[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anais96

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 09:28

Aleeneh schreef:
Heb voor mijn moeders verjaardag gisteren twee kaartjes voor een concert van Bløf gekocht. :D

Drie van mijn allerbeste vriendinnen gaan een jaar in Engeland studeren en daar had ik het ook wel moeilijk mee. We hebben voor alledrie iets heel moois en persoonlijks gemaakt. Voor de ene een fotolijstje met allemaal foto's van wat we allemaal hebben meegemaakt sinds we elkaar kennen, voor de tweede een klok met op de 12, 3, 6 en 9 fotootjes van ons en een lieve zin in het midden (Every second that passes by is a second that you're missed), en aan de laatste een helemaal gepersonaliseerde agenda gegeven met stukjes die we daarin geschreven hebben en tekeningetjes en verhaaltjes en alle verjaardagen en zo.

Ik vind het altijd zo stom dat er van je verwacht wordt dat je altijd zelf iets moet bedenken wat iemand anders je dan kan geven, helemaal van familie. Soms geef ik mensen wel wat tips maar vind het altijd leuk als ze zelf met iets aankomen :) betekent meer voor me. Probeer ik zelf ook te doen; niet te vragen wat iemand wil maar zelf iets te bedenken waar zij misschien zelf niet eens opgekomen waren maar wat ze wel erg leuk vinden.

Anais, misschien heb je nog iets nodig voor je paard ofzo? Boeken of een cd zijn ook altijd iets makkelijks kleins. Als je echt niks weet is dat misschien een optie.

Heb een leuk boek gekregen :D
Nog bedankt!

Biskwie

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 22:24

HELP!! Wat geef je een meisje cadeau wat 1 jaar wordt? In principe heeft het meisje alles al wat ze echt nodig heeft. Ik wil wel een cadeautje geven, waar ze echt wat aan heeft. Wie heeft er een leuk idee?
Er mag een relatie liggen naar paarden/pony´s e.d. Budget tot 30 euro.

Wie helpt mij, ik weet het echt niet meer!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 00:10

Bij de Bart Smit heb je vette opruiming, hele grote dozen met maneges/boerderijen van een soort duplo maar dan wat anders voor 10/15 euro! :) Ook voor mijn neefje gekocht die werd 2 :)

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 19:11

Oké: HELP!
31 oktober wordt mijn vriend 19. Maar.. Ik heb géén idee wat ik hem moet geven! Ben echt ten einde raad..
Wil ook wel een beetje iets speciaals hebben. Vorig jaar heb ik hem een paar cd's gegeven en daar was 'ie al heel blij mee, maar daar wil ik niet weer mee aankomen.
Ik zat al te denken: een weekendje weg oid? Maar waar vind je dan iets betaalbaars? Ik ben ook maar een arme student.. :=

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 20:02

Hotelspecials heeft vaak acties: 2=3, dus 2 nachten betalen (al vanaf 12 euro per nacht) en 3 heen, incl. ontbijt enzo... Hoef je dr alleen nog maar heen..

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 10:21

Bolivia schreef:
Oké: HELP!
31 oktober wordt mijn vriend 19. Maar.. Ik heb géén idee wat ik hem moet geven! Ben echt ten einde raad..
Wil ook wel een beetje iets speciaals hebben. Vorig jaar heb ik hem een paar cd's gegeven en daar was 'ie al heel blij mee, maar daar wil ik niet weer mee aankomen.
Ik zat al te denken: een weekendje weg oid? Maar waar vind je dan iets betaalbaars? Ik ben ook maar een arme student.. :=

Of kijk op bungalows.nl
Daar staan ook vaak mooie aanbiedingen :j

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 11:09

weet iemand iets leuk voor opa en oma voor hun 50 jarig huwelijk? Hoeft geen groot iets te zijn en mag ook zelf gemaakt zijn.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 11:35

Ik heb voor een 60 jarig huwelijk een mand gemaakt met 60 kleine kadootjes. Ik heb dit helemaal zelf gekocht en gemaakt, maar wel samen met mijn broers en mijn vriend gegeven :) Ik was niet zoveel geld kwijt, omdat het meeste bij de Action en de Big Bazar vandaan kwam. Opa en oma waren er onwijs blij mee!! Zou je evt kunnen doen mt 50 cadeaus :)

Je zou misschien ook hun trouwfoto in een mooie lijst kunnen doen?

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 13:42

help!help!!

Aanstaande zondag zijn mijn vriend en ik een jaar bij elkaar.
In dit jaar is er natuurlijk genoeg gebeurd en mijn vriend steunt mij ook echt voor dik en dun.
Hij weet dat ik nog steeds in conflict lig met mijn ex over onze (nog steeds niet verkochte ) woning.
Maar hij neemt alle tijd voor mij en is super lief.

