Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mandyy schreef:Ja, maar is het bijremmen of remmen zodat je echt stilstaat?
MissPromiss schreef:Nee je hoeft niet stil te staan.. je kunt ook een vraag krijgen op de snelweg met iemand die vlak voor jou invoegt, of als je op een file afrijdt.. Dan moet je wel remmen, maar hoef je niet stil te gaan staan
Mandyy schreef:Dat snap ik, maar ik vind remmen gewoon een groot begrip. Daar zit in het examen dan weer geen verschil tussen, maar is maar goed ook. Maakt het nog onduidelijker. Vind dat bij een aantal vragen je antwoorden ook afhangen van je motivatie. Maar daarom mag je er waarschijnlijk ook zo veel fout in hebben.
Mowoah schreef:Gevaarherkenning vond ik ook maar stom, had ik ook elke keer maar 3 fouten op dus dat vond ik niet zo super moeilijk.
Mijn moeder zit een beetje te zeuren over mijn rij-uren. Ik mag dus over 3 weken op voor mijn rijbewijs, zit nu 1 uur over mijn pakket heen. Mijn pakker is voor 32 uur, tsja dat wist ik vantevoren dat ik dat nooit ging halen... Dus nu wil ze dat ik 1 of 1.5 uur les ga nemen in plaats van 2, maar dan ben ik weer kei bang dat ik dadelijk niet slaag omdat ik te weinig heb geoefend.
Maar 1 uur gaat sowieso niet, het duurt al 1 kwartier om naar Den Bosch te rijden, wat betekend dat ik 1 half uur heb om te oefenen in Den Bosch zelf, vind ik niet echt veel ofzo.
Ik ga overmorgen maar eens even bespreken met mijn instructrice, ben benieuwd wat ze zegt!
Rana schreef:Rohotje succes!!!! Spannnend hoor ga voor je duimen. Heb al een poosje niet gepost. theorie heb ik nu een paar weken op zak. heb besloten dat ik geen TTT ga doen. ik doe gewoon alles in één keer. Meer mensen die dat gedaan hebben?