Ik ben ook vandaag geweest, vond de drukte meevallen.. Heb een tas gekocht en een riem voor 1 euro. En 2 truitjes, 1 had ik al, maar mijn moeder had die met wassen verpest. Dus ze had al spul gehaald om hem te reinigen, maar voor die 4 euro hebben we maar een nieuwe gekocht Ik vind het wel tegenvallen als je snel achter elkaar gaat. Zag echt zo'n geweldig leuk truitje, maar was 1 maat te klein en was de allerlaatste.
Justme_Lisaa
Geplaatst: 13-07-10 13:23
Ik ben net weer eens geweest. Vond de kleren een beetje tegenvallen, maar ben wel leuk geslaagd. Heb een sjaaltje, 2 armbanden, 2 boxers, elastiekjes, van de pareloorbellen die ze per 5 verkopen en 2 paar schoenen voor maar 30,- . En ik vond het met de drukte reuze mee vallen, was lekker rustig waardoor je overal goed bij kon!
Ik kom maandag terug van vakantie en ben dan nog een paar dagen vrij, misschien dat ik dan nog wel even langs ga. Vorige keer viel het wel tegen, allemaal spullen die er weken daarvoor ook al hingen en weinig shorts/rokjes/jurkjes
Ik wil ook weer wanneer er meer nieuwe dingen zijn. Maar het viel mij eigelijk ook een beetje tegen vorige keer. Maar dat kwam denk om dat ik 3 keer in een korte tijd ben geweest en er niet zo veel nieuwe dingen waren en de bloes die ik wou er niet meer was..
Ik ga waarschijnlijk maandag! Laatste keer had ik dit rokje gekocht: En die vind ik toch zo leuk! Dus misschien dat ze nog meer modelletjes/andere kleurtjes hebben