De examinator zei dat als iedereen zo rijd het op de weg een stuk veiliger werd
Had bijna een aanrijding. Ik kreeg groen stoplicht wou net wegrijden rijd er een vrachtwagen vol door rood licht heen kon net optijd stoppen scheelde nog 20cm met de vrachtwagen examinator vond dat ik super had gestopt.. Vol in de remmen en bijna niet voelen dat je stopt. Ik zat toen echt even in de stress
Ik kom me ook weer even melden. Heb nu ruim twee maanden geen rijles gehad door vakantie van rijinstucteur, vakantie van mezelf, en ben een week ziek geweest. Afijn donderdag ochtend om 8 uur staat mn rijles gepland en volgende maand rij ik af
Amrah heftig ritje ! Knap dat je ondanks dat toch daarna blijkbaar weer jezelf heb kunnen oppakken en keurig het examen hebt kunnen afronden. Petje af !
Zack
Geplaatst: 27-07-09 17:42
GEFELICITEEEERRDD!!!!
lisje90 schreef:
Heb alles bijgelezen, gefeliciteerd geslaagden @Zack, ben benieuwd of je dat kan regelen zonder je instructeur
Naja zonder instructeur is het probleem niet.. Meer de auto..
Zack, heeft de rijschool niet meedere de zelfde auto's dan? Dat is bij mij wel het geval. Samen met de rijschool zou je toch wat moeten kunnen regelen.
Zometeen lekker uit eten om het te vieren rijbewijs ook al aangevraagd bij de gemeente
Net rijles gehad ( van 8 tot half 10 ). Ging heel goed. Ik had verwacht dat ik na 2 maanden niet rijden wel weer even in moest komen. Maar had nergens last van
Wat een geluk heb je als je nu moet afrijden, er is geen hond op straat ! Nergens file's helemaal niets. Terwijl het hier normaal non stop vast staat ( omgeving amsterdam / gooi ).
Zo net mn rijbewijs opgehaald en even in de Ka van mn moeder gereden
o0marije0o
Geplaatst: 30-07-09 11:24
whaa cool !! had je m met spoed aangevraagd ?
RolingRoos
Geplaatst: 30-07-09 12:16
Lekker Amrah . @ Marije, het is hier nog best wel heel druk op de weg hoor? Ik had vandaag 'misschien' wel mijn laatste les. Ging wel goed, paar stomme foutjes. Morgen komt hij me om 10.40 ophalen en heb 11.40 mijn examen. Als ik gewon consequent bent zegt mijn instructeur dat het zeker goed gaat komen! Dus op hoop van zegen dan maar en er van uit gaan dat 2 keer scheepsrecht is .. me moeder heeft een geluksboedha gekocht.. Wel lief!
DeniseM
Geplaatst: 30-07-09 12:33
Amrah schreef:
Zo net mn rijbewijs opgehaald en even in de Ka van mn moeder gereden
Nog gefeliciteerd!!! Hoe is het om alleen te rijden??