Afrij stress, We kunnen het!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

priamos

Re: Afrij stress, We kunnen het!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 19:02

die bijzondere verrichtingen zitten erbij mij wel in. dus gaat goed komen denk ik.

hoelang duurde het bij jullie toen je de aanvraag van het examen ingeleverd tot de werkelijke datum van het afrijden.?

Nainkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 19:16

Uh dat hij het zei had hij me voor 1,5 maand later ingeschreven.. Kon denk ik wel eerder, maar dan was het 's ochtends en hij vond het nodig om me nog langer te laten lessen (mocht eerst al eind januari afrijden, hoop gezeur over gehad }:0 )

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 19:21

Jahhh jullie kunnen het!!! Ik ben na 4 keer geslaagd afgelopen jaar en rij nu elke dag een paar 100 km in me Ranault Kangoo'tje (playmobil auto) :P Ben super blij met mijn rijbewijs echt waar! En je moet maar zo denken ooit lukt het wel een keer! Als het de eerste keer niet is dan de 4de haha.

1ste keer dat ik zakte pure stress had een enorme bitch als rij-instructrise bij alles schelden en afkraken, word je super onzeker van en ze ging ook nog mee met afrijden en ze ging elke rijles even langs haar huis, even koffie halen, even tanken en dan een kwartier blijven praten...inmiddels is ze door aanhoudende klachten ontslagen. Dat was in Emmen. Oja ik zei tegen haar toen ik begin met rijden dat ze gelijk examen moest aanvragen was ze vergeten waardoor ik na 40 lessen vervolgens nog 1 maand kon wachten en in die tijd verplicht lessen moest nemen om de tijd op te vullen...

Tja daartussen nog 2 keer gezakt... zo gestresst..

4de keer had ik dezelfde examinator als de 2de keer theorie gedeelte van de auto hoefde ik niet te doen bij examen want hij zei dat weet je inmiddels wel hij uitleggen moest uiteraard wel 2 speciale verrichten doen en clusteropdracht en ik rij net 5 minuten zegt die rij maar terug naar het CBR dus ik denk nou geen speciale verrichtingen gedaan rij net 10 minuten ik ben gezakt. Wist het 100% zeker... Ik nog meer gestresst.. Komen we aan gaat die zitten met zijn handen tegen elkaar aan en zo'n strakke blik kijkt de me me aan alsof het om een zaak van leven en dood ging zegt die je weet het zeker zelf wel dus ik zeg gezakt? Steekt die z,n hand uit zegt die gefeliciteerd... Mijn bek viel open van verbazing! God wat was ik blij.

Had de tweede keer ook een fantastische rijinstructur! Rijschool Serona in Hoogvliet. Die man blijft gewoon rustig als je iets fout doet, doet goed zijn werk niet overal even stoppen om koffie te drinken of langs zijn huis e.d. als je 3 uur les achter elkaar hebt vraagt die netjes wil je even roken of wil je door rijden.. Ik was zo onzeker en gestressed na dat eerste wijf waar ik rijles van had ,maar deze man was echt een verademing niet iemand die je verrot scheld als je iets fout doet maar die rustig uitlegt en tekent wat je fout doet er je de volgende keer op dat punt nog even aan herinnerd. Voor de regio Rotterdam, zeker de goedkoopste rijschool in verhoudingen tot de vele andere rijscholen, goede auto BWM gehehe, netjes met betaling, je mag zelfs in termijnen of later betalen als je het even niet neer kunt leggen, heb alle 3 de keren gelijk na zakken binnen 2 weken weer af kunnen rijden, altijd op tijd netjes krijg je de tijd te rijden die je betaalt soms zelfs langer.. Echt ben die man ontzettend dankbaar want ik was gewoon super onzeker en gestressed.

Voor mensen die onzeker zijn met rijden en echt een goede rijschool zoeken kan ik Serona echt aanraden!

Mensen hoop dat jullie allemaal slagen!!! Heel veel succes!!! En klinkt heel stom maar probeer die zenuwen gewoon niet toe te laten, denken van naja als ik het nu niet haal is het de volgende keer wel..je moet niet teveel druk er voor jezelf opleggen dan krijg je zenuwen... gewoon erin stappen alsof het niks belangrijks is..

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 19:43

Ik zo zo bellen om te gaan lessen, wat vragen ze zoal aan je?

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 21:47

swoeky schreef:
Anniekskie schreef:
@ Swoeky....Ook gefeliciteerd. Zie dat je 's weekends in didam woont. Das vlak bij mij :D

wonen is een groot woord ;) heb daar mijn vriend zitten, dus ben er meerdere weekenden in de maand en als ik vakantie heb ook doordeweeks. lobith ken ik ook wel :D is wel super mooie omgeving daar

Heb je een messentrekker als vriend :P
Vind het qua omgeving wel minder in Lobith zelf. Vooral met paarden.
Werk in Beek en vind dat toch wel een mooiere omgeving :D

Heb vanavond weer gelest voor de eerste keer na mijn examen. Ging wel lekker. Kreeg het alleen iedere keer wel overdreven te horen als er een fietser aan kwam :P En heb weer een 1 april grap overleefd. Hij zei dat ik rechts in moest parkeren en wees naar links. Dus ik zet hem heel dreug links neer. Naja toen had mijn instructeur de slappe lach!
Heb trouwens ook wss mijn nieuwe datum :D Hij wist het niet helemaal zeker!

