Ntlie_ schreef:Ik vind het persoonlijk een beetje jammer dat er maar doorgegaan wordt met dat staken.. Het begon vorige week vrijdag geloof ik? Nou oké 1 keer, 2 keer.. Maar daarna blijft iedereen gewoon nog steeds doorgaan. Ik heb meer het idee dat het is om rotzooi te trappen dan om echt te staken. Want als je filmpjes op youtube o.i.d ziet, ziet het er niet echt uit alsof iedereen aan het staken is, maar meer dat iedereen lol heeft om het vuurwerk dat afgestoken wordt en dingen die vernield worden..
Het mag nu wel eens afgelopen zijn, er is genoeg gestaakt, het is nu wel duidelijk dat de scholieren het niet eens zijn met die 1040 uur.
t punt is... Dat ze je niet kunnen negeren zolang je door blijft gaan...
overigens vind ik ook dat leraren wel een hoger salaris mogen krijgen
Zodat er hopelijk weer wat meer leraren zijn dalijk, en ze wat strenger kunnen selecteren op goede docenten... Als je ziet wat we nu voor aparte mensen hebben (mijn scheikunde docent heeft niet eens scheikunde of iets gestudeerd
En dan staat die zo voor de klas, dan snap je iets en dan zit die zo, ben je dom ofzo?
En als iemand praat dan is het ook alleen maar van 'hou je bek' Nou is dat opzich geen heel schokkend taalgebruik... Maar 't motiveert je ook niet bepaald om naar de les te gaan)
overigens is vmbo-t en vmbo basis bv. wel een heel groot verschil... En ook of je op een aparte vmbo school zit..