kimberly1995 schreef:Want het kindje kan niet voor een keertje daar in slaap vallen op een kamer of in een rustig hoekje?
Ik zeg niet dat jij zo'n moeder bent, maar ik heb dus echt een hekel aan ouders die ineens nergens meer heen kunnen.. want kleintje.
Ik werd op visite gewoon bij diegene ergens in een bedje gelegd met een babyfoon erbij en zie echt genoeg jonge ouders in mijn omgeving dat doen. Tuurlijk doe je dat niet iedere avond, maar zo eens een keertje.. daar zie ik het probleem niet van..
Je leert die kinderen dan juist gewoon lekker overal slapen. Beste wat er is.
Nu zou ik het me ergens voor kunnen stellen als jullie kindje echt een hele slechte slaper is en de boel dan afbreekt. In zo'n geval snap ik je volledig en zou het je familie sieren als ze daar zelf wat rekening mee houden.
Fijne 2e kerstdag!
Ze heeft haar middagdutje wel daar gedaan. Ze slaapt ook overal zolang we het "slaapschema" respecteren
Maar ze kon niet blijven slapen s'avonds, aangezien alle slaapplekken bezet waren door de andere familieleden die bleven slapen. Ze wakker maken en een half uur naar huis rijden en terug in haar bed leggen lukt helaas niet
Ze slaapt niet in de auto en vervolgens is ze zo moe dat ze uren lang huilt/krijst en niet slaapt
Dat is inderdaad voor ons wel belemmerend, maar gelukkig worden ze ouder en wordt dat steeds minder een issue
En ik snap dat anderen dat ook niet leuk vinden, we zitten daar ook verveeld om hoor.
Het feit waar we ons zo aan geërgerd hebben is dat ze meer dan een uur te laat kwamen. En vervolgens kregen we alleen maar commentaar dat we maar beter waren thuis gebleven want ons kindje was in de ochtend ziek geweest. Er waren een paar niet fijne opmerkingen gevallen, dus dan maar vertrokken..