Aleeneh schreef:Heb voor mijn moeders verjaardag gisteren twee kaartjes voor een concert van Bløf gekocht.
Drie van mijn allerbeste vriendinnen gaan een jaar in Engeland studeren en daar had ik het ook wel moeilijk mee. We hebben voor alledrie iets heel moois en persoonlijks gemaakt. Voor de ene een fotolijstje met allemaal foto's van wat we allemaal hebben meegemaakt sinds we elkaar kennen, voor de tweede een klok met op de 12, 3, 6 en 9 fotootjes van ons en een lieve zin in het midden (Every second that passes by is a second that you're missed), en aan de laatste een helemaal gepersonaliseerde agenda gegeven met stukjes die we daarin geschreven hebben en tekeningetjes en verhaaltjes en alle verjaardagen en zo.
Ik vind het altijd zo stom dat er van je verwacht wordt dat je altijd zelf iets moet bedenken wat iemand anders je dan kan geven, helemaal van familie. Soms geef ik mensen wel wat tips maar vind het altijd leuk als ze zelf met iets aankomenbetekent meer voor me. Probeer ik zelf ook te doen; niet te vragen wat iemand wil maar zelf iets te bedenken waar zij misschien zelf niet eens opgekomen waren maar wat ze wel erg leuk vinden.
Anais, misschien heb je nog iets nodig voor je paard ofzo? Boeken of een cd zijn ook altijd iets makkelijks kleins. Als je echt niks weet is dat misschien een optie.
Heb een leuk boek gekregen

Nog bedankt!