Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:25

MarlindeRooz schreef:
Hier is niet eens een AH. -O-
En de andere rottige supermarkten zijn dicht haha.

Maar ik heb genoeg in huis dat scheelt.

De Albert Heijn in Hattem is iig open tot 4 uur ;-)
Mocht je er heeeel erg om verlegen zitten.
Tenminste, volgens mij zit jij hier redelijk in de buurt.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:25

Kitten vermoord de kerstboom
Gelukkig kunst.
Ik geef t op. :')
Als ze zo door gaat is de boom leeg met 1 januari. Scheelt mij weer werk. Tis maar hoe je t bekijkt.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:28

Alja schreef:
Polarize schreef:
Hier is de AH al bijna een uur open :')

Ik wou naar het strand vanochtend, had het de 24e en gister tegen mijn ouders gezegd, kreeg elke keer een ja terug. En nu zitten mn ouders bij oma en weten niks van een plan om naar het strand te gaan af.

Maar als je zegt ik wil naar het strand dan kun je het toch gewoon doen met jezelf?
Of heb je geen rijbewijs en moeten je ouders je rijden ?

Maar het is toch ook best wel logisch dat hun hun dingen willen doen met kerst, ik ga er eigenlijk vanuit dat je volwassen bent maar misschien is dat een verkeerde inschatting…

Ik heb geen rijbewijs. En als zij de hele tijd "ja is goed" zeggen mag ik er toch wel vanuit gaan dat ze het ook echt doen.

En ja ik ben volwassen. Volwassen mensen willen soms ook gewoon gezellig met hun ouders dingen doen en zijn dan teleurgesteld als het niet gebeurt :+
Lekker aardige reactie joh
Laatst bijgewerkt door Polarize op Gisteren, 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:28

Normaal ben ik rond 04.00 uur wakker en dan kan ik paracetamol innemen. Nu was ik pas 08.00 uur wakker. Okay ook om 02.00 uur, maar dat was te vroeg voor paracetamol.

Hoe dan ook schema in de war. |o

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:30

MarlindeRooz schreef:
nicole_floor schreef:
Ik moet vandaag ook nog boodschappen doen. Maar hier is de AH pas 13:00 los. :+

Hier is niet eens een AH. -O-
En de andere rottige supermarkten zijn dicht haha.

Maar ik heb genoeg in huis dat scheelt.

Ik woon ook een streng gelovige gemeente. Dus ben idd ook al blij dat die uberhaupt open mag. _O-

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:32

Ik snap je helemaal Polorize.

Ik wilde vandaag eigenlijk met Jozi naar Harlingen rijden (1:15). Maar ik vind het toch te koud. _O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:35

Polarize schreef:
Alja schreef:

Maar als je zegt ik wil naar het strand dan kun je het toch gewoon doen met jezelf?
Of heb je geen rijbewijs en moeten je ouders je rijden ?

Maar het is toch ook best wel logisch dat hun hun dingen willen doen met kerst, ik ga er eigenlijk vanuit dat je volwassen bent maar misschien is dat een verkeerde inschatting…

Ik heb geen rijbewijs. En als zij de hele tijd "ja is goed" zeggen mag ik er toch wel vanuit gaan dat ze het ook echt doen.

En ja ik ben volwassen. Volwassen mensen willen soms ook gewoon gezellig met hun ouders dingen doen en zijn dan teleurgesteld als het niet gebeurt :+
Lekker aardige reactie joh

Dan komt het waarschijnlijk onaardiger over dan dat ik bedoel maar jij zegt nergens dat je ze hebt meegevraagd maar alleen hebt gezegd dat jij het wil…

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:38

Ik wou gewoon even een ergernis van me af schrijven. Ik denk dan niet aan alle context geven zodat anderen het ook precies begrijpen en geen commentaar hebben.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:41

Polarize schreef:
Ik wou gewoon even een ergernis van me af schrijven. Ik denk dan niet aan alle context geven zodat anderen het ook precies begrijpen en geen commentaar hebben.

Dan spijt het me voor jou dat je ouders zich niet aan hun woord houden…

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:48

Ik word maar niet warm en heb gewoon niet geslapen dus ben echt heel erg moe. Moet straks wel mijn koffer gaan inpakken en alle hondenspullen die mee moeten en alvast in de auto kunnen verzamelen en naar de auto brengen.

Wat dan wel leuk is; de eigenaar van het huisje heeft gemaild dat ik in de ochtend al mag komen ipv laat in de middag <3

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:54

Vreselijk slecht geslapen. Reuma wil ook kerst vieren + een ontstoken oog.
Dacht vandaag nog op t gemakje te doen, rustig aan gourmet voorbereiden. Is m'n broer met z'n 2 adhd kinderen er al, ze waren irritant thuis dus zijn alvast hierheen gekomen. Doei rustige middag, hallo overprikkelde avond

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:54

Ik vond het gisteren al vervelend dat de AH al om 19 uur dicht ging, maar zo te lezen is dat een luxe. :P
Kon wel tot 21 terecht bij een andere supermarkt.

Hier zijn ze alle supermarkten open in het drop met kerst, vanaf 8 uur.
Ook de kruidvat,hema enzo zijn open, al gingen die pas open om 11.
Geen action in het dorp, maar wel in de stad hiernaast die is open vanaf 9 uur vandaag.

Zo gewend dat altijd wat open is, zondag is ook alles open (het meeste zonder andere tijden).

Mijn ergenis vandaag is de kou :brr: vind het opzich wel lekker en altijd ook zo mooi dan buiten, maar heb al hoofdpijn en de kou is dan zo naar.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:55

Ineke2 schreef:
Ik word maar niet warm en heb gewoon niet geslapen dus ben echt heel erg moe. Moet straks wel mijn koffer gaan inpakken en alle hondenspullen die mee moeten en alvast in de auto kunnen verzamelen en naar de auto brengen.

Wat dan wel leuk is; de eigenaar van het huisje heeft gemaild dat ik in de ochtend al mag komen ipv laat in de middag <3

Heel veel plezier gewenst! <3

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:03

Ineke2 schreef:

Misschien dat je daarna nog even kan uitrusten wanneer alles is ingepakt? Bij mij is dat vaak een ding, dat ik helemaal van slag ben dat er nog dingen moeten gebeuren en zodra het dan klaar is dat er een soort rust over mij heen komt.
Veel plezier samen met Ravi!

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:03

Farjen schreef:
Dat we gisteren een soort van weggestuurd zijn van het kerstfeest.
Eerst kregen we commentaar omdat we het overdag willen doen ivm klein kindje (die op tijd naar bed moet)
Dan komt vervolgens iedereen meer dan een uur te laat en kregen we commentaar dat we er waren aangezien ons kindje in de ochtend wat ziek was. Uiteindelijk vertrokken zonder te eten :+

Volgend jaar blijf ik lekker thuis :roll:

Heel herkenbaar. Wij zijn wel normale tijd heen gegaan, de kleine in het campingbedje gelegd maar na een uur was hij nog wakker
Dus ik ben om 20 uur naar huis gegaan zodat de kleine op bed kon. Vriend en de andere 2 kinderen zijn later thuis gekomen

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:12

Mensen die niet hebben gereageerd op de vraag hoe laat we kerst vieren, en vervolgens op de dag zelf reageren dat het te laat is. :\

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:12

Maar dat is toch een keuze die hoort bij het kiezen voor kinderen? :P

Is wel lekker toch, goede reden om hem na het eten te smeren met kerst. _O-

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:35

Mijn moeder kreeg een herinnering van Facebook van de vorige jaren, toen we ook naar het strand gingen, dus nu gaan we toch nog heen _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:37

Polarize schreef:
Mijn moeder kreeg een herinnering van Facebook van de vorige jaren, toen we ook naar het strand gingen, dus nu gaan we toch nog heen _O-

Ik ga me klaarmaken en dan misschien ook. _O-

Nog aanraders voor strand in Friesland? _O-

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:38

Stomme hormonen en alle klachten die erbij horen. Koppijn, nekpijn, rugpijn, moe, lamlendig en dan moet je nog kerst vieren.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:41

MarlindeRooz schreef:
Polarize schreef:

Ik ga me klaarmaken en dan misschien ook. _O-

Nog aanraders voor strand in Friesland? _O-

Veel verder dan Lemmer of kleinere strandjes rondom het tjeukemeer kom ik niet :')
Tijd om lekker te gaan bevriezen :brr:

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:07

Ik ben bezig met het beddengoed wassen en luchten. Besluit mijn man dat hij nú in bed moet gaan slapen.

Ik vind dat zo vies ;(. Als ie straks wakker wordt mag hij het dekbed weer buiten hangen zodat het kan luchten, de matrasbeschermer wassen en drogen en het bed opmaken.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:09

kimberly1995 schreef:
Want het kindje kan niet voor een keertje daar in slaap vallen op een kamer of in een rustig hoekje?

Ik zeg niet dat jij zo'n moeder bent, maar ik heb dus echt een hekel aan ouders die ineens nergens meer heen kunnen.. want kleintje.

Ik werd op visite gewoon bij diegene ergens in een bedje gelegd met een babyfoon erbij en zie echt genoeg jonge ouders in mijn omgeving dat doen. Tuurlijk doe je dat niet iedere avond, maar zo eens een keertje.. daar zie ik het probleem niet van..

Je leert die kinderen dan juist gewoon lekker overal slapen. Beste wat er is.

Nu zou ik het me ergens voor kunnen stellen als jullie kindje echt een hele slechte slaper is en de boel dan afbreekt. In zo'n geval snap ik je volledig en zou het je familie sieren als ze daar zelf wat rekening mee houden.

Fijne 2e kerstdag!

Ze heeft haar middagdutje wel daar gedaan. Ze slaapt ook overal zolang we het "slaapschema" respecteren :')
Maar ze kon niet blijven slapen s'avonds, aangezien alle slaapplekken bezet waren door de andere familieleden die bleven slapen. Ze wakker maken en een half uur naar huis rijden en terug in haar bed leggen lukt helaas niet :( Ze slaapt niet in de auto en vervolgens is ze zo moe dat ze uren lang huilt/krijst en niet slaapt :+
Dat is inderdaad voor ons wel belemmerend, maar gelukkig worden ze ouder en wordt dat steeds minder een issue :) En ik snap dat anderen dat ook niet leuk vinden, we zitten daar ook verveeld om hoor.

Het feit waar we ons zo aan geërgerd hebben is dat ze meer dan een uur te laat kwamen. En vervolgens kregen we alleen maar commentaar dat we maar beter waren thuis gebleven want ons kindje was in de ochtend ziek geweest. Er waren een paar niet fijne opmerkingen gevallen, dus dan maar vertrokken..

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:18

Maar als je kind ziek is én je wil dat iedereen zich aanpast aan het schema van je kind én het kind wil niet slapen,

Dan snap ik écht wel dat niet iedereen daar op zit te wachten.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:34

F_T schreef:
Maar als je kind ziek is én je wil dat iedereen zich aanpast aan het schema van je kind én het kind wil niet slapen,

Dan snap ik écht wel dat niet iedereen daar op zit te wachten.

Ik lees nergens dat ze wilde dat iedereen zich aan het schema aan moest passen. Maar wel dat men er een beetje rekening mee wilde houden. Wat ik volledig snap.