heb hier vandaag nog geen nieuwe sneeuw gezien, hoop opzich wel dat er nog wat bij komt (vind het er altijd wel gezellig uit zien ) Ach, we zullen zien.. we hebben iig niks te klagen dat er hier niks gevallen is!
bij ons ligt er ook nog wel sneeuw al is het maar een dun laagje, maar wit is het wel!
Durante
Geplaatst: 18-12-09 11:12
Ik keek net naar buienradar, geen sneeuwbuien te zien ,kijk naar buiten, begint 't toch weer te sneeuwen
suus_toes
Geplaatst: 18-12-09 11:14
Durante schreef:
Ik keek net naar buienradar, geen sneeuwbuien te zien ,kijk naar buiten, begint 't toch weer te sneeuwen
plaatselijk buitje in Groningen
annastasia
Geplaatst: 18-12-09 11:16
hier vallen ook al weer wat vlokjes. En ook op buienradar niets te zien. Kon net niet eens weg komen.
Er lag een duin voor de garage tot aan het nummerbord (passat station), dus dat is wel redelijk hoog)
De bocht kon ik niet door, dus even achteruit en toen weer vooruit. Beetje gas bij en op tijd weer los laten (anders zit je alsnog in de sloot). Toen de drukke weg over. Precies waar je weer op moet trekken liggen klinkers, dus ik kon totaal geen grip krijgen, buurman klein drukkertje gegeven en ik kon weer verder
Brittol
Geplaatst: 18-12-09 11:17
Aah nee, ik hoop niet dat het hier ook zo gaat sneeuwen in Zuidlaren
Ze zeggen op de radio dat het vandaag alleen in Limburg en het oosten gaan sneeuwe nog. De plaatsen waar gister geen sneeuw is gevallen.
Sandeman
Geplaatst: 18-12-09 11:19
Hier ook alles bedekt met een mooie witte laag.
mbkaatje
Geplaatst: 18-12-09 11:21
Het is hier nu schitterend. Mooi pak sneeuw. Heb net even wat foto's gemaakt vanuit kantoor, we zitten op de 3e verdieping met een landelijk uitzicht. Ben benieuwd of ze een beetje mooi zijn.
Ik ga zo met de bus naar Zwolle, nog even naar school.. Maar zodra het gaat sneeuwen pak ik de eerste en beste bus terug naar de polder, want ik ben als de dood dat ze dan weer niet rijden..
Zou er vandaag niet vanuit Duitsland ook nog het een en ander komen? Ga nu snel even al m'n dingetjes doen die ik wil doen, voordat het weer begint te sneeuwen.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 18-12-09 11:34
Hier zie ik stroken blauw in de lucht met wat witte wolkjes...en er ligt nog steeds sneeuw.