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 22:06

Heb morgen een afspraak om dingen af te spreken. Hij belt morgenavond terug.

swoeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 09:05

Anniekskie schreef:
Heb je een messentrekker als vriend :P
Vind het qua omgeving wel minder in Lobith zelf. Vooral met paarden.
Werk in Beek en vind dat toch wel een mooiere omgeving :D

mijn vriend is zeker geen messentrekker, dat is denk ik het grootste doetje uit didam :+ maar hij had het er wel over ja dat didam messentrekkerstad was/is. ach ik heb ook in steenwijk gewoond en daar was het ook messentrekkerstad.

wat de omgeving betreft: dat is altijd beter dan hier in veldhoven en omg. alles word gewoon volgebouwd zo zonde, bij jullie is het tenminste bos en weilandrijk ;)

zo was ff lekker offtopic weer :+

vandaag mijn rijbewijs ophalen, ben nu ook aan het zoeken voor een auto, heb wel een paar leuke gezien, maar is best wel moeilijk om iets te vinden wat niet te oud is, wat rijd en wat niet te duur is, wilde er namelijk ong. max 1200 aan uit geven :o

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 09:35

haha :D té oud? :D
mijn bakkie is over 6 dagen jarig, wordt ie 17 is dat te oud? :)

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 10:20

pffft heb je een paar dagen niet geken, zijn er weer ik weet niet hoeveel pagina's bijgekomen :P

Heb over een week mn examen, nog maar twee lessen en 3 kwartier voor het examen... Hoop zo dat ik het haal :P

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 10:26

wij hopen hier gezellig allemaal mee! :D
ik heb zondag voor 't laatst gereden, 't is veel te lekker weer om de auto te pakken :oo

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 10:38

IK BEN GESLAAAAAGD.

Terwijl het de 1e keer veel beter ging. Ligt echt aan de persoon zelf volgens mij. Hij vertelde dat ik geslaagd was ik huilen joh hij zegt wil je het niet ik zo jaweeeeeeeeel hahaha :P

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 10:46

GEFELICITEERD!!! :D

RolingRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 11:14

IK ben geslaagd voor mijn bijzondere verrichtingen hoor !! :D

Het rijden ging op zich wel lekker.. wel een paar aandachtpuntjes nog.. * hamert vooral op het kijken * maar de bijzondere verrichting waren heel goed uitgevoerd dus ze zei daar ben je zowiezo voor geslaagd !! :D Nu me examen maar aanvragen!

quincy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 11:17

Gefeliciteerd geslaagden! TOP!

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 14:55

Gefeliciteerd met je rijbewijs Jorieke, superrr :D

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 16:33

Gefeliciteerd babli en rolingroos!!

Hihi ik deed ook mijn bijzondere verrichtingen allemaal goed, maar moest ook meer kijken, vooral als ik langs obstakels moet

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 17:49

IK ben ook vandaag geslaagd :D Gelijk mijn eerste keer !! IK ben zo blij! Alle anderen die nog moeten succes!!

Cynthiaaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 19:20

Hier mevrouw van Dijk weer.. Moet morgen weer afrijden ben zo zenuwachtig.. Rustig blijven ademen en nog ff de regels door mn hoofd heen duwen.. en lekker relaxed rijden, maar dat zien we morgen nog wel :P

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 20:48

Geslaagden gefeliciteerd!

@ Mevr van Dijk :P....... Gewoon rustig aan doen. Meer dan je best kun je niet doen!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 20:56

gefeliciteerd urona en succes mervouw van dijk :)

Relaxxxx morgen ;) *kweetkantzelfookniet.... :+

Nainkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 21:04

Naaltje: Haha knap hoor.. als ik de kans heb pak ik de broem.. Heerlijk vind ik het om te rijden :o
Babli: Gefeliciteerd!
RolingRoos: Lekker dat je die nu op zak hebt, op naar het examen.
Urona447: Gefeliciteerd!! Lekker hoor in 1x:D
Cynthiaaapje: Succes morgen. Ik duim voor je! Hoeveelste keer wordt dit?

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 21:16

@nainkey; ik heb het al krap genoeg :)) dus als het niet móet dan liever niet :) heb nogsteeds niet getankt sinds ik hem heb opgehaald ook :D
morgen overmorgen en zondag zal autoknorren worden hoor, moet morgenavond werken, zaterdag hele dag, en zondag ook van 10 tot 5 :)

succes morgen cynthiaaapje!!

Nainkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 21:47

Haha dat doe je goed :D
Mja ik rijd altijd in de auto van andere :o Ik heb dus makkelijk praten haha.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 21:51

haha, tegen de tijd dat je je eigen betaalde benzine ziet opraken wordt het aan banden gelegd :)) ;)

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 11:09

gefeliciteerd alle geslaagden :D

en succes wie er vandaag moeten afrijden haha