen door de winkel hee, gaperd ja jij daar ! mijn karretje gaat niet open ( hoort niet eens bij mijn deel ) ja, hoor je me of moet ik langzamer praten? ik wil mijn muntjes wisselen voor 1 die wel in het karretje past kan je dat? of moet ik naar iemand anders? dus ik nou, wij wisselen niet ga maar naar de supermarkt...
Waarom heb je niet gewoon ff gewisseld? Als iemand het geld wil gebruiken voor een karretje kan dat toch best? Nu zadel je iemand anders op met jouw probleem.
Vjestagirl schreef:€1,- muntjes passen vaak ook in een winkelwagentje. Dat je altijd €0,5 tekort hebt is gewoon een fout van het management, die kun je met de rest van het kleingeld extra bijbestellen.
En nee, je bent er niet verantwoordelijk voor, maar iemand wil wel bij jou in de winkel geld uit komen geven, dan vind ik het een minimaal stukje service dat je eventjes een muntje wisselt. En vooral de tekst "ga maar naar de supermarkt" had mij doen besluiten een klantvriendelijker winkel op te zoeken.
iemand die vroeg of er ook andere honden op het laminaat konden want ze had een bruine hond en op de foto lag er een witte hondzo ook met voer... of het wel voor een andere kleur honden kan ...
en dan heb je natuurlijk de eindeloze opmerkingen en vragen over het erotiek deel![]()
zoals advies om het allemaal wat spannender te maken en de onnagedachte opmerkingen van kleine kinderen
Blue_Eyes schreef:unihorses schreef:tja....
iemand die vroeg of er ook andere honden op het laminaat konden want ze had een bruine hond en op de foto lag er een witte hondzo ook met voer... of het wel voor een andere kleur honden kan ...
en dan heb je natuurlijk de eindeloze opmerkingen en vragen over het erotiek deel![]()
zoals advies om het allemaal wat spannender te maken en de onnagedachte opmerkingen van kleine kinderen
Ik ben heel benieuwd waar jij werkt