Nou ben ik dus op zoek naar een leuk kado.
Heb al gedacht aan weekendje weg en dat soort dingen.
Alleen doordat ik in een winkel werk en de drukke periodes eraan komen moet ik veel in de weekenden werken.
Nou ben ik dus op zoek naar iets anders speciaals maar graag wil ik hierbij jullie hulp.
Misschien weet iemand wel iets waar ik absoluut niet opgekomen zou zijn, maar wat het perfecte kado is.

wie o wie kan mij helpen?!

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 13:45

Weissjee schreef:
@Mae, is het niet een idee om zon pop(skelet bedoelde ik) die ze altijd bij HA enzovoort hebben ;).

Binnenkort gaat mijn schoonmoeder trouwen. Het lijkt me dan wel leuk(en logisch), dat ik een (klein?) cadeautje voor haar heb :). Hebben jullie nog ideen?

En mijn vriend gaat onverwachts met Kerst toch nog op vakantie, met oud en nieuw is hij weer terug. Ik wil dan voor elke dag een klein cadeautje doen. Ik heb al jagermeister(en shotglaasje), vanille sigaren, chocola(hartvorm?), klein knuffeltje. Weten jullie nog een aantal cadeautjes ;)? Hij houdt van de muziek van Bob Marley en rijdt graag scooter.

Misschien voor elke dag dat hij weg is een klein briefje?
Dit heb ik een keer voor mijn vader gedaan toen hij met zijn werk op vakantie ging. vond hij super leuk!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 13:50

PrinsesJ schreef:
help!help!!

Aanstaande zondag zijn mijn vriend en ik een jaar bij elkaar.
In dit jaar is er natuurlijk genoeg gebeurd en mijn vriend steunt mij ook echt voor dik en dun.
Hij weet dat ik nog steeds in conflict lig met mijn ex over onze (nog steeds niet verkochte ) woning.
Maar hij neemt alle tijd voor mij en is super lief.

Nou ben ik dus op zoek naar een leuk kado.
Heb al gedacht aan weekendje weg en dat soort dingen.
Alleen doordat ik in een winkel werk en de drukke periodes eraan komen moet ik veel in de weekenden werken.
Nou ben ik dus op zoek naar iets anders speciaals maar graag wil ik hierbij jullie hulp.
Misschien weet iemand wel iets waar ik absoluut niet opgekomen zou zijn, maar wat het perfecte kado is.

wie o wie kan mij helpen?!

Ik weet niet of je vriend het leuk vind om op de foto te gaan? Anders een fotoshoot voor jullie samen geven?
Of je neemt hem mee uit eten?
Of misschien vind het hij het wel leuk om een antislipcursus te volgen, een cursus vliegtuig besturen ofzo? Op vakantieveilingen staan altijd wel dat soort dingen.

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 13:59

ja wij hebben dus afgelopen kerst dit al gedaan samen met zijn broer en schoonzus voor mijn schoonouders.
Toen zijn er ook foto's gemaakt van ons 2'en eentje hebben wij hier in een lijstje staan. Zat er al over na te denken om er een op canvas te laten vergroten maar hij heeft de foto's in zijn mailbox staan en daar kan ik dus niet inkomen haha :(..
zal idd is vakantieveilingen in de gaten houden.
Zat eerst al aan een ''stout'' :P kado te denken maar dan moet het bezorgd worden bij mijn ouders of schoonouders hahaha . Want hier kunnen ze vaak de brievenbus geeneens vinden laat staan de voordeur!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 14:46

Biskwie schreef:
HELP!! Wat geef je een meisje cadeau wat 1 jaar wordt? In principe heeft het meisje alles al wat ze echt nodig heeft. Ik wil wel een cadeautje geven, waar ze echt wat aan heeft. Wie heeft er een leuk idee?
Er mag een relatie liggen naar paarden/pony´s e.d. Budget tot 30 euro.

Wie helpt mij, ik weet het echt niet meer!

Ik heb een tijdje terug een nijntje badpak gekocht voor een meisje wat 1 werd :j Speelgoed krijgen ze imo al meer dan genoeg van opa's, oma's en andere familieleden en een badpak vond ik zelf ook leuk om te geven :j
Verder is het wat origineler dan de geijkte pakjes en rompers e.d. dus grote kans dat ze nog geen badpak heeft :)

PrinsesJ: Lekker een dagje naar de sauna, zijn jullie daar het type voor? Of lekker uit eten, mooi setje aan en hem daarmee verrassen eenmaal thuis? :)
En waarom moet een "stout" cadeau bezorgd worden, kan je toch ook persoonlijk geven? (des te leuker toch haha)

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 14:51

@ Corelli ... Sauna is dus absoluut niet mijn ding.. In dat opzicht ben ik zo preuts als het maar kan haha!! .. Nou dat ''stoute'' kado moet eerst wel naar mij toe komen voordat ik het hem kan geven ;). Die zaak zit hier ook wel in Arnhem maar ik zou dus echt niet weten hoe ik daar moet komen haha (vroeger blonT geweest :P ) ..
Had net al bijna een hele leuke hotelovernachting gewonnen via vakantieveilingen.. Alleen nou is vriendje net weer thuis gekomen, dus echt verder kijken gaat helaas niet meer.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 14:54

Je kunt ook naar de sauna op badkledingdag (ik vind het persoonlijk helemaal niks, maar goed, het kan voor jullie een optie zijn :) Ik heb verder nog een heleboel "naakt-stelt-echt-niets-voor-in-de-sauna-argumenten", maar die zijn niet op z'n plek in dit topic ;) )

Enne, misschien kun je een vriendin vragen om met je mee te gaan naar een leuke shop? Des te gezelliger
Of anders lijkt me het toch niet zo moeilijk uit te zoeken? Even op internet kijken naar het adres, routeplanner evt mee en gaaaaan (daar de drempel over is weer een ander verhaal, maar dat lijkt het probleem niet te zijn als ik je zo hoor :) )

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 18:09

oo er naar toe gaan maakt mij niks uit, ook niet in mijn uppie hoor! ... En de sauna kan ik heel slecht tegen. Na 5 min heb ik al het idee dat ik geen adem meer krijg.. Me vriend vind het dan wel weer lekker maar ik niet haha ..

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 12:14

Hoi!

Ik heb ook jullie hulp nodig! Ik heb al 8 jaar dezelfde beste vriendin en een verjaardagscadeau is altijd weer wat moeilijk.
De afgelopen jaren heb ik onder andere al tassen, parfum, sieraden, dvds, cds, bonnen voor iets te gaan doen, fotocollages enzovoort gegeven.
Ik wil tussen de 10 en de 20 euro blijven en het mogen ook meerdere kleine dingen zijn, ze houdt wel van prulletjes enzo. Toch wil ik weer eens
iets anders dan een tas ofzo geven. Iemand nog een idee?

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 12:42

Ik heb laatst voor een vriendin een soort van beautypakketje samengesteld. Omdat wij vaak naar de Action gaan, heb ik het pakket daar helemaal gekocht. Ik heb de make-up organiser gekocht en die gevuld met haarserum, gezichtsmaskers, haarstiekjes, haarclipjes, neusstrips, luchtverfrisser voor in haar auto :P en nog meer prul. Vond ze erg leuk en origineel!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 15:58

Suzanne_J schreef:
Hoi!

Ik heb ook jullie hulp nodig! Ik heb al 8 jaar dezelfde beste vriendin en een verjaardagscadeau is altijd weer wat moeilijk.
De afgelopen jaren heb ik onder andere al tassen, parfum, sieraden, dvds, cds, bonnen voor iets te gaan doen, fotocollages enzovoort gegeven.
Ik wil tussen de 10 en de 20 euro blijven en het mogen ook meerdere kleine dingen zijn, ze houdt wel van prulletjes enzo. Toch wil ik weer eens
iets anders dan een tas ofzo geven. Iemand nog een idee?

Ik geef zelf aan vriendinnen meestal iets wat we samen kunnen gaan doen :j Ik heb zondag bijvoorbeeld een verjaardag en ik geef haar een hightea, samen met mezelf :D

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 16:32

Inderdaad, neem haar gezellig ergens mee naar toe! Je kan ook naar de sauna gaan, het is 1+1 gratis bij de Optimel.
En Mirjamsel, was jij dat die dat met dat hart had gemaakt? Dat vond ik zo ontzettend leuk!

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 13:34

Hallo :wave:

Ik heb een vraagje..
Mijn vriend is over 1,5 maand jarig ongeveer. Hij wilde graag een bepaalde horloge, echter word deze niet meer verkocht nu.. En nu kan ik niks anders leuks bedenken.
Het enige wat hij kon bedenken is een geurtje of een leuk kledingstuk oid, maar dat vind ik niet leuk om te geven. :o

Iemand enig idee? Hij word trouwens 21 :) .

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 19:01

Iemand ideeën zaterdag word vriendlief 18! En heb geen idee wat ik kan gaan geven.
Of weet iemand nog sites als www.kadoosvoorhem.nl en zulke site's.

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:58

Hoi,
Heeft iemand nog ideeën voor wat ik voor mijn verjaardag kan vragen?
Ik word 16, speel viool, zit op paardrijden en vind lezen leuk.
Dit heb ik tot nu toe:
- Boeken-/cd-/cadeaubonnen
- Geld
- Stamp-horloge
- Leuk leesboek
- Geen douchespullen
Iemand nog suggesties? :)

Edit: Ik heb geen gaatjes dus oorbellen vallen af.
Laatst bijgewerkt door _JY_ op 25-10-11 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 22:00

Sieraden? een leuke sjaal?

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 22:02

Sieraden ben ik niet zo van, sjaal is wel een leuk idee. :j