Hoi allemaal!
Daar ben ik weer eventjes! Ik heb inmiddels ook beide bestralingen van vandaag gehad, en die zijn helemaal goed gegaan. Ik ben niet zo moe als gisteren geweest (heb er tussen de bestralingen door maar een DVDtje ingegooid; Bridget Jones II
) en ben ook NOG niet misselijk. Ik heb er wel flink de pest in; heb namelijk mijn sonde alvast gekregen om straks de bijwerkingen van afstoting zoveel mogelijk te voorkomen door de darmen op gang te houden, maar ik vind het helemaal niets. Het zal ook deels wennen zijn, maar dat slangetje in mn keel, pfff. Ik hoop maar dat ik er snel aan wen, want ik klaag niet snel, maar dit vind ik écht niets. Doe me dan nog maar een operatie en een paar bestralingen!
Morgenochtend tussen kwart over 9 beginnen ze met de ATG. Dit loopt in in 4 uur. Zowiezo blijft de eerste 2 uur een verpleegster aanwezig, daarna gaat ze wel weer wat meer doen maar al die tijd lig ik wel aan de saturatie, bloeddruk, hartslag etc -meters
morgen krijg ik ook de eerste 2 zakken chemo, maar omdat ik zo 'groot' ben in vergelijking met de andere kinderen hier is er morgen niet voldoende tijd om alle 3 de zakken te doen dus de derde zak krijg ik dan vrijdag
kan verder geen kwaad. Het is allemaal afwachten hoe het gaat, maar de verpleging hier heeft me wat gerust weten te stellen wat betreft de ATG en de Chemokuur (Etoposide) dus dat scheelt weer.
Nouja, verder heb ik ook weer weinig te melden. Korte update dus. Ik weet niet of ik morgen in staat ben iets te melden, maar dat merken jullie snel genoeg
Morgen is weer een van die dagen dat ik het duimen van jullie écht kan gebruiken, dus toe, hou dat nog even vol 
Liefs!
Yellowfish