Had nog nooit eerder gereden. Mijn instructeur is echt zwaar relaxt, heel aardig en rustig enzo! Het ging ook best wel goed !
Hoefde alleen maar te sturen en te gassen, wordt dus vast nog wel veel moeilijker, maar de bochten enzo gingen erg goed, ook het overpakken. Beetje door Lichtenvoorde gereden en zelf ook naar huis gereden. Heb nu al weer zin in de volgende les 
Had alleen die stomme rechter stoeprand steeds niet in de gaten!

ik vergeet óf terug te schakelen (alhoewel dat nu wel goed gaat) óf ik kijk in de verkeerde spiegel óf ik doe geen knipperlicht aan of ik vergeet te remmen, laat alleen het gas los 

wordt je niet gelukkig van!! Ik had in het begin wel dat ik op een rotonde met me handen in de knoop kwam met schakelen en sturen, dat was wel erg grappig, wist niet dfat armen zo flexibel waren... (lees linkerarm naar pook en de rechter linksboven op stuur.....
)
Volgende les ga ik beginnen met schakelen en de rem erbij, weet ook niet waarom dat de 1e les nog niet hoefde, misschien een rustige opbouw ofzo! Geeft in ieder geval wel een positief gevoel!