Ik stapte vanochtend mijn bed uit, douche (eigenlijk te lang.. dus was een beetje laat) loop naar beneden, smeer mijn brood (nog steeds niet naar buiten gekeken) en terwijl ik richting de kamer loop zie ik dat de hele tuin wit is! Balen zeg! was al laat, ook nog krabben.. en alsof dat allemaal nog neit erg genoeg was.. was er ook nog bijna niet gestrooid! ben letterlijk naar mijn werk geslipt en gegleden.. vind er echt niets meer aan! is het dan nog steeds geen zomer
*herstel* in almere komen de vlokken ook naar beneden, en is alles inmiddels weer wit
Anneke
Geplaatst: 10-02-10 09:48
Denk je er van af te zijn... Had ook niets door totdat ik mn onbijt klaarmaakte en opeens al die sneeuw zag, wat een schok! Gewoon weeeeer een dik pak sneeuw Dat wordt weer sneeuschuiven in de bak *zucht*
In Haren bij Groningen is het ook aan het sneeuwen, ligt ookal 1 of 2 cm, iig alles is weer wit
Toen ergens in december hier 30 cm lagen, dat was mooi! dan was alles lekker sneeuw en dat was gewoonweg geweldig, is ook een hele tijd blijven liggen. Maar dat gepruttel wat daar aldoor achteraan komt vind ik echt waardeloos!!
Laatst bijgewerkt door Ilsemarie op 10-02-10 09:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Ti_Amo
Geplaatst: 10-02-10 09:51
Nou zeg hier in Zoetermeer ligt zeker wel 3 cm, heb over 10 minuten rijles (is gelukkig nog niet afgebeld) morgen moet ik afrijden, echt hopen dat het doorgaat!!!