bij ons ist koud en ik hoor allemaal mensen krabben.. (lig nog in bed)
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Citaat:Auto's glijden van spekgladde A7 bij Zuidbroek
ZUIDBROEK - Het verkeer op de A7 tussen Nieuweschans en Groningen moet ter hoogte van Zuidbroek rekening houden met gladheid.
In korte tijd zijn daar al zes auto's van de weg gegleden. Rijkswaterstaat gaat extra strooien.
zap schreef:Hiet is hier echt gruwelijk koud..net even in de kou gestaan (op trein wachten...... omdat ik niet aan ben gekomen door een springer..), maar damn, ik ben echt bevroren. Al die lagen die ik aanheb helpen geen zier.
Via google is het hier ook nog -7, nu snap ik waarom ik het zo koud vind
lifaya schreef:zap schreef:Hiet is hier echt gruwelijk koud..net even in de kou gestaan (op trein wachten...... omdat ik niet aan ben gekomen door een springer..), maar damn, ik ben echt bevroren. Al die lagen die ik aanheb helpen geen zier.
Via google is het hier ook nog -7, nu snap ik waarom ik het zo koud vind
toevallig tussen rotterdam en Denhaag HS?ik had door deze "aanrijding met een persoon" ook vertraging opgelopen en in de kou moeten wachten...
lifaya schreef:hahaha ik dacht het alik had gelukkig geluk en moest naar Haarlem, maar er was echt teveel vertraging enzovoort
dus toch te laat aangekomen op werk. Maar jeetje idd wat een kou, ik bleef maar rondjes lopen op perron met koffie in me handen (Leiden CS)