Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Buckje schreef:Ik moet nu ineens vrijdag om 5 voor 3... is dat een gunstige tijd ? (het is nu verschillende keren verschoven, eerst zou het woensdag zijn om 9 uur, toen naar dinsdag 1 uur, toen naar maandag nu naar vrijdag en nu is het vast zeggen ze..)
MissBonny schreef:Ik moet volgende week om 3uur! Volgens mij niet echt een géweldige tijd..maarja!
Vorige keer ging het neit door, vanwege de gladheid.. Las toen dt er hier ook slachtoffers van waren, moeten die binnekort ook afrijden? Of zijn die al geweest?
Succes voor de mensen die morgen moetenn!!
Buckje schreef:Oww nou kijk als je echt rijden kunt en een beetje mazzel heb met je examinator.. ze kunnen je echt laten zakken op niets... dan moet het lukken...
Ik vind het echt poedersuiker dat we route moeten rijden ik heb t zondag 1x gereden met me pa maar ken ze nog niet.
WillemYntJee schreef:@Saskia, ik vond dat juist een voordeel. Je leert met lessen al in druk verkeer en moeilijke omstandigheden te rijden, dus met afrijden is dat niet veel anders. Als je in Rdam kan rijden, kan je zeker in een rustig gebied rijden