Had alleen die stomme rechter stoeprand steeds niet in de gaten!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IkbenMarije schreef:Zooooooo net terug van mijn 1e rijlesHad nog nooit eerder gereden. Mijn instructeur is echt zwaar relaxt, heel aardig en rustig enzo! Het ging ook best wel goed !
Hoefde alleen maar te sturen en te gassen, wordt dus vast nog wel veel moeilijker, maar de bochten enzo gingen erg goed, ook het overpakken. Beetje door Lichtenvoorde gereden en zelf ook naar huis gereden. Heb nu al weer zin in de volgende les
Had alleen die stomme rechter stoeprand steeds niet in de gaten!
_Gabriellexx schreef:hey balen me instructeur belt net op dat ze ziek ishad er zoveel zin in hoeveel lessen hebben jullie er nou overgedaan om examen te mogen doen?
IkbenMarije schreef:Ik kwam trouwens in het begin een beetje in de knoop met het doorgeven van het stuurmoet er ook heel gek uit hebben gezien
xMendy schreef:IkbenMarije schreef:Ik kwam trouwens in het begin een beetje in de knoop met het doorgeven van het stuurmoet er ook heel gek uit hebben gezien
Ik ook, ik werd echt gekGas geven en remmen en dan ook nog sturen
Vanavond ga ik met mn vader mn pasje ophalen en dan mag ik in zijn (te grote) auto rijden.. zal mij benieuwen, ook omdat het donker is én in een vreemde auto
Marijuhhhhh schreef:xMendy schreef:Ik ook, ik werd echt gekGas geven en remmen en dan ook nog sturen
Vanavond ga ik met mn vader mn pasje ophalen en dan mag ik in zijn (te grote) auto rijden.. zal mij benieuwen, ook omdat het donker is én in een vreemde auto
Ik heb vorige week ook eerst in papa's grote auto geredenen vond het maar wat eng!
Rana schreef:hmmm nee dat niet. Maar hier in ede en omgeving zijn de hellingen echte hellingen (3x een drempel qua stijl zeg maar) en dan met en zonder handrem...wordt je niet gelukkig van!! Ik had in het begin wel dat ik op een rotonde met me handen in de knoop kwam met schakelen en sturen, dat was wel erg grappig, wist niet dfat armen zo flexibel waren... (lees linkerarm naar pook en de rechter linksboven op stuur.....
)
akci schreef:Ik rij ook altijd met platte zoelen.
Heeft mijn man ook als tip gegeven om idd zo de koppeling beter te voelen.
Hij zei ook dat je gewoon elke keer met dezelfde schoenen moet rijden.
Maakt het jezelf alleen maar gemakkelijker straks tijdens het afrijden.