Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alane schreef:Ik vind het gevaarlijke dat ze stoppen met redeneren en denken dat wat ze doen juist is ...
Lovely schreef:Westernfreak, hoe wordt een mens een extreme atheist???
Lovely schreef:Westernfreak, hoe wordt een mens een extreme atheist???
ThePast03 schreef:Omdat dit topic over Theo van Gogh gaat en ik probeer steeds het laatste nieuws hier neer te zetten![]()
En ik probeer het van allerlei nieuwssites te krijgen niet alleen van de Telegraaf. Dit soort artikelen komen trouwens gewoon orgineel van het ANP.
Justy schreef:Stennisje: Dus iemand die alleen extremistisch denkt is eigenlijk geen extremist?
Alane schreef:Laat hij zijn vrouw 2 meter achter zich lopen of laat die vrouw haar man 2 meter voor haar lopen?
Justy schreef:Als ik dat lees, denk ik: Als die beide mensen zich daar prettig bij voelen dan is het toch prima? Wie zijn wij dan om te zeggen dat dat respectloos is naar de vrouw? Het doet me een beetje denken aan het redden van iemand die zich helemaal niet in een penibele situatie bevindt...
Stennisje schreef:In dit geval is er niets aan de hand, maar is het niet in strijd met het recht op gelijke behandeling? Of is dat pas wanneer mevrouw nu ook wel eens voorop wil lopen en daarom ruzie krijgt met haar